جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

افزايش ميزان فروش هايك ويژن در سال 2020

افزايش ميزان فروش هايك ويژن در سال 2020

آمار و گزارشات سالانه شركت هايك ويژن در سال 2020 حاكي از آن است كه درآمد اين توليد كننده چيني از فروش محصولات دوربين مدار بسته از ?? ميليارد يوان در سال ???? به 82 ميليارد يوان در سال 2020 رسيده است. طبق اين گزارش هايك ويژن از اين ميزان فروش ??% سود كرده  است. همچنين ميزان فروش محصولات هايك ويژن در سال 2020 نسبت به سال قبل ( ???? )?? درصد افزايش يافته است.

بر اساس اظهارات شركت هايك ويژن عوامل متعددي باعث شده تا اين شركت به موفقيت گفته شده دست پيدا كند كه از مهمترين آنها مي توان به افزايش مراكز تحقيق و توسعه ( R & D ) ، ارائه راهكار هاي مدار بسته براي حوزه هاي مختلف و سفارشي سازي راهكار هاي امنيتي با توجه به نياز مشتريان اشاره نمود. همچنين بهبود زمان تحويل و كيفيت بسته بندي محصولات و همچنين خدمات پس از فروش از ديگر عوامل تاثير گذار بر افزايش ميزان فروش هايك ويژن اعلام شده است.

فروش محصولات هايك ويژن

كين يو رئيس بخش تجارت بين الملل هايك ويژن : بخش اعظمي از سرمايه گذاري هاي هايك ويژن در زمينه اينترنت اشياء ( IOT ) و سيستم نظارت تصويري انجام شده است اين موضوع باعث شده تا هايك ويژن راهكارهاي نوآورانه را طبق نياز مشتريان ارائه نمايد.

شركت هايك ويژن علاوه بر سرمايه گذاري عمده در قسمت تحقيق و توسعه ( R & D ) محصولات و راهكار هاي امنيتي ، سيستم خدمات در سه سطح مختلف شامل خدمت به مشتريان جهاني ، خدمت به مشتريان منطقه اي در دفاتر هايك ويژن و همچنين خدماتي كه در ايستگاههاي خدمات به مشتريان محصولات هايك ويژن ارائه مي شود. وي همچنين اضافه كرد سبد كالاي كامل محصولات شركت هايك ويژن باعث شده تا بتوانيم در پروژه هاي مختلف تمامي تجهيزات را از برند هايك ويژن ارائه نماييم، تجهيزاتي مانند   دوربين مداربسته  ، NVR  ، سوئيچ شبكه ، كابل شبكه ، لنز ، كاور و پايه دوربين و … همگي مي توانند از برند هايك ويژن پيشنهاد شوند.

رقيب اصلي برند هايك ويژن در حال حاضر يك شركت ديگر چيني با نام تجاري تي وي تي است. در ايران نيز اين برند فعاليت دارد و شما مي توانيد  دوربين مداربسته tvt  را از شركت مهر تجارت خريداري كنيد. همچنين در صورتي كه نياز به خدمات  ريست پسورد هايك ويژن  به صفحه اي با همين نام در سايت مهر تجارت مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۴:۱۳ توسط:sam موضوع:

تاريخچه زعفران در ايران

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۲۳ توسط:sam موضوع:

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

 

كشور كانادا يكي از پيشرفته‌ترين كشورهاي جهان است و در هم اكنون به يكي از جذاب ترين مقاصد براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي تبديل شده است.  از جمله جذابيت هاي كانادا جامعه چندفرهنگي آن است، همچنين از ديگر مزاياي كانادا مي توان به كيفيت بالاي آموزشي در كانادا و شهريه كمتر نسبت به ساير كشورها اشاره كرد. كانادا دومين كشور بزرگ است كه بهخاطر استاندارد بالاي زندگي در كانادا، مورد توجه تعداد زيادي از مردم كه قصد دارند براي تحصيل، كار يا زندگي مهاجرت كنند قرار گرفته است. اقتصاد رو به رشد كانادا، شرايط فرهنگي مناسب، مهاجرپذيري و وجود دانشگاه‌هاي معتبر از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند براي همه افرادي كه ميخواهند مهاجرت تحصيلي و اخذ ويزاي تحصيلي كشورهاي پيشرفته را داشته باشند بسيار جذاب باشد.

 

اگر شما هم از اين دسته مردم هستيد كه به فكر مهاجرت به كانادا يا كشورهاي ديگر هستيد توصيه مي كنيم حتما از خدمات رايابين الملل استفاده كنيد. رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه به دانشجويان و مردمي كه قصد مهاجرت به كشورهاي اروپايي يا كانادا را دارند مشاوره و راهنمايي مي دهد و براي دريافت ويزا و اقامت كشور مقصد به شما كمك خواهد كرد.

كانادا كشوري امن براي دانشجويان

رايا بين الملل با بهره گيري از متخصصان با تجربه و استفاده از دانش روز، مشاوره هاي اختصاصي با توجه به شرايط هر يك از داوطلبان و برنامه آنها ارائه مي كند. رايابين الملل با پيگيري هاي منظم و به موقع به شما كمك خواهد كرد تا با صرف كمترين زمان بهترين نتيجه را براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي خود دريافت كنيد.

شركت رايابين الملل international raya در تلاش است بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۷:۲۴ توسط:sam موضوع:

اپليكيشن هاي برتر موبايل در اطلاع رساني حوزه حمل ونقل

اپليكيشن هاي برتر موبايل در اطلاع رساني حوزه حمل ونقل

p2q8_z2.jpg

http:با استفاده‌ي روزافزون از گوشي‌هاي هوشمند امروزه مي‌توان به‌طورجدي بر روي اطلاع‌رساني از طريق نرم‌افزارهاي موبايل برنامه‌ريزي نمود زيرا اپليكيشن ها روز به روز روند سال هاي آتي را بيشتر مورد تاثير قرار خواهند داد. دسترسي اين گوشي‌ها به GPS مي‌تواند به‌صورت مؤثر بر اطلاع‌رساني موقعيت‌هاي شهري ايفاي نقش كند. الگو برداري از نمونه اپليكيشن هاي كشورهاي موفق در اين حوزه و اجرا و بومي سازي آن در كشورمان مي¬تواند تأثير بسيار زيادي در تسهيل حمل و نقل و كاهش هزينه هاي زماني و رواني براي مردم كشورمان داشته باشد.

نمونه نرم‌افزارهاي زير براي تسهيل در رفت آمد مورد استفاده قرار مي‌گيرند:

  • Embark: اين نرم‌افزار جهت استفاده‌ بهينه از مترو طراحي ‌شده است. با كمك سيستم GPS گوشي، مسافر هر كجا كه باشد، او را به نزديك‌ترين ايستگاه مترو راهنمايي مي‌كند. پس‌ از آن با توجه به مقصدي كه براي آن تعيين شده بهترين مسير را مشخص مي‌كند. همچنين اطلاعاتي راجع به زمان انتظار، تعداد ايستگاه‌هاي پيش رو و زمان تقريبي رسيدن به مقصد در اختيار قرار مي‌دهد. اين نرم‌افزار رايگان بوده و اطلاعات مربوط به 11 شهر آمريكا ازجمله نيويورك را در دسترس دارد.



 

  • HopStop: اين نرم‌افزار شامل اطلاعات موردنياز براي حمل‌ونقل در 100 شهر آمريكا است. اين نرم‌افزار كه از قابليت GPS گوشي‌هاي هوشمند بهره مي‌برد، توانايي راهنمايي مسافر آن‌ هم از طريق تاكسي و مترو و اتوبوس را دارد و علاوه بر اين مي‌تواند مسافران پياده را راهنمايي نمايد. اين نرم‌افزار همچنين داراي اطلاعات مربوط به محل‌هاي اقامت، رستوران‌ها، پاركينگ‌ها، پمپ‌بنزين‌ها و ... نيز است.
  • شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.
  •  



 

  • MotionX GPS Drive HD: اين نرم‌افزار ارزان ‌قيمت را مي‌توان جايگزين GPS گران قيمت خودروها كرد. اين نرم‌افزار روي گوشي‌هاي هوشمند داراي GPS نصب مي‌شود و همانند سيستم خودرو مي‌تواند از مسيريابي ماهواره استفاده نموده و به كمك سيستم سخنگوي خود شما را در حين مسير راهنمايي كند.



 

  • TaxiMagic: اين نرم‌افزار با هشتاد و پنج ايستگاه تاكسي در 45 شهر آمريكا در ارتباط است. به كمك اين نرم‌افزار مي‌توان برنامه‌ سفر با تاكسي را از قبل هماهنگ نموده و حتي هزينه‌ آن را نيز پرداخت كرد. با استفاده از اين نرم‌افزار ديگر نياز نيست زمان طولاني در انتظار تاكسي تلف شود.



 

  • Waze: اين يك نرم‌افزار حمل‌ونقل است كه در زمان و هزينه صرفه‌جويي مي‌كند. اين نرم‌افزار كه از اطلاعات GPS بهره مي‌برد محل حضور شما در نقشه را پيوسته به‌روز مي‌كند و شامل اطلاعات ترافيك و راه‌بندان نيز مي‌باشد.

 

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۶:۰۱ توسط:sam موضوع:

آبشار نمك

آبشار نمكي پتاس در اصفهان كه به آبشار نمك معروف است يكي از جاذبه‌هاي تفريحي پر طرفدار شهر اصفهان محسوب مي شود. در اين مقاله قصد داريم اطلاعاتي كلي در رابطه با اين جاذبه گردشگري بسيار زيبا در اختيار گردشگران تور اصفهان و همچنين كاربران سايت لحظه آخر قرار دهيم.
آبشار نمكي پتاس در اصفهان كه به آبشار نمك معروف است يكي از جاذبه‌هاي تفريحي پر طرفدار شهر اصفهان محسوب مي شود. در اين مقاله قصد داريم اطلاعاتي كلي در رابطه با اين جاذبه گردشگري بسيار زيبا در اختيار گردشگران تور اصفهان و همچنين كاربران سايت لحظه آخر قرار دهيم. 
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۹:۵۴ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم The Assent 2019

دانلود فيلم The Assent 2019

4z8p_z2.jpg

خلاصه داستان : در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ....

معرفي فيلم The Assent 2019 : رضايت نامه فيلمي ترسناك و مهيج محصول سال ???? آمريكا به كارگرداني پري رجينالد تئو است. از بازيگران آن ميشود به رابرت كازينسكي، پيتر جيسون و فلورنس فيور اشاره كرد. اين فيلم با توجه به امتياز ??? فيلمي ترسناك محسوب ميشود و مناسب كساني است كه بدنبال فيلم هايي ميگردند كه براي ساعاتي از جلوي تلويزيون تكان نخورند و شب را به تنهايي و با هيجان سپري كنند. به دوست داران فيلم هاي ترسناك توصيه ميشود اين فيلم ترسناك را ببيند. در خلاصه داستان فيلم آمده است كه در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ….

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۱۵ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم The Assent 2019

دانلود فيلم The Assent 2019

4z8p_z2.jpg

خلاصه داستان : در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ....

معرفي فيلم The Assent 2019 : رضايت نامه فيلمي ترسناك و مهيج محصول سال ???? آمريكا به كارگرداني پري رجينالد تئو است. از بازيگران آن ميشود به رابرت كازينسكي، پيتر جيسون و فلورنس فيور اشاره كرد. اين فيلم با توجه به امتياز ??? فيلمي ترسناك محسوب ميشود و مناسب كساني است كه بدنبال فيلم هايي ميگردند كه براي ساعاتي از جلوي تلويزيون تكان نخورند و شب را به تنهايي و با هيجان سپري كنند. به دوست داران فيلم هاي ترسناك توصيه ميشود اين فيلم ترسناك را ببيند. در خلاصه داستان فيلم آمده است كه در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ….

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۹:۵۰ توسط:sam موضوع: