جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

انتشار تصوير خيره‌كننده ناسا از دهانه مرموز «شكلتون» بر روي سطح كره ماه

انتشار تصوير خيره‌كننده ناسا از دهانه مرموز «شكلتون» بر روي سطح كره ماه

سازمان فضايي آمريكا، ناسا، يك تصوير تركيبي با وضوح بالا و پيشتر ديده‌نشده را از قطب جنوب ماه منتشر كرده است.

تصوير موزائيكي تازه‌ منتشره با استفاده از دوربين مدارگرد شناسايي ماه متعلق به ناسا (كه از ژوئن ???? به دور اين قمر در حال چرخش است) و همچنين مدارگرد «دانوري» متعلق به موسسه تحقيقات فضايي كره جنوبي گرفته شده است.

اين مدارگرد كره‌اي كه در اوت سال گذشته به فضا پرتاب شد از يك دوربين آمريكايي به نام «شدوكم» (ShadowCam) بهره مي‌برد كه ??? برابر بيشتر از دوربين‌هاي قمري قبلي ناسا در مدار ماه به نور در مناطق سايه‌دار حساس است.

دهانه شكلتون، كه در قطب جنوبي ماه واقع شده، نام خود را از از ارنتسا شكلتون از كاشفان قاره جنوبگان در زمين گرفته است. قله‌هاي برآمده اين دهانه تقريبا هميشه در زير نور آفتاب قرار دارند، در حالي كه بخش دروني اين دهانه در تاريكي هميشگي فرو رفته است و دماي آن از منفي ??? درجه سانتي‌گراد بالاتر نمي‌رود.

پيشتر فضاپيماي «لونار پراسپكتور» كشف كرده بود كه مقدار هيدروژن در اين نواحي دهانه از ميزان عادي بالاتر است، امري كه شك دانشمندان را براي يافتن يخ‌آب در اين منطقه برانگيخته است

آنان گمان مي‌كنند كه اين منطقه مي‌تواند حاوي رسوبات يخ يا ساير مواد منجمد با عمر ميليون‌ها يا ميلياردها سال باشند. دانشمندان مي‌گويند تركيب شيميايي يخ احتمالي موجود در اين مناطق مي‌تواند چگونگي رسيدن آب به ماه و مهمتر از آن، به زمين و به طور كلي رسيدن آب به سياره‌هاي سنگي را نشان دهد.

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.stenews.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fstenews.ir

سازمان فضايي آمريكا درباره اين تصوير گفته است: «در تاريكي هميشگي، داخل دهانه شكلتون در نزديكي قطب جنوبي ماه در اين تصوير خيره‌كننده آشكار شده است. عكس خود دهانه توسط دوربين ‘شدوكم’ ناسا گرفته شده است؛ دوربيني كه در اصل طراحي شده تا بتواند به بخش‌هاي سايه‌دار سطح ماه نگاه بياندازد. مناطق اطراف دهانه اما توسط دوربين مدارگرد شناسايي ماه تصويربرداري شده‌اند و سه منطقه از ?? منطقه بالقوه براي فرود فضانوردان ماموريت آرتميس ? را به تصوير مي‌كشند

https://shorturl.at/chuwV

https://rb.gy/9szi7

https://tinyurl.com/ymdub8sz

تا كنون هيچ ماموريتي براي اعزام كاوشگر به سايه‌هاي دائمي ماه رخ نداده است. فرود آپولو در زماني انجام شد كه شناخت بشر از اين نواحي در مراحل اوليه بود

هند در ماه اوت ???? اولين كشوري نام گرفت كه توانسته است در يك ماموريت ?? ميليون دلاري يك كاوشگر را در نزديكي قطب جنوب ماه فرود آورد. اين در حالي است كه آخرين تلاش روسيه براي رسيدن به قطب جنوبي ماه، ماموريت لونا-??، با برخورد فرودگر آن به سطح ماه با شكست مواجه شد.

هم چين و هم ايالات متحده مي‌خواهند فضاپيماهايي با خدمه را به قطب جنوبي ماه بفرستند. چين گفته است كه تا سال ???? چنين كاري را خواهد كرد، اين در شرايطي است كه برنامه ناسا براي فرود آوردن فضانوردان در نزديكي قطب جنوبي ماه زودتر از آن و براي سال ???? برنامه‌ريزي شده است. قرار است كه فضاپيماي ناسا طي ماموريت «آرتميس ?» در منطقه‌اي در نزديكي همين دهانه در قطب جنوب ماه فرود بيايد.

سازمان فضايي آمريكا براي تحقق چنين هدفي در سال ???? قراردادي ?.? ميليارد دلاري (?.? ميليارد يورويي) را با شركت اسپيس‌ايكس متعلق به ايلان ماسك، ميلياردر آمريكايي امضا كرد تا اين شركت ساخت يك فضاپيما با هدف بردن فضانوردان به ماه را آغاز كند.

ناسا قصد دارد در چهارچوب اين برنامه، كه «آرتميس» نام دارد، چهار فضانورد را به ماه بفرستد و با ايجاد ايستگاه فضايي در ماه حضور پايدار انسان روي آن را ممكن كند.

منبع : https://stenews.ir/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ae%db%8c%d8%b1%d9%87%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%87%d8%a7%d9%86%d9%87/

https://justpaste.it/boz9i

https://www.atlasobscura.com/users/rivkabull2

https://trello.com/u/rivkabull2

https://www.blogtalkradio.com/rivkabull2

https://www.viki.com/users/rivkabull2_936/about

https://visual.ly/users/RivkaBull2/portfolio

https://slides.com/rivkabull2

https://500px.com/p/rivkabull2?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/RivkaBull2

https://logopond.com/RivkaBull2/profile/642473/?filter=&page=

https://8tracks.com/rivkabull2

https://www.intensedebate.com/people/RivkaBull2d

https://www.f6s.com/rivka-bull

https://letterboxd.com/rivkabull2/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۱۱ توسط:sam موضوع:

خريد ملك در قبرس شمالي‌ - شرايط و قيمت

خريد ملك در قبرس شمالي‌ - شرايط و قيمت

 

n699738_f2.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و پرسودترين روش‌هاي مهاجرت و زندگي در قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است.  با خريد ملك در قبرس شمالي، امكان اخذ اقامت براي فرد متقاضي و خانواده‌ي او فراهم مي‌شود.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين سرزمين در همسايگي يونان و تركيه قرار دارد. طي ساليان زيادي، به دليل موقعيت قرارگيري خوبي كه دارد، مورد حمله‌ي اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

پس از اينكه اين كشور اعلام استقلال كرد، بين يونانيان و ترك‌هاي قبرس، اخلافاتي صورت گرفت و باعث جدايي دو قبرس شمالي و جنوبي از يكديگر شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره شد. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند. مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند اما براي تعيين دين سختگير نيستند و حق انتخاب به مردم اين كشور مي‌دهند.

زبان رسمي در قبرس شمالي تركي استانبولي است. به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور رواج دارد؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، تورم و ماليات
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.
  • طبيعت بكر و سواحل بينظير
  • آب و هواي معتدل و مديترانه‌اي
  • وجود دانشگاه‌هاي بين المللي

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

مداركي كه براي خريد ملك در قبرس شمالي بايد ارائه كنيد به شرح زير است:

  • شناسنامهي تمام اعضاء خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت متاهل بودن )
  • اصل پاسپورت و كپي همه‌ي صفحات
  • سند ملك ( درصورت وجود ملك ديگري در قبرس شمالي به نامتان )
  • اصل و كپي قراردادهاي فروش ملك ( چنانچه قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • اصل و كپي قرارداهاي اجاره ( چنانچه در حال حاضر در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه كيفري

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

اگر قصد خريد ملك در قبرس شمالي را داريد، بايد مراحل زير را طي كنيد. در نظر داشته باشيد كه گرچه خريد خانه در اين كشور يك روند ساده به نظر مي‌رسد، اما پيچيدگي‌هاي خاص خود را نيز دارد. به منظور كاهش خطاها و مشكلات، بهتر است از افراد خبره در اين زمينه كمك بگيريد.

انتخاب خانه

قدم اول براي خريد خانه اين است كه ملاك‌هاي شما براي زندگي را داشته باشد. ملكي كه انتخاب مي‌كنيد بايد بتواند مطابق بودجه، سليقه، نيازها و ... شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد. پس از يافتن ملك مورد نظر، بايد با فروشنده‌ي آن وارد مذاكره شويد.

پيش پرداخت

صورت توافق، بايد بين هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

اكنون شما بايد با كمك گرفتن از يك وكيل معتمد، به بررسي ملك بپردازيد. در صورتي كه ملك مورد انتخاب شما، وام، بدهي قرض و ... داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

چنانچه همه چيز خوب پيش برود، بين شما و فروشنده قراردادي امضا مي‌شود. اين قرارداد به زبان انگليسي است و نياز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خريد

اگر شما غير ترك قبرسي هستيد، بايد براي مجوز انتقال سند مالكيت اقدام نماييد.  اين كار توسط انجمن شرداري قبرس شمالي انجام مي‌شود. هزينه‌ي اين كار بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

بسياري از پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند كه شما بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد، به اين منظور لازم است كه حداقل يك سوم مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. مابقي ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، خواهيد پرداخت.

قيمت ملك در قبرس شمالي در مقايسه با خانه‌هايي با همين امكانات و موقعيت‌ها در ساير نقاط دنيا، بسيار ارزان‌تر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، متفاوت است به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت ملك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند، و ويلا از 62 هزار پوند آغاز مي‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌هاي لوكس نيز با نهايت قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

طبق قانون در قبرس شمالي چنانچه فرد خريدار، چه در كشور مبدا و چه در هر كشور ديگري سوء سابقه داشته باشد، نمي‌تواند در قبرس شمالي ملكي را خريداري كند.

براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي بدهيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد خانه در اين كشور، حدود 6 ماه زمان مي‌برد.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك خانه بخرند. اين بدان معناست كه اجازه‌ي خريد چند خانه باهم را ندارند. ملك خريداري شده حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد. البته استثناهايي نيز وجود دارد.

به طور مثال اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

يكي دريگر مواردي كه تعيين مي‌كند شما مجاز به خريد ملك در قبرس شمالي هستيد يا خير، انجام آزمايشات مورد تاييد اين كشور و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي است.

 

منبع: زيتون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۲:۴۹ توسط:sam موضوع:

خريد لگو مارول

لگو فرندز

بازي لگو فرندز يكي از محبوب ترين بازي هاي فكري در بين بچه ها است. اسباب بازي هاي سري لگو فرندزبسيار متنوع بوده و يكي از برندهاي پرفروش در بين سري لگو مي باشد. بسياري از بچه ها، به ويژه دختران، دوست دارند اوقات فراغت خود را با لگو فرندز خود بگذرانند. براي تهيه و خريد لگو فرندز مي توانيد با مراجعه به سايت آرپا تويز قيمت لگو فرندز دخترانه را بررسي كرده و سريع خريد كنيد. همچنين فروشگاه اينترنتي بارلي توي امكان خريد لگوهاي فرندز و همچنين ساير لگوهاي دخترانه را براي مشتريان فراهم كرده است.

لگو فرندز بخريد!

اگر شما والدين عزيز قصد خريد لگو فرندز دخترانه را براي هديه دادن به فرزندان خود داريد، مي توانيد از بين انواع لگو فرندز دخترانه از بين محصولات بارلي توي مدل مناسبي را بر اساس سن و سليقه خود انتخاب و خريداري كنيد.هنگام خريد لگو فرندز به تعداد قطعات تشكيل دهنده هر يك از مدل هاي لگو فرندز توجه كنيد، زيرا هر چه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، ساخت آن لگو پيچيده تر است و اگر فرزندان شما كوچك هستند، به شما توصيه مي كنيم كه ساخت لگو خريد قطعات كمتري داشته باشد. شما مي توانيد انواع لگو فرندز را با ضمانت اصالت و كيفيت در فروشگاه اينترنتي جو اسباب بازي خريداري كنيد.

قيمت لگو فرندز

قيمت لگو فرندزبه عوامل مختلفي بستگي دارد. اولين و مهم ترين چيزي كه بر قيمت لگو فرندز تاثير مي گذارد، كيفيت لگو فرندز است. زيرا كيفيت اسباب بازي هاي لگو فرندزبسيار مهم است. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند تاثير زيادي بر قيمت لگو فرندزداشته باشد، تعداد قطعات تشكيل دهنده لگو فرندزاست. هرچه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، اندازه طرح نهايي كه با روي هم چيدن قطعات لگو ايجاد مي شود، بيشتر مي شود. لگوهايي با قطعات بيشتر براي كودكان بالاي 6 سال بهتر هستند.

براي خريد لگو فرندز بهتر است از مجموعه اي شناخته شده و معتبر خريد كنيد تا پس از خريد لگو از كيفيت محصولي كه مي خريد مطمئن باشيد. جواسباب بازي خريد آنلاين لگو فرندز را براي تمام والدين در ايران با ست هاي اورجينال از سري لگو فرندز امكان پذير كرده است. شما مي توانيد تمامي لگوهاي فرندزرا از اين مجموعه براي كودكان خود با ضمانت اصالت محصول تهيه كنيد.

فرندز قطعات لگو براي دختران

سري لگو فرندزيكي از محبوب ترين مجموعه هاي لگو است كه در مجموعه هاي مختلف عرضه مي شود. مزارع، بيمارستان ها، آپارتمان ها، هتل ها و مدل هاي ديگر در بين دختران بسيار محبوب هستند. بازي با مجموعه اسباب بازي لگو فرندزكودكان را با مسائل مختلفي آشنا مي كند. به عنوان مثال، با خريد اسباب‌بازي‌هاي مزرعه فرندز لگو، كودكان در مورد حيوانات مزرعه، نحوه پرورش گياهان، نحوه مراقبت از محصولات و ساير موضوعات كشاورزي ياد مي‌گيرند.

لگو فرندز ارزان قيمت

اگر به دلايلي نمي توانيد لگوهاي گران قيمت را از برندهاي معروف بخريد، مي توانيد مدل هاي ارزان لگو فرندز را تهيه كنيد. اين لگو فرندز معمولا ساخت چين هستند و كيفيت قابل قبولي دارند. البته بايد بدانيد كه كيفيت اين لگوها با لگوهاي توليدي شركت لگو قابل مقايسه نيست اما در هر صورت فرزند شما مي تواند از آن لذت ببرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۰۶ توسط:sam موضوع:

TGAS:

لگو فرندز

بازي لگو فرندز يكي از محبوب ترين بازي هاي فكري در بين بچه ها است. اسباب بازي هاي سري لگو فرندزبسيار متنوع بوده و يكي از برندهاي پرفروش در بين سري لگو مي باشد. بسياري از بچه ها، به ويژه دختران، دوست دارند اوقات فراغت خود را با لگو فرندز خود بگذرانند. براي تهيه و خريد لگو فرندز مي توانيد با مراجعه به سايت آرپا تويز قيمت لگو فرندز دخترانه را بررسي كرده و سريع خريد كنيد. همچنين فروشگاه اينترنتي بارلي توي امكان خريد لگوهاي فرندز و همچنين ساير لگوهاي دخترانه را براي مشتريان فراهم كرده است.

لگو فرندز بخريد!

اگر شما والدين عزيز قصد خريد لگو فرندز دخترانه را براي هديه دادن به فرزندان خود داريد، مي توانيد از بين انواع لگو فرندز دخترانه از بين محصولات بارلي توي مدل مناسبي را بر اساس سن و سليقه خود انتخاب و خريداري كنيد.هنگام خريد لگو فرندز به تعداد قطعات تشكيل دهنده هر يك از مدل هاي لگو فرندز توجه كنيد، زيرا هر چه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، ساخت آن لگو پيچيده تر است و اگر فرزندان شما كوچك هستند، به شما توصيه مي كنيم كه ساخت لگو خريد قطعات كمتري داشته باشد. شما مي توانيد انواع لگو فرندز را با ضمانت اصالت و كيفيت در فروشگاه اينترنتي جو اسباب بازي خريداري كنيد.

قيمت لگو فرندز

قيمت لگو فرندزبه عوامل مختلفي بستگي دارد. اولين و مهم ترين چيزي كه بر قيمت لگو فرندز تاثير مي گذارد، كيفيت لگو فرندز است. زيرا كيفيت اسباب بازي هاي لگو فرندزبسيار مهم است. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند تاثير زيادي بر قيمت لگو فرندزداشته باشد، تعداد قطعات تشكيل دهنده لگو فرندزاست. هرچه تعداد قطعات لگو بيشتر باشد، اندازه طرح نهايي كه با روي هم چيدن قطعات لگو ايجاد مي شود، بيشتر مي شود. لگوهايي با قطعات بيشتر براي كودكان بالاي 6 سال بهتر هستند.

براي خريد لگو فرندز بهتر است از مجموعه اي شناخته شده و معتبر خريد كنيد تا پس از خريد لگو از كيفيت محصولي كه مي خريد مطمئن باشيد. جواسباب بازي خريد آنلاين لگو فرندز را براي تمام والدين در ايران با ست هاي اورجينال از سري لگو فرندز امكان پذير كرده است. شما مي توانيد تمامي لگوهاي فرندزرا از اين مجموعه براي كودكان خود با ضمانت اصالت محصول تهيه كنيد.

فرندز قطعات لگو براي دختران

سري لگو فرندزيكي از محبوب ترين مجموعه هاي لگو است كه در مجموعه هاي مختلف عرضه مي شود. مزارع، بيمارستان ها، آپارتمان ها، هتل ها و مدل هاي ديگر در بين دختران بسيار محبوب هستند. بازي با مجموعه اسباب بازي لگو فرندزكودكان را با مسائل مختلفي آشنا مي كند. به عنوان مثال، با خريد اسباب‌بازي‌هاي مزرعه فرندز لگو، كودكان در مورد حيوانات مزرعه، نحوه پرورش گياهان، نحوه مراقبت از محصولات و ساير موضوعات كشاورزي ياد مي‌گيرند.

لگو فرندز ارزان قيمت

اگر به دلايلي نمي توانيد لگوهاي گران قيمت را از برندهاي معروف بخريد، مي توانيد مدل هاي ارزان لگو فرندز را تهيه كنيد. اين لگو فرندز معمولا ساخت چين هستند و كيفيت قابل قبولي دارند. البته بايد بدانيد كه كيفيت اين لگوها با لگوهاي توليدي شركت لگو قابل مقايسه نيست اما در هر صورت فرزند شما مي تواند از آن لذت ببرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۰:۰۸ توسط:sam موضوع:

خريد لگو دايناسور

خريد لگو دايناسور

لگو دايناسور يكي از محبوب ترين مدل هاي اسباب بازي لگو براي كودكان است. در ميان لگوهاي موجود در بازار، اسباب بازي هاي لگو دايناسورها در بين پسران بسيار محبوب است. اگر شما هم قصد خريد لگو دايناسور را براي فرزندان خود داريد، ابتدا بايد با نكات مهم خريد لگو دايناسور آشنا شويد كه در ادامه در اين صفحه به توضيح آنها خواهيم پرداخت تا بتوانيد لگو دايناسور مناسب آنها را خريداري كنيد. بازي با آجر هاي لگو مي تواند تاثير بسيار مثبتي بر حافظه كودكان شما داشته باشد و قوه تخيل آنها را تقويت كند. پس در خريد اين اسباب بازي لگو دايناسور هاي بسيار كاربردي شك نكنيد.

اسباب بازي لگو دايناسوري

اسباب بازي لگو دايناسور نوعي لگو است كه پسران دوست دارند. همانطور كه مي دانيد لگوها قطعات پلاستيكي كوچكي هستند كه با اتصال آنها مي توان اشكال مختلفي را ايجاد كرد. كودك شما با خريد دايناسورهاي لگو مي تواند با اتصال هر يك از اين قطعات پلاستيكي دايناسورهاي مختلفي بسازد. با اتصال تكه هاي اين لگوهاي دايناسوري ساختماني، مي توانند لگوهاي دايناسوري بزرگ و كوچك بسازند و ساعت ها با آنها سرگرم شوند. در واقع بازي با دايناسورهاي لگو مي تواند توجه و تمركز كودكان را بر روي نقشه بازي و ايجاد مدل هاي مختلف دايناسورها جلب كند.

قيمت لگو دايناسوري

زماني كه قصد خريد دايناسور لگو، بزرگ يا كوچك را داريد، معمولا اولين چيزي كه متوجه مي شويد قيمت اسباب بازي دايناسور لگو است. در مورد قيمت دايناسور لگو بايد بگوييم كه از آنجايي كه اين اسباب بازي ها در مدل ها و اندازه هاي مختلفي توليد و توزيع مي شوند، هر كدام قيمت متفاوتي دارند. اگر سليقه و علايق فرزندتان را مي دانيد، مي توانيد او را به يك دايناسور جذاب لگو تبديل كنيد و به فرزندان خود فرصت يادگيري و يادگيري در حين بازي را بدهيد.

خريد لگو دايناسور ارزان

بچه هاي شما مي توانند با قرار دادن هر قطعه لگو دايناسورها دايناسورهاي مختلفي در اندازه ها و شكل هاي مختلف بسازند. علاقه زياد كودكان به خصوص پسران به لگوهاي دايناسوري باعث مي شود كه بسياري از والدين به دنبال لگوهاي دايناسور ارزان قيمت باشند. دايناسورهاي لگو با قيمت هاي متفاوتي عرضه مي شوند و بر اساس اصل يا تقلبي بودن آنها رتبه بندي مي شوند.

اگر مي خواهيد دايناسورهاي لگو ارزان بخريد، به جاي انتخاب برندهاي تقلبي و بي كيفيت، توصيه مي كنيم به دنبال نمونه هاي اصلي اين اسباب بازي ها باشيد، اما آن ها را از مراكزي تهيه كنيد كه دايناسورهاي لگو را با قيمت مناسب مي فروشند. .

لگو دايناسور اصل

با خريد دايناسورهاي لگو اورجينال، كودك شما مي تواند براي مدت طولاني با آنها بازي كند بدون اينكه ترسي از آسيب ديدن آنها داشته باشد. با توجه به محبوبيت دايناسورهاي لگو، تقلبي هاي زيادي در بازار وجود دارد. بنابراين توجه به اصالت اين محصولات بسيار حائز اهميت است. وقتي دايناسور لگو اصل مي خريد بعد از مدتي ديگر دايناسور لگو نمي خريد چون اين لگوها كيفيت بالايي دارند.

اصالت لگو دايناسورها به اين معناست كه اين محصولات توسط يك شركت و برند معتبر توليد و عرضه شده است. چنين محصولاتي از كيفيت بالايي برخوردار هستند و براي توليد آنها از مواد اوليه مرغوب استفاده مي شود. بنابراين، استفاده از آنها حساسيت يا خطر خاصي براي كودكان ندارد. بنابراين در خريد لگوهاي دايناسور به اصل بودن آن ها توجه كنيد و از مراكز مورد اعتماد خريداري كنيد.

فروش لگو دايناسور

امروزه با توجه به محبوبيت لگو هاي دايناسوري، فروشگاه هاي زيادي در زمينه فروش لگو دايناسور فعاليت مي كنند، زيرا مي دانند كه اين گونه بلوك ها فروش خوبي دارند و سود زيادي خواهند داشت. اسباب بازي هاي دايناسور لگو در طرح ها و مدل هاي مختلفي توليد مي شوند، بنابراين فروشگاه ها انواع مدل هاي محبوب اين اسباب بازي را با توجه به سليقه خود درج مي كنند تا بتوانند پاسخگوي سليقه هاي مختلف و كودكان باشند.آماده باشيد.

محبوبيت لگو دايناسورها باعث شده بسياري از فروشگاه هايي كه در زمينه فروش دايناسورهاي لگو فعاليت فيزيكي داشتند، بخشي از كارهاي خود را به صورت آنلاين انجام دهند تا بتوانند محصولات بيشتري را به فروش برسانند. البته قبل از خريد دايناسورهاي لگو از اين فروشگاه ها از اصل بودن آن ها مطمئن شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۴۰ توسط:sam موضوع:

اهميت انتقال داده در طراحي وب سايت

# اهميت انتقال داده در طراحي وب سايت

 

در دنياي امروز، داده‌ها يك منبع ارزشمند و قدرتمند هستند كه مي‌توانند به شركت‌ها كمك كنند تا بهترين تصميمات را براي بهبود تجربه كاربر، افزايش رضايت مشتري و رشد كسب و كار بگيرند. اما داده‌ها تنها زماني مفيد هستند كه به درستي جمع‌آوري، ذخيره، پردازش و تحليل شوند. براي اين منظور، نياز به داشتن يك سامانه مديريت داده (Data Management System) است كه بتواند داده‌ها را در قالب مناسب براي استفاده در طراحي وب سايت ارائه دهد.

 

طراحي وب سايت يك فرآيند خلاقانه است كه نياز به دانش فني، هنري و تجاري دارد. اما طراحان وب سايت نمي‌توانند تنها با حس خود يك سايت خوب طراحي كنند. آن‌ها نياز به داده‌هاي قابل اعتماد و معتبر دارند كه بتوانند با استفاده از آن‌ها نيازها، رفتارها، علايق و اولويت‌هاي كاربران را شناسايي كنند و براساس آن‌ها سايت را بهينه سازي كنند.

 

**شركت طراحي سايت راهكارهاي وب** يك شركت حرفه‌اي در زمينه طراحي وب سايت است كه با استفاده از داده‌هاي جامع و دقيق، سايت‌هاي مطابق با نظرات و نظامات جستجوگر هائي همچون گوگل، بينگ، يدكس و ... را طراحي مي كــــــــــــــ? ك? باعث جذب بازديدهائي بيشتر شده و در نــــ? تيج? فروش بيشتري را به همــــ? رائ? ميدهد. اين شركت با توجه به نوع فعاليّت كسب و كار شما، سامان? هائي مناسب برائ? جمع آوري، پخش، پخش كوليكي، پخش خودكار، پخش مستقيم، پخش براساس موقعيت جغرافيائي و ... را طراحي مي كند ك? باعث افزايش بازديد و فروش شما مي شود.

 

انتقال داده در طراحي وب سايت به معناي ارسال داده‌ها از يك منبع به يك مقصد است. اين فرآيند مي‌تواند در سطوح مختلفي انجام شود، از جمله:

 

- انتقال داده‌ها از يك سامانه مديريت داده به يك ابزار طراحي وب سايت

- انتقال داده‌ها از يك سايت به يك سايت ديگر

- انتقال داده‌ها از يك سايت به يك كاربر

 

انتقال داده در طراحي وب سايت بسيار مهم است، زيرا:

 

- به طراحان وب سايت كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي واقعي، سايت را براساس نيازها و خواسته‌هاي كاربران طراحي كنند

- به كاربران كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي قابل فهم، سايت را به راحتي استفاده كنند

- به صاحبان سايت كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي قابل اندازه‌گيري، عملكرد و بازده سايت را پايش و بهبود بخشند

 

چگونگي انجام انتقال داده در طراحي وب سايت

 

براي انجام انتقال داده در طراحي وب سايت، نياز به رعايت چند مرحله است:

 

- جمع‌آوري داده: در اين مرحله، داده‌هاي مورد نياز براي طراحي وب سايت از منابع مختلف جمع‌آوري مي‌شوند. منابع ممكن است شامل پايگاه‌داده‌ها، فايل‌ها، فرم‌ها، نظرسنجي‌ها، تست‌هاي كاربري، آمار بازديد، رسانه‌هاي اجتماعي و غيره باشند.

 

https://gigglyu.com/activity/p/1045716/

https://www.thegclan.com/activity/p/17313/

https://checkpointforarts.com/activity/p/876462/

https://www.pedicure.com/activity/p/460865/

http://getabookmark.com/activity/p/28100/

http://sqworl.com/csnsbj

http://budtrader.com/arcade/activity/p/3245367/

https://recash.wpsoul.net/activity/p/28290/

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-websolutiontools-com-d8-b7-d8-b1-d8-a7-d8-ad-db-8c-d8-b3-d8-a7-db-8c-d8-aa-d8-af-d8-b1-d8-b4-db-8c-d8-b1-d8

https://cascade.org/node/6583?page=286

https://theanalyticalscientist.videomarketingplatform.co/ensuring-data-quality-and

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/page/219

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=90

http://www.rn-tp.com/index.php/news/see-deserts-secrets?page=19

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

https://tomer.itu.edu.tr/haberler/2022/03/09/tari-h%C3%AE-yarimadada-kisa-bi-r-tur


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۸:۰۶ توسط:sam موضوع:

اهميت انتقال داده در طراحي وب سايت

# اهميت انتقال داده در طراحي وب سايت

 

در دنياي امروز، داده‌ها يك منبع ارزشمند و قدرتمند هستند كه مي‌توانند به شركت‌ها كمك كنند تا بهترين تصميمات را براي بهبود تجربه كاربر، افزايش رضايت مشتري و رشد كسب و كار بگيرند. اما داده‌ها تنها زماني مفيد هستند كه به درستي جمع‌آوري، ذخيره، پردازش و تحليل شوند. براي اين منظور، نياز به داشتن يك سامانه مديريت داده (Data Management System) است كه بتواند داده‌ها را در قالب مناسب براي استفاده در طراحي وب سايت ارائه دهد.

 

طراحي وب سايت يك فرآيند خلاقانه است كه نياز به دانش فني، هنري و تجاري دارد. اما طراحان وب سايت نمي‌توانند تنها با حس خود يك سايت خوب طراحي كنند. آن‌ها نياز به داده‌هاي قابل اعتماد و معتبر دارند كه بتوانند با استفاده از آن‌ها نيازها، رفتارها، علايق و اولويت‌هاي كاربران را شناسايي كنند و براساس آن‌ها سايت را بهينه سازي كنند.

 

**شركت طراحي سايت راهكارهاي وب** يك شركت حرفه‌اي در زمينه طراحي وب سايت است كه با استفاده از داده‌هاي جامع و دقيق، سايت‌هاي مطابق با نظرات و نظامات جستجوگر هائي همچون گوگل، بينگ، يدكس و ... را طراحي مي كــــــــــــــ? ك? باعث جذب بازديدهائي بيشتر شده و در نــــ? تيج? فروش بيشتري را به همــــ? رائ? ميدهد. اين شركت با توجه به نوع فعاليّت كسب و كار شما، سامان? هائي مناسب برائ? جمع آوري، پخش، پخش كوليكي، پخش خودكار، پخش مستقيم، پخش براساس موقعيت جغرافيائي و ... را طراحي مي كند ك? باعث افزايش بازديد و فروش شما مي شود.

 

انتقال داده در طراحي وب سايت به معناي ارسال داده‌ها از يك منبع به يك مقصد است. اين فرآيند مي‌تواند در سطوح مختلفي انجام شود، از جمله:

 

- انتقال داده‌ها از يك سامانه مديريت داده به يك ابزار طراحي وب سايت

- انتقال داده‌ها از يك سايت به يك سايت ديگر

- انتقال داده‌ها از يك سايت به يك كاربر

 

انتقال داده در طراحي وب سايت بسيار مهم است، زيرا:

 

- به طراحان وب سايت كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي واقعي، سايت را براساس نيازها و خواسته‌هاي كاربران طراحي كنند

- به كاربران كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي قابل فهم، سايت را به راحتي استفاده كنند

- به صاحبان سايت كمك مي‌كند تا با استفاده از داده‌هاي قابل اندازه‌گيري، عملكرد و بازده سايت را پايش و بهبود بخشند

 

چگونگي انجام انتقال داده در طراحي وب سايت

 

براي انجام انتقال داده در طراحي وب سايت، نياز به رعايت چند مرحله است:

 

- جمع‌آوري داده: در اين مرحله، داده‌هاي مورد نياز براي طراحي وب سايت از منابع مختلف جمع‌آوري مي‌شوند. منابع ممكن است شامل پايگاه‌داده‌ها، فايل‌ها، فرم‌ها، نظرسنجي‌ها، تست‌هاي كاربري، آمار بازديد، رسانه‌هاي اجتماعي و غيره باشند.

 

https://gigglyu.com/activity/p/1045716/

https://www.thegclan.com/activity/p/17313/

https://checkpointforarts.com/activity/p/876462/

https://www.pedicure.com/activity/p/460865/

http://getabookmark.com/activity/p/28100/

http://sqworl.com/csnsbj

http://budtrader.com/arcade/activity/p/3245367/

https://recash.wpsoul.net/activity/p/28290/

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-websolutiontools-com-d8-b7-d8-b1-d8-a7-d8-ad-db-8c-d8-b3-d8-a7-db-8c-d8-aa-d8-af-d8-b1-d8-b4-db-8c-d8-b1-d8

https://cascade.org/node/6583?page=286

https://theanalyticalscientist.videomarketingplatform.co/ensuring-data-quality-and

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/page/219

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=90

http://www.rn-tp.com/index.php/news/see-deserts-secrets?page=19

http://archives2.realvail.com/article/194/Gretchen-Bleiler-Chris-Davenport-waist-deep-in-off-mountain-pursuits#comments

https://tomer.itu.edu.tr/haberler/2022/03/09/tari-h%C3%AE-yarimadada-kisa-bi-r-tur


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۴:۵۸ توسط:sam موضوع:

انتخاب cpu مناسب براي سرور hp

انتخاب cpu مناسب براي سرور hp

براي انتخاب cpu سرور hp بايد به نسل سرور و پشتيباني سرور از سي پي يو مورد نظر دقت كنيم. بعد از اين مورد بايد مشخص كنيد به چه نوع كار و چه حجمي از پردازش را قرار است پردازنده براي شما انجام دهد، تا متناسب با اين پردازنده خود را انتخاب كنيد. پردازنده ها داراي ويژگي هاي تعداد هسته، فركانس كاري در حالت پايه و حالت توربو و مقدار حافظه كش است كه بايد به اين موارد نيز دقت كنيد. چون cpu در ارتباط با رم است، بايد از پردازنده اي روي سرور استفاده كنيم كه از رم موجود روي سرور يا رمي كه قرار است بعدا روي سرور قرار دهيم، پشتيباني كند. براي مثال پردازنده هاي اينتل زئون E5-2600 ورژن 3 و 4 از رم هاي ddr4 پشتيباني مي كنند. علاوه بر اين بايد به فركانس رم نيز توجه كنيد چون هر cpu سرور تا يك فركانس خاصي از رم ها را پشتيباني مي كند.

آشنايي با شيوه عملكرد واحد پردازش مركزي(CPU)

واحد پردازش مركزي يا Central Processing Unit  به اختصار CPU  ناميده مي‌شود. اين ابزار مسئول پردازش داده‌ها و اجراي برنامه‌هاي كاربردي مي‌باشد كه  شامل چندين قسمت است. هر كدام از بخش‌ها وظايف خاصي برعهده دارد كه در ادامه به بررسي آن خواهيم پرداخت.

يكي از اصلي‌ترين قسمت‌هاي CPU واحد كنترل (Control Unit) نام دارد كه مسئول هماهنگي فرآيند اجراي دستورات و انتقال داده‌ها بين قسمت‌هاي مختلف CPU است.  واحد اجراي محاسبات يا به اختصار ALU وظيفه انجام عمليات‌هاي رياضي و منطقي بر روي داده‌هاي ورودي را برعهده دارد.

هر CPU داراي سرعت پردازش مشخصي است كه با هرتز (Hz) اندازه گيري مي‌شود. سرعت پردازش CPU  به اندازه‌اي مهم مي‌باشد كه تعيين كننده سرعت كلي كامپيوتر است. سرعت پردازش CPU  به عوامل مختلفي مانند تعداد هسته‌ها ،سرعت ساعت (Clock Speed)  و حافظه‌كش‌ها بستگي دارد.

CPU  به صورت يك تراشه درون مادربورد كامپيوتر قرار دارد و با ساير قطعات كامپيوتر ارتباط دارد. به طور كلي CPU به عنوان مهم‌ترين قسمت كامپيوتر نقش بسيار مهمي در سرعت و كارايي كامپيوتر ايفا مي‌كند.

شيوه عملكرد CPU

واحد پردازش مركزي (CPU) قسمتي از كامپيوتر مي‌باشد كه وظيفه اجراي دستورات و محاسبات را بر عهده دارد. شيوه عملكرد واحد پردازش مركزي در چند مرحله دسته‌بندي مي‌شود كه شامل مراحل زير است:
بارگذاري دستور

در اين مرحله، دستوراتي كه براي اجرا در واحد پردازش مركزي وجود دارند، از حافظه به واحد پردازش مركزي ارسال مي‌شوند.

بازيابي دستور

در اين مرحله، واحد پردازش مركزي دستورات را از حافظه بازيابي كرده و در رجيسترهاي داخلي خود ذخيره سازي مي‌كند.
ديكود دستور

واحد پردازش مركزي در اين مرحله دستورات را تفسير كرده و براي اجرا آماده مي‌سازد.
اجراي دستور

 در اين مرحله،  CPU دستورات را انجام مي‌دهد و نتايج را در رجيسترهاي داخلي حفظ مي‌كند.

قيمت سي پي يو اچ پي

تفاوت cpu سرور با كامپيوتر معمولي

تفاوت cpu سرور با كامپيوتر معمولي در قدرت و مدت زمان كار است. با توجه به اينكه سرورها به صورت مداوم كار مي كنند، پس پردازنده هاي آن ها هم به صورت مدوام كار مي كند ولي در كامپيوترهاي معمولي اين قابليت وجود ندارد. از ديگر تفاوت ها در ميزان تعداد هسته، حافظه كش و ترد پردازنده است. Cpu هاي سرور ها براي كارهايي كه نياز به قدرت پردازشي بسيار بالايي دارند استفاده مي شوند، در حالي كه در كامپيوترهاي معمولي چنين قدرتي مورد نياز نيست و باعث هدر رفتن هزينه مي شود. از ديگر تفاوت ها در پردازنده سرور ها قابليت بهينه سازي مصرف انرژي است، به دليل كار مداوم سرورها، cpu اين دستگاه داراي تكنولوژي مصرف بهينه هستند و باعث صرفه جويي در مصرف برق مي شوند.

منبع: https://tshfidar.com/product-category/server-cpu/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۲۹ توسط:sam موضوع:

بررسي خانه هاي هوشمند امروزي

بررسي خانه هاي هوشمند امروزي

شايد اين روز ها عبارت (( خانه هوشمند )) زياد به گوشتان رسيده باشد. اما در دنيايي كه تكنولوژي هر روز در آن بيش از روز قبل پيشرفت مي كند، خانه ي هوشمند به چه معناست؟

زماني كه مي خواهيم تعريفي از خانه ي هوشمند ارائه كنيم سه موضوع بيش از ديگر موضوعات اهميت مي يابند. اولين موضوع كه سبب مي شود جامعه ي جهاني ايده ي هوشمند سازي را بپذيرد و طرفداران آن روز به روز بيشتر شوند، امكان صرفه جويي در انرژي از اين طريق است. همان طور كه مي دانيد استفاده از انرژي هاي تجديد ناپذير مانند سوخت هاي فسيلي سبب ايجاد آلودگي و آسيب رسيدن به محيط زيست مي شود، از طرفي منابع اين انرژي ها در جهان محدود است و بلاخره روزي به پايان مي رسد. هوشمند سازي خانه ها توانسته در كاهش مصرف انرژي هاي تجديد ناپذير سهم چشم گيري داشته باشد و اين به معني كمك كردن به محيط زيست خواهد بود.

از سوي ديگر، امروزه شاهد تغيير سبك زندگي انسان ها نسبت به گذشته هستيم، مشكلات اقتصادي سبب مي شود كه افراد بيشتر زمان روز خود را صرف كار كردن كنند و شلوغي شهر ها نيز زمان بسياري را در حين حمل و نقل درون شهري تلف مي كند، به همين خاطر افراد براي بسياري از فعاليت هاي روزانه ي خود وقت كم مي آورند. در ايده ي خانه ي هوشمند شركت هاي فعال در حوزه ي تكنولوژي دستگاه هايي را طراحي كرده و در اختيار كاربران قرار مي دهند كه نه تنها كار ها را راحت تر و در زمان كوتاه تري انجام دهند بلكه امكان كنترل كردن آن ها از راه دور را نيز فراهم باشد.

مسئله ي سوم كه اهميت آن در دنياي امروز بسيار پر رنگ شده است، تامين امنيت كاربران خواهد بود. برخي از دستگاه هايي كه در حوزه خانه هوشمند توليد مي شوند توانسته اند با ايجاد امكان نظارت و كنترل از راه دور امنيت را براي افرادي كه مدت زيادي در خانه نيستند، در طول روز يا شب اتومبيل خود را در خيابان پارك مي كنند و يا افرادي كه نگران نگهداري اشياء ارزشمند خود هستند، تامين كند.

پس تا اين جا پي برديم كه خانه هوشمند به معني استفاده از مجموعه اي از تكنولوژي هاي روز براي سهولت انجام امور روزانه است، البته زماني كه حرف از تكنولوژي مي شود مسلما منظور تنها دستگاه هاي گوناگون نيست بلكه برنامه ها و نرم افزار هاي مخصوص اين حوزه را نيز بايد مد نظر قرار داد.

خانه هوشمند شيائومي

اگر قدري برند شيائومي را بشناسيد حتما مي دانيد كه اين شركت چيني امروزه يكي از بزرگ ترين توليد كننده هاي جهان است. شيائومي در حوزه هاي مختلفي چون: گوشي هوشمند، ابزار و تجهيزات الكترونيكي، لوازم خانگي، خانه هوشمند، سبك زندگي، ورزش و سلامتي و ... فعال است و هر روز محصولات جديدي را در هر يك از اين لاين ها روانه ي بازار مي كند.

اگر محصولات شيائومي را بهتر بررسي كنيم متوجه مي شويم كه اين كمپاني براي حوزه ي تكنولوژي اهميت خاصي قائل است و دستگاه هاي هوشمند بسياري را نيز روانه ي بازار كرده است. اگر خانه ي هوشمندي را تصور كنيم كه با محصولات شيائومي پر شده است، در آشپزخانه آن مي توان انواع لوازم خانگي هوشمند مانند پلوپز، آبميوه گيري، كتري، قهوه ساز و .... را پيدا كرد كه به راحتي به اپليكيشن مخصوصي متصل شده وكاربر مي تواند زمان و مدت استفاده از دستگاه را برنامه ريزي كند. براي نظافت خانه جارو رباتي هايي ساخته شده اند كه مي توانند نقشه ي خانه را اسكن كرده و عمليات طي كشي و جارو كشي را در مدت زمان اندكي بدون دخالت دست انجام دهند.

افراد مي توانند از سنسور ها و لامپ هوشمند نيز استفاده كنند. لامپ هوشمند امكان تنظيم نور  با دماي رنگ و شدت هاي مختلف را فراهم مي كند، حتي برخي از نمونه ها امكان استفاده از رقص نور هم گام با نوت هاي موسيقي در حال پخش را نيز براي كاربران فراهم مي كنند. از ديگر محصولات شيائومي در لاين خانه ي هوشمند مي توان كيت هاي هوشمند سازي خانه، كليد و پريز هوشمند، دستگاه تصفيه آب و هوا و بسياري از محصولات متنوع ديگر را نام برد.

جالب است بدانيد كه محصولات نام برده شده در مدل هايي با امكانات گوناگون و برچسب هاي قيمتي مختلف به بازار عرضه شده اند كه كاربران با بودجه هاي متنوع بتوانند كالاي مناسب خود را در ميان آن ها پيدا كنند.

در اين مطلب قصد داريم چند لامپ هوشمند شيائومي كه فروش بالايي داشته اند را معرفي كرده و مهم ترين ويژگي هاي آن ها را بررسي كنيم.

لامپ هوشمند شيائومي مدل Yeelight 1Se

شايد براي برخي اين سوال پيش بيايد كه تفاوت يك لامپ هوشمند با لامپ هاي حبابي معمولي چيست؟ پيش از اين كه به سراغ معرفي ديگر ويژگي هاي اين لامپ جذاب برويم بهتر است به طول عمر آن اشاره كنيم. عمر اين لامپ هوشمند چيزي حدود 25000 ساعت است كه در همين ابتداي راه مشخص مي كند اصلا قابل مقايسه با يك لامپ معمولي نخواهد بود.

لامپ هوشمند شيائومي مدل Yeelight 1Se در عين اين كه روشنايي بسيار مطلوب 650 لومن را در حالت حداكثري توليد مي كند، در دسته ي لامپ هاي كم مصرف قرار دارد، پس هنگام استفاده از اين لامپ نيازي نيست نگران قبض برقتان باشيد.

كاربران مي توانند دماي رنگي لامپ را مطابق سليقه و محيطي كه در آن استفاده مي شود تغيير دهند، امكان سرد و گرم كردن رنگ ها نيز وجود دارد. علاوه بر اين ويژگي جذاب، شدت نور نيز قابل كنترل است، در واقع كاربر مي تواند شدت نور را در ساعت اوليه شب بيشتر و نزديك به خواب كمتر كند.

اين لامپ هوشمند به گوشي هوشمند متصل مي شود و افراد مي توانند برنامه اي براي تنظيم شدت و دماي رنگ نور تعيين كنند تا نور در بازه هاي زماني متفاوت، كيفيت متفاوتي داشته باشد. از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به امكان استفاده از دستيار صوتي اشاره كرد كه امكان كنترل لامپ با فرمان هاي صوتي را ايجاد مي كند، همچنين هم گام سازي نور لامپ با ريتم موسيقي از ويژگي هايي است كه سبب مي شود اين محصول شيائومي در مهماني ها و مناسب هاي ويژه هم كاربرد داشته باشد.

لامپ هوشمند شيائومي مدل Colorful Yeelight bulb

اين لامپ LED با ظاهري متفاوت  از لامپ هاي معمولي توليد شده است و بدنه ي پاييني لامپ از پلاستيك طوسي رنگ با كيفيتي ساخته شده كه مقاومت بالايي در برابر خط و خش و حرارت دارد. رنگ طوسي نقره اي آن نيز ظاهر مدرني به محصول مي دهد كه در زيبايي فضا  تاثير بسزايي دارد.

اين لامپ LED مانند نمونه ي قبلي طول عمر زيادي دارد و در يك استفاده ي معمول در شبانه روز مي تواند چيزي حدود 11 سال عمر كند كه عدد قابل توجهي است. يكي از ويژگي هاي جذاب آن پشتيباني از پخش 16 ميليون رنگ است كه مي تواند مخاطبان را شگفت زده كند.

امكان تنظيم شدت نور و دماي رنگي در اين محصول نيز وجود دارد علاوه بر اين ها نور توليد شده توسط اين لامپ هوشمند باعث خيرگي چشم نخواهد شد.

امكان كنترل كردن حالت هاي مختلف اين لامپ نيز مانند ديگر محصولات شيائومي با استفاده از اپليكيشن Mi home فراهم شده است.

 

https://diigo.com/0t0lws

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/709840a8cf2

https://www.pearltrees.com/newegit1/articles-only/id67258288/item526226845

https://www.notion.so/50af3b0c09e34d2a8157c0579d821b01?pvs=4

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2023/6/-/2496195

https://penzu.com/p/bf37d56f

https://writeupcafe.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://all4webs.com/lalavo40/jfkglduyel38.htm?55674=64674

https://webyourself.eu/blogs/162967/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2023/06/24/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://biiut.com/read-blog/1273

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۹:۴۳ توسط:sam موضوع:

اسباب بازي لگو بتمن

خريد لگو بتمن

اسباب‌بازي‌هاي لگو يكي از بهترين اسباب‌بازي‌هاي كودكان هستند كه نه تنها سرگرمي هستند، بلكه به تقويت خلاقيت و رشد ذهني آن‌ها نيز كمك مي‌كنند. اسباب بازي لگو بتمن يكي از محبوب ترين اسباب بازي هاي فكري در بين كودكان و نوجوانان است. البته نمي توان از ياد برد كه بتمن يكي از محبوب ترين شخصيت ها در بين كودكان است. در زير خريد لگو بتمن و ويژگي هاي اين اسباب بازي را به شما خواهيم گفت.

اسباب بازي لگو بتمن

اسباب بازي LEGO Batman از چندين قطعه پلاستيكي كامپوزيت تشكيل شده است كه به هم متصل شده اند تا شخصيت بتمن را ايجاد كنند. به طور كلي لگو مانند يك پازل با قطعاتي است كه مكمل يكديگر هستند و در نهايت شخصيت خاصي مانند بتمن را تشكيل مي دهند.

كودكان با ساختن اين شخصيت محبوب با دستان خود هيجان زيادي را تجربه خواهند كرد و نتيجه براي آنها بسيار خوشايند خواهد بود. بنابراين خريد لگو بتمن براي كودكان جذابتر از خريد اسباب بازي هاي آماده اين شخصيت است. شما مي توانيد براي فرزند دلبندتان يك اسباب بازي لگو بتمن بخريد و به رشد خلاقيت ذهني او كمك كنيد.

قيمت لگو بتمن

قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن بسيار متغير و متنوع است و به عوامل مختلفي بستگي دارد. به عنوان مثال كيفيت لگو، برند سازنده، ابعاد لگو و... عوامل مهمي هستند كه بر قيمت بتمن لگو تاثير مي گذارند.

اگر مي خواهيد يك مجموعه بزرگ بتمن يا بتمن لگو بخريد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. اما اگر مي خواهيد يك خفاش ارزان بخريد، مي توانيد يك خفاش كوچك با قطعات كوچك انتخاب كنيد.

خريد آنلاين لگو بتمن

يكي از بهترين راه هاي خريد لگو بتمن اصل، خريد اينترنتي اين محصول مي باشد. در اين صورت مي توانيد انواع اسباب بازي هاي لگو بتمن را بزرگ و كوچك خريداري كنيد و در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. در واقع فروشگاه هاي آنلاين تنوع متفاوتي نسبت به فروشگاه هاي فيزيكي دارند و قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن اغلب ارزان تر از اين فروشگاه ها است.

لگو بتمن ارزان

بتمن به عنوان يكي از قهرمانان محبوب براي همه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين بازيگر محبوب حتي در فيلم هاي مختلفي بازي كرد و توانست نظر بزرگسالان را به خود جلب كند. اين نشريه به توليدكنندگان اجازه داد تا توليد و فروش اين گونه اسباب بازي ها را افزايش دهند. شركت لگو سعي كرد اين ايده را ادامه دهد، بنابراين امروزه مي توانيد انواع مختلفي از لگوهاي بتمن را پيدا كنيد.

در واقع لگوهاي بتمن يكي از پرطرفدارترين انواع لگوها به خصوص براي پسران هستند. بچه ها با اين لگوها تصور مي كنند و خود را به جاي قهرمان ابرقهرمان بتمن مي گذارند. اين مشكل افراد زيادي را مجبور به خريد لگو بتمن با قيمت مناسب و ارزان كرد. اگر شما هم قصد خريد لگو بتمن ارزان را داريد مي توانيد با مراجعه به مراكز معتبر اين محصول را با قيمتي مقرون به صرفه خريداري كنيد. همچنين مي‌توانيد لگوهاي بتمن ساده‌تر و كوچك‌تر را با قيمتي مقرون به صرفه‌تر خريداري كنيد.

لگو بتمن اصل

بسياري از توليدكنندگان از محبوبيت اين مجموعه هاي لگو براي ساخت لگوهاي بتمن تقلبي استفاده كردند. بسياري از والدين نمي توانند تفاوت بين بتمن لگو واقعي و تقلبي را تشخيص دهند و لگو تقلبي را بخرند، اما پس از مدتي متوجه مي شوند كه لگو بي كيفيت است و هر قطعه اي ممكن است خراب شود. به همين دليل خريد لگو بتمن بسيار مهم است. براي اين منظور بايد براي خريد لگو بتمن اصل به فروشگاه ها و مراكز معروف لگو بتمن مراجعه كنيد.

چنين مراكزي تنها لگوهاي ساخت برندهاي معتبر و شناخته شده را به مشتريان ارائه مي دهند. پس مطمئن هستيد لگو بتمني كه براي فرزندتان مي خريد بهترين كيفيت را دارد و به راحتي آسيب نمي بيند. اين كار به شما كمك مي كند تا پس از مدتي به دنبال لگو بتمن نباشيد و فرزندتان براي مدت طولاني از آن استفاده كند.

لگو ساختني بتمن

امروزه توليدكنندگان اسباب بازي هاي لگو را در مدل هاي مختلف توليد و عرضه مي كنند تا نياز كودكان با سليقه هاي مختلف را برطرف كنند. به همين دليل مي توانيد انواع لگو را در بازار پيدا كنيد. يكي از مدل هاي محبوب لگو، لگو بتمن است. همانطور كه قبلا گفتيم، اين لگو داستان يكي از قهرمانان مورد علاقه كودكان را روايت مي كند. بسياري از كودكان علاقه زيادي به شخصيت بتمن دارند و به همين دليل بازي با بتمن لگو مي تواند انتخاب خوبي براي آنها باشد.

لگوهاي ساختني بتمن براي گروه هاي سني مختلف طراحي شده اند و بسته به سن كودك خود مي توانيد بهترين لگوهاي بتمن را براي او تهيه كنيد. البته بهتر است قبل از خريد با فرزندتان در مورد سليقه او در لگو صحبت كنيد تا بتوانيد لگوهاي مورد علاقه او را پيدا كنيد و با اين بازي او را سرگرم كنيد.

مزاياي بازي با لگو بتمن

همانطور كه در قسمت هاي قبل اشاره كرديم، خريد اسباب بازي لگو بتمن مي تواند يكي از بهترين خريدها براي بچه ها باشد. اين اسباب بازي فوايد زيادي هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي براي فرزندان شما دارد. در اينجا برخي از مزاياي برتر خريد و بازي با لگوهاي بتمن آورده شده است:

- تقويت هوش و خلاقيت

- افزايش اعتماد به نفس

- مهارت هاي تجاري را تقويت مي كند

- تنظيم ذهن و افكار

- توسعه مهارت هاي اجتماعي

- هماهنگي دست و چشم را افزايش دهيد

- آموزش مهارت هاي مكانيكي

- آموزش هندسه و رياضيات

- تقويت تفكر سه بعدي

- تقويت قوه تخيل

لگو بتمن براي چه سني مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفي از اين نوع لگو در بازار وجود دارد و هر كدام براي سنين خاصي طراحي شده اند. برخي از اين نوع لگوها مخصوص كودكان هستند و قطعات آن به راحتي به هم متصل مي شوند. اما لگوهايي كه براي نوجوانان يا حتي گروه سني بزرگسالان طراحي شده اند پيچيده تر هستند.

در واقع، خريد لگو بتمن فقط براي كوكائين نيست، هر كسي مي تواند اين لگوها را براي رشد فكري بخرد. بنابراين مي توانيد انواع لگو بتمن را براي گروه هاي سني مختلف خريداري كنيد و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد. لطفا توجه داشته باشيد كه اسباب بازي هاي لگو بتمن براي بزرگسالان بيشتر از مدل هاي مناسب براي كودكان هزينه دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۳:۳۴ توسط:sam موضوع: