جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

مركز تعميرات لوازم خانگي بكو در غرب تهران

مركز تعميرات لوازم خانگي بكو در غرب تهران

حتما براي شما هم پيش آمده كه مثلا در حال جارو كردن منزل هستيد و ناگهان جارو برقي قطع مي‌شود، يا سطل بزرگي از لباس‌هاي چرك را براي شسته شدن در ماشين لباسشويي آماده مي‌كنيد اما لباسشويي كار نمي‌كند و يا بسياري از موارد مشابه ديگر كه هر كدام از ما، حداقل چند بار در طول زندگي خود تجربه كرده‌ايم.

لوازم خانگي، زندگي را براي ما آسوده‌تر و انجام بسياري از كارها را سريع‌تر كرده‌اند. اين لوازم در مارك‌هاي مختلفي توليد شده و در دسترس ما قرار مي‌گيرند. در اين ميان يكي از برندهاي معتبر و نام آشنا در عرصه لوازم خانگي، بكو است كه موردپسند بسياري از خريداران است.

  w1_lr9z.jpg

شركت لوازم خانگي بكو

هر يك از برندهاي لوازم خانگي طول عمر، كاركرد، امكانات و تنوع متفاوتي دارند. توجه به نوع برند در هنگام خريد بسيار حائز اهميت است، چرا كه در صورت انتخاب يك برند مناسب، طول عمر و كيفيت محصول نيز تضمين شده است.

بكو بعنوان يك برند معتبر، يك شركت توليد كننده لوازم خانگي تركيه‌اي است كه از مدت‌ها قبل به توليد لوازم خانگي مي‌پردازد و توسط كوچ هولدينگ مديريت مي‌شود. اين شركت در سال 1967 توسط، وهبي كوچ و در استانبول تاسيس شد. و در سال 2005 بكو و رقيب اصلي آن يعني شركت وستل بيش از نيمي از تلويزيون اروپا را توليد كردند.

اين شركت انواع محصولات خانگي مانند يخچال، تلويزيون، ماشين لباسشويي، ماشين ظرف شويي و غيره را با كيفيت بالايي توليد مي‌كند.

شركت تك لند

يكي از نمايندگي‌هاي شركت بكو در ايران و در شمال غرب تهران، شركت تك لند است. شركت تك لند جز قوي‌ترين و معتبرترين شركت‌ها در زمينه نصب و تعمير لوازم خانگي است. تك لند زيرمجموعه شركت رسمي رسام است و تحت نظارت سازمان اصناف ايران و اتحاديه خدمات لوازم خانگي، در تهران و حومه فعاليت مي‌كند.

براي تعمير لوازم خانگي بكو چه كنيم؟

زماني كه يكي از لوازم خانگي در منزل خراب مي‌شود، دغدغه‌ و نگراني اصلي همه ما اين است، كه چگونه آن را نزد تعميركار ببريم؟ گاهي اوقات، دستگاهي كه نياز به تعمير دارد، مانند يخچال، اندازه بزرگي داشته و جا به جايي و انتقال آن به مكان ديگري به منظور تعمير آن بسيار دشوار است، و يا ممكن است بعد از مراجعه به تعميركار، بفهميم كه تعميركار نمي‌تواند لوازم خانگي ما را تعمير كند و يا زمان كافي ندارد.

بنابراين استفاده از سرويس خدمات تعمير لوازم خانگي آنلاين، مي‌تواند بسيار مناسب بوده و تعمير لوازم خانگي ما سريع‌تر و راحت‌تر صورت بگيرد. همان طور كه گفته شد شركت تك لند داراي گواهينامه‌هاي متعدد بين المللي براي اكثر برندهاي مطرح دنيا بوده و در نصب و نگهداري و تعمير لوازم خانگي و آموزش مصرف كنندگان جز بهترين‌ها است.

تك لند، تنها شركتي است كه در غرب و شمال غرب تهران به صورت تخصصي خدمات تعمير لوازم خانگي را ارائه مي‌دهد. براي تعمير لوازم خانگي بكو با شركت تك لند در ارتباط باشيد.

چرا شركت تك لند را انتخاب كنيم؟

  • در اختيار داشتن افراد مجرب و ماهر

شركت تك لند با در اختيار داشتن تيمي از كارشناسان و متخصصان حرفه‌اي، كارآزموده، قابل اعتماد و متعهد در خدمت تمام مشتريان است تا با ارائه بهترين خدمات در زمينه تعمير لوازم خانگي، رضايت شما را به دست آورد. متخصصاني كه در اين شركت مشغول به كار مي‌باشند هم از لحاظ فني و هم از لحاظ تحصيلاتي در زمينه لوازم خانگي، خبره هستند، همين امر باعث مي‌شود تا مشكل شما را در كوتاه‌ترين زمان ممكن حل كنند.

  • داشتن ضمانت و گارانتي

بسياري از شركت‌ها نقش واسطه بين مشتري و خدمات ارائه شده را دارند و بعد از پايان خدمات انجام شده، هيچ گونه تعهد و يا ضمانتي ارائه نمي‌دهند، اما شركت تك لند با ارائه گارانتي 180 روزه، تمام خدمات و تعميرات انجام شده توسط كادر ماهر خود را ضمانت مي‌كند، و تمام مسئوليت تعميرات انجام شده را بر عهده مي‌گيرد.

  • ارائه خدمات در كمترين زمان

درست است كه شركت تك لند به صورت تخصصي در منطقه غرب تهران فعاليت مي‌كند، اما شما، در هر كجاي تهران و حومه كه باشيد بعد از تماس با شركت، در كمترين زمان و در همان روزي كه تماس گرفته‌ايد، از خدمات اين شركت بهره‌مند خواهيد شد.

  • اولويت؛ رضايت مشتري در تعمير

با توجه به تحريم‌هاي موجود، اولويت شركت تك لند در ابتدا تعمير قطعات لوازم خانگي معيوب است، و تنها با رضايت و درخواست مشتري و يا در صورتي كه امكان تعمير قطعه مورد نظر وجود نداشته باشد، اقدام به تعويض قطعه مورد نظر مي‌كنند. در هنگام تعويض قطعات، استفاده از قطعات اورجينال، در اولويت خواهد بود.

 

  • ارائه بهترين خدمات با نازل‌ترين قيمت، در كمترين زمان

شركت تك لند با بيش از يك دهه فعاليت در زمينه تعمير و نصب لوازم خانگي، با روند كار تعميرات كاملا آشنايي دارد و آماده ارائه خدمات به صورت آني، با بهترين خدمات، در كمترين زمان و نازل‌ترين قيمت‌هاست.

  • ارسال نيرو به سراسر تهران و حومه

شركت تك لند در تلاش است تا همگام با تكنولوژي روز، در عرصه تعميرات لوازم خانگي پيش رود، در همين راستا دائما در حال گسترش مجموعه خود است. در حال حاضر ارسال نيرو به سراسر تهران و حومه را تحت پوشش خود قرار داده است.

  • سرعت در پاسخگويي

يكي از مهم‌ترين وجه تمايز اين شركت، پاسخگويي و ارائه خدمات سريع و در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. تك لند كمترين زمان ارسال تعميركار و كوتاه‌ترين زمان ميانگين تعمير قطعات را دارد.

  • تجربه و سابقه فعاليت

بيش از ده سال سابقه كار مفيد در زمينه نصب و تعميرات، و آشنايي كامل با تجهيزات و قطعات از مزيت‌هاي متمايز كننده اين شركت است.

  • مشاوره رايگان

براي مشاوره رايگان و پاسخ به سوالات خود درباره انواع لوازم خانگي و نحوه نصب و تعمير آن‌ها كافيست با شماره 02137851 تماس بگيريد و يا از طريق فرم درخواست آنلاين، از مشاوره غير حضوري تيم حرفه‌اي تك لند بهره‌مند شويد.

مراحل ارائه خدمات تك لند

  • ثبت سفارش

براي ثبت سفارش خود مي‌توانيد با شماره 02137851 تماس بگيريد و يا از طريق فرم درخواست آنلاين، درخواست خود را ثبت كنيد، تا در كوتاه‌ترين زمان به مشكل شما رسيدگي شود.

  • بررسي مشكل

بعد از ثبت درخواست، مشكل شما بررسي و مناسب‌ترين تعميركار براي دستگاه و برند شما به محل فرستاده خواهد شد.

  • تعمير دستگاه و ارائه گارانتي كتبي

در زمان مدنظر شما، تعميركار در محل حاضر شده و عيب دقيق دستگاه شما را تشخيص داده و آن را تعمير خواهد كرد، پس از تعمير نيز گارانتي 180 روزه كتبي به شما ارائه مي‌شود.

  • پرداخت هزينه به صورت آنلاين يا در محل

بعد از رفع عيب توسط تعميركار، هزينه آن را مي‌توانيد به صورت آنلاين و يا در همان جا به صورت حضوري پرداخت كنيد.

تك لند، همراه شماست!

براي تعمير لوازم خانگي خود ديگر نيازي نيست از خانه خارج شويد و به دنبال تعميركار بگرديد. با مراجعه به آدرس    www.techlandservice.com ثبت سفارش خود به صورت تلفني و يا ثبت درخواست آنلاين، تعميركار متخصص بر اساس نياز شما به محل درخواستي شما، اعزام و تعمير لوازم خانگي شما را در همان محل انجام خواهد داد.

كارشناسان تك لند با شناخت كامل از تمامي لوازم برقي خانگي، توانايي تعمير هر نوع وسيله‌اي با هر نوع برندي را دارند. براي ارتباط با كارشناسان خبره و مجرب اين شركت و يا مشاوره رايگان با شماره تلفن 02137851 تماس بگيريد و يا از طريق فرم درخواست آنلاين، درخواست خود را ثبت كنيد، تا در كوتاه‌ترين زمان، بهترين نتيجه را بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۱۹ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :