جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

خدمات گرمايشي؛ از تعمير آبگرمكن تا تعمير پكيج

خدمات گرمايشي؛ از تعمير آبگرمكن تا تعمير پكيج

تعمير آبگرمكن و تعمير پكيج از كارهاييست كه بهتر است پيش از سرد شدن هوا انجام دهيم. اگر انتهاي زمستان گذشته پكيج‌تان خراب شد و تعمير پكيج را تا حالا عقب انداخته‌ايد، يا چندان سرمايي نيستيد و تعمير آبگرمكن در صدر كارهاي ضروري‌تان نيست، بهتر است حالا به هر دو رسيدگي كنيد تا هم در زمستان به مشكل نخوريد، و هم دستگاه‌ها دچار عيوب جدي‌تري نشوند. حالا كه قصد كمك گرفتن از متخصصان را داريد، بهتر است باقي وسايل خانه را هم بررسي كنيد. ممكن است به تعمير ماشين لباسشويي نيز احتياج داشته باشيد. در ادامه خدمات تعمير آبگرمكن، تعمير پكيج و تعمير ماشين لباسشويي را با يكديگر بررسي مي‌كنيم.

 

8bkz_a2.jpg

 

تعمير آبگرمكن

هركدام از ما تا به حال حداقل يكبار عباراتي مانند تعمير آبگرمكن ديواري بوتان b3315if، تعمير آبگرمكن ديواري بوتان b15، تعمير آبگرمكن ايستاده و... را در اينترنت جستجو كرده‌ايم. دلايل مختلفي مي‌توانند باعث نياز به تعمير آبگرمكن شوند؛ مواردي مانند نشتي گاز، نشتي آب، تغييرات غيرعادي دما و غيره. تعمير آبگرمكن كاري نيست كه با مطالعه چند مطلب در مورد آموزش تعمير آبگرمكن ديواري بوتان انجام داد. براي تعمير آبگرمكن ديواري بوتان b3315if و يا مدل‌هاي ديگر بايد شناخت كاملي از اجراي آبگرمكن و نحوه كار آنها داشت. در ادامه 2 دليل رايج براي تعمير آبگرمكن را شرح مي‌دهيم:

گرم نبودن و يا بيش از حد گرم بودن آب از مشكلاتيست كه سريعا ما را به فكر تعمير آبگرمكن مي‌اندازد. براي تعمير آبگرمكن در اين حالت، بايد ميزان حرارت لازم براي گرم كردن محيط را به درستي تنظيم كرد. اگر دما به درستي تنظيم شده باشد، اما گرماي آب همچنان كم باشد چه بايد كرد؟ براي تعمير آبگرمكن ايستاده يا زميني در اين صورت بايد سنسور دما و حرارت آب را بررسي كرد. فشار آب ورودي به آبگرمكن نيز بايد كافي باشد تا آب بتواند با حرارت مناسب از آبگرمكن خارج شود.

نشتي آب نيز از دلايل پرتكرار درخواست خدمات تعمير آبگرمكن ديواري بوتان b3115 و... است. اگر با جريان قطره‌هاي آب از قسمت زيرين آبگرمكن و خيس شدن محيط اطراف آن مواجه شديد، بايد سريعا براي تعمير آبگرمكن ايستاده اقدام كنيد. براي تعيين مبدا نشتي و تعمير آبگرمكن ديواري بوتان بايد قسمت‌هايي مانند مبدل حرارتي، پيچ‌هاي مختلف و لوله‌هاي انتقال‌دهنده سيال حرارتي بررسي شوند. رگلاتور آب و ديافراگم آن را نيز بايد به دقت بررسي كرد تا در صورت وجود ترك‌خوردگي به تعمير آبگرمكن پرداخت. اگر آبگرمكن نداريد و از پكيج استفاده مي‌كنيد، در ادامه با تعمير پكيج بهتر آشنا خواهيد شد.

 

 

تعمير پكيج

تعمير پكيج به خاطر وجود مدل‌ها و قطعات متعدد كاري حساس و تخصصيست. به دليل قيمت سوخت در كشور ما، پكيج گازي و پكيج گازوئيلي از به پكيج برقي محبوب‌تر هستند. تعمير پكيج بوتان و يا برندهاي ديگر در شرايط متفاوتي ضروري مي‌شود. براي مثال، روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن آب، وجود نوسان در درجه حرارت، نمايش ارورهاي مختلف و... همه نياز به تعمير پكيج توسط متخصص دارد. همان‌طور كه مي‌بينيد، دلايل تعمير پكيج تا حدودي به دلايل تعمير آبگرمكن شبيه است.

يكي از راه‌هاي جلوگيري از تعمير پكيج، سرويس آن به‌طور منظم است. البته خريداري دستگاه متناسب با نيازهايتان هم در كاهش نياز به تعمير پكيج هم بي‌تاثير نيست. براي اينكه بتوانيد ظرفيت پكيج مورد نيازتان را تخمين بزنيد، فضاي محل مسكوني را در 150 و فضاي كاري را در 100 ضرب كنيد (زيرا ميزان آب گرم مصرفي در دفتر كاري كمتر است). همچنين، براي دو واحد اداري با مصرف آب گرم كم مي‌توان از يك پكيج استفاده كرد، مشروط بر اين كه ظرفيت دستگاه جوابگوي مساحت دو واحد باشد.

هزينه تعمير پكيج به مدل دستگاه و مشكل پيش‌آمده براي آن بستگي دارد و با توجه به نرخ اتحاديه تعمير پكيج تعيين مي‌شود. براي مثال، هزينه تعمير پكيج ديواري گازي با هزينه تعمير پكيج ديواري برقي متفاوت است. همچنين، هزينه تعمير پكيج براي برندهاي نيز متفاوت است. نياز و يا عدم نياز به تعويض قطعات نيز هزينه تعمير پكيج را تغيير خواهد داد. البته در مواردي ما در واقع به تعمير پكيج بوتان يا برندهاي ديگر نيازي نداريم، و سرويس پكيج مي‌تواند مشكل را حل كند. حالا كه خيال‌تان از بابت گرمايش منزل راحت شد، بهتر است مشكل ساير وسايل برقي خانه را نيز برطرف كنيم.

 

 

تعمير ماشين لباسشويي

اگر آموزش تعمير ماشين لباسشويي را نديده‌ايد، كار تعمير ماشين لباسشويي خود را نيز به عهده متخصصان بگذاريد. درصورتي كه اهل نگهداري وسايل باشيد، كمتر به تعمير ماشين لباسشويي كنوود، تعمير ماشين لباسشويي پاكشوما، عمير ماشين لباسشويي دوو، تعمير ماشين لباسشويي ال جي و... نياز پيدا خواهيد كرد. خرابي تسمه‌ها و شلنگ‌ها، انسداد فيلترها و مواردي از اين دست با سرويس سالانه دستگاه رفع شده، و مي‌تواند نياز شما به تعمير ماشين لباسشويي را تا حد مناسبي كاهش دهد.

عمده دلايل افراد براي ارتباط با متخصص جهت تعمير ماشين لباسشويي موارد متعددي را شامل مي‌شود. نچرخيدن ديگ ماشين لباسشويي، روشن نشدن دستگاه، برق دادن آن، بسته نشدن درب ماشين لباسشويي يا باز نشدن آن و... تنها برخي از دلايل نياز به تعمير ماشين لباسشويي است.علاوه بر كمك گرفتن از متخصص براي تعمير ماشين لباسشويي، در صورت مشاهده هرگونه مشكل، ترجيحا به استفاده از دستگاه ادامه ندهيد و تا تعمير ماشين لباسشويي كنوود يا ال جي خود صبر كنيد.

هزينه تعمير ماشين لباسشويي نيز با توجه به نوع مشكل آن تعيين مي‌شود. اگر تعميركار قطعه‌اي را هنگام تعمير ماشين لباسشويي دوو و برندهاي ديگر تعويض كند، قيمت آن نيز به هزينه نهايي اضافه خواهد شد. ايرادات يكسان در برندهاي متفاوت نيز تقريبا يكسان است. براي مثال، رفع مشكل تايمر در تعمير ماشين لباسشويي كنوود با تعمير ماشين لباسشويي دوو معمولا تفاوت ناچيزي با يكديگر دارند. اما مسلما هزينه تعويض قطعه در تعمير ماشين لباسشويي پاكشوما كمتر از هزينه تعويض قطعه تعمير ماشين لباسشويي ال جي خواهد بود.

 

سخن پاياني

چه به تعمير آبگرمكن و تعمير پكيج نياز داشته باشيد، يا تعمير ماشين لباسشويي و باقي لوازم خانگي، «خدمت از ما» به شما كمك مي‌كند تا فرد موردنظر را براي انجام آن پيدا كنيد. همچنين، مي‌توانيد قيمت كليه خدمات را پيش از نهايي كردن درخواست‌تان از آنها استعلام كنيد. «خدمت از ما» به شما اين امكان را مي‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات تعميركاران آبگرمكن، پكيج و لوازم خانگي به همراه نظرات مشتريان قبلي، قيمت خدمات را نيز به رايگان از آنها استعلام كنيد. تمام اين موارد شما را قادر خواهد كرد تا بهترين فرد را براي انجام اين خدمات انتخاب كنيد.

 

منبع:  https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1677/Heating_services


برچسب: خدمات گرمايشي؛ از تعمير آبگرمكن تا تعمير پكيج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۸:۰۵ توسط:sam موضوع:

اسامي 28 تا از بهترين وبلاگ ها براي دانستني و سرگرمي

بهترين وبلاگ ها دانستني

در اين متن براي شما اسامي 28 تا از بهترين وبلاگ ها براي دانستني و سرگرمي را اورده ايم.

شما مي توانيد با دسترسي به اين 28 وبلاگ و مطالعه آن هر روز اطلاعات خود را به روز كنيد و به روز بمانيد.

اميد است كه جمع آوري اين وبلاگ ها براي شما مفيد باشد

 

http://donianet.mihanblog.com/

http://sarjoo.mihanblog.com/

online-services.mihanblog.com

http://maghalehnet.mihanblog.com/

http://baazsazi.mihanblog.com/

http://seeyou.mihanblog.com/

http://likesearch.mihanblog.com/

http://netplusplus.mihanblog.com/

http://hadafmandan.parsiblog.com/ 

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

https://orthoindexer.blogsky.com/

http://serviceonline.blogsky.com/

http://iranmarkaz.blogsky.com/

https://onlinekhedmat.blogsky.com/

http://khanehpak.blogsky.com/

https://khedmatazma.blogsky.com/

http://kaardun.blog.ir/

http://pishroyan.loxblog.com/

http://khedmatazmaa.loxblog.com/

http://khedmatazma.avablog.ir/

http://khedmatazma.farsiblog.com/

http://khedmat.royablog.ir/

http://khedmatazma.monoblog.ir/

http://khedmatazma.bigsite.ir/

https://idat.ir/@mostafa.غير مجاز مي باشدhaee

http://loolekeshi.persianblog.ir/

http://tamiratesakhteman.persianblog.ir

https://novinkhedmat.persianblog.ir/

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

 

http://bazarekhadamat.blog.ir/

https://khadamat.farsiblog.com/

http://khanehdar.parsiblog.com/

http://kadbanooshim.loxblog.com/

http://zibatar.اين نام مجاز نمي باشدblog.com/

http://marja-khadamat.glxblog.com/


برچسب: اسامي 28 تا از بهترين وبلاگ ها براي دانستني و سرگرمي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۸:۲۶ توسط:sam موضوع:

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3


برچسب: ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۴:۵۵ توسط:sam موضوع:

چرا بايد آزمون آزمايشي شركت كنيم؟

چرا بايد آزمون آزمايشي شركت كنيم؟

56aa_b2.png

آزمون آزمايشي

به جرأت مي توان گفت سوال مطرح شده، سوال عده كثيري از داوطلبان كنكور مي باشد كه ابتدا به پاسخ قسمت اول سوال مي پردازيم. سپس به طور كامل به 4 آزمون آزمايشي مطرح در كشور را از جهات مختلف با هم مقايسه مي كنيم تا شما داوطلب عزيز با اطمينان خاطر بيشتري بتوانيد به تصميم نهايي براي شركت در آزمون آزمايشي برسيد.

چرا بايد آزمون آزمايشي شركت كنيم؟

شركت در آزمون آزمايشي چندين مزيت براي شما مي تواند داشته باشد:

1. برنامه راهبردي آزمون ها، نقشه راه را براي شما مشخص مي كند و بر مبناي آن شما به راحتي مي توانيد برنامه هاي كوتاه مدت خود را بچينيد كه اين كار موجب مي شود روند مطالعاتي بهتر و منسجم تري در طول كار داشته باشيد.

2. با شركت در آزمون آزمايشي مي توانيد نقاط ضعف و قوت خود را به بهترين شكل ممكن در دروس و مباحث مختلف شناسايي كنيد كه اين كار پيشرفت شما در هر آزمون نسبت به آزمون قبل را رقم مي زند و شما پيشرفت خود در برنامه هاي مطالعه را مي توانيد احساس كنيد كه اين خود مولد انگيزه در شما .............................. باشد.

3. شركت در آزمون آزمايشي امكان رقابت با عده زيادي از داوطلبات در سراسر كشور را براي شما فراهم مي كند كه اين به شما كمك مي كند تا به بهترين نوع ممكن خود را مورد سنجش و ارزيابي قرار دهيد.

پكيج 20 آزمون و 10 آزمون حرف آخر كه تطابق بالاي 80 درصد با كنكور داره و مي تونيد طبق برنامه اي كه همراهش داده ميشه، استفادهه بكنيد.

پاسخ به قسمت دوم سوال: بهترين آزمون آزمايشي كدام است؟

براي پاسخگويي به اين سوال، كاري كه انجام داده ايم اين است كه 4 آزمون آزمايشي مطرح در كشور شامل قلمچي، گزينه دو، سنجش و گاج را از بعدهاي مختلف باهم مقايسه كرده ايم تا داوطلب با مطالعه و بررسي تمامي بعدها در پايان اين مقاله بتواند قادر باشد با اطمينان خاطر، جامعترين آزمون آزمايشي را انتخاب كند. آزموني كه ميتواند اساسي ترين نقش را در نوع خود، جهت آماده سازي داوطلب براي آزمون سراسري يا همان فينال داشته باشد.

ابعاد مختلفي كه جهت مقايسه آزمون هاي آزمايشي مورد بررسي قرار مي گيرد، شامل:

1. بررسي سطح سوالات

2. جامعه آماري

3. برنامه هر آزمون

4. بررسي كارنامه هر آزمون

5. نكات مثبت و منفي هر آزمون

 

بررسي سطح سوالات آزمون آزمايشي:

قلمچي: قطعا يك داوطلب كنكوري براي موفقيت در كنكور بايد تمامي تمركز خود را صرف اصل مطلب كند و حتي الامكان از حاشيه ها دوري كند. بنابراين هم سو بودن يا نبودن سوالات آزمون آزمايشي با كنكور مي تواند براي داوطلب بسيار اهميت داشته باشد. سوالات آزمون هاي آزمايشي قلمچي هرساله به سمت و سويي مي رود كه بيشتر داراي ايده هاي جديد باشد كه بتواند داوطلب را از تمامي جهات مورد سنجش قرار دهد. به همين دليل سوالات با كيفيتي از اين موسسه داريم. اما همچنان سوالات اين آزمون، آن طور كه بايد در سطح كنكورهاي سراسري مطرح نمي شود و سوالات سخت تري نسبت به كنكور در اين آزمون مي بينيم. اين موضوع را اين چنين مي توان توجيه كرد كه با بررسي سوالات سختتر، راحت تر مي توان با سوالات كنكور روبرو شد كه اين موضوع مي تواند در بعضي داوطلبان نتيجه عكس داشته باشد.

پس مي توان به اين نتيجه رسيد با شركت در اين آزمون نبايد انتظار سوالات راحتي داشته باشيد. و از طرفي در هر آزمون چندين درس دشوارتر از سايرين هستند كه اين براي داوطلبي كه مي خواهد نقاط ضعف خود را شناسايي كند، يك امتياز محسوب مي شود. اما بالعكس براي داوطلباني كه سختي سوالات آن ها را بي انگيزه و بي اعتماد به نفس مي كند، مي تواند يك عيب محسوب شود.

گزينه دو: اين آزمون با اين شعار تطابق سوالات آزمون ها با سوالات كنكور هاي سراسري فعاليت خود را شروع كرد و با همين شعار وارد رقابت با ساير موسسات شد و انصافا تا حد بسيار زيادي توانسته به شعار خود پايبند بماند و هر ساله با طرح كنكورهايي با رويكرد جديد اين شباهت نيز ادامه پيدا كرده است. بنابراين هم در دروس عمومي هم در دروس اختصاصي هميشه سعي بر اين بوده تا طرح سوالات همسوي بسيار نزديكي با كنكور داشته باشد.

بنابراين اينطور مي توان نتيجه گرفت با شركت در اين آزمون مي توانيد شاهد سوالات با كيفيت و استانداردي باشيد.

 

سنجش: با شنيدن نام آزمون هاي آزمايشي سنجش، اولين چيزي كه به ذهن مي رسد اين است كه سوالات اين آزمون به وسيله طراحان كنكور سراسري طرح مي شود. اما اين چنين نيست. و سيستم آزمون آزمايشي سنجش، تابع تعاوني سازمان سنجش مي باشد. پس اين ذهنيت كه با بررسي آزمون هاي آزمايشي سنجش به راحتي مي توانيم از پس كنكور برآييم، كاملا اشتباه است. در اين آزمون شاهد سوالاتي با سطح متوسط هستيم و سطح سوالات به گونه اي نيست كه ارزش ريسك داشته باشد و در طول سال شركت كنيد.

 

گاج: در مورد آزمون هاي آزمايشي گاج، تصور بر اين است كه به علت نوپابودن سوالات اين آزمون نمي تواند كيفيت چنداني داشته باشد اما بايد گفت اين تصور كاملا اشتباه است و در آزمون هاي آزمايشي گاج، بهترين سوالات ممكن را شاهد هستيد از لحاظ كيفيت و استاندارد بودن. بنابراين مي توان نتيجه گرفت ايده آل بودن سوالات اين آزمون موجب شده سطح آن بسيار نزديك به سطح سوالات كنكور سراسري باشد كه اين خود مي تواند نقطه مثبت قوي براي انتخاب اين آزمون باشد.

مهمترين كار بعد آزمون بررسي سوالات هست كه تو پكيج هاي 20 آزمون و 10 آزمون حرف آخر، اساتيد تك تك سوالات رو به صورت ويديو تحليل كردن و پاسخ سوال رو توضيح دادند خدمتتون.

جامعه آماري هر آزمون آزمايشي:

قلمچي: به دليل قدمت اين موسسه، اين آزمون از بين آزمون هاي آزمايشي مختلف بيشترين جامعه آماري را دارد كه به شما امكان مي دهد خود را در ميان رقباي بيشتري بسنجيد. چه ضعيف و چه قوي. اما دقت داشته باشيد جامعه آماري بالا به تنهايي نمي تواند دليل شما براي انتخاب يك آزمون آزمايشي خوب باشد.

 

گزينه 2: هرچند ويژگي هاي بارز آزمون هاي اين موسسه موجب شد تا جامعه آماري آن رو به افزايش باشد. اما همچنان جامعه آماري آزمون هاي اين موسسه در مقابل قلمچي كمتر است و قلمچي كماكان بيشتر جامعه آماري را از آن خود كرده است. اما براي رفع اين مشكل، گزينه دو مقايسه درصدهاي خام هر داوطلب در جامعه آماري كنكور سال قبل را به آزمون هاي خود اضافه كرده است و رتبه و دانشگاه هايي كه ساير افراد سال قبل با درصدهاي اين داوطلب كسب كرده اند را مي توان مشاهده كرد.

 

سنجش: آزمون هاي آزمايشي سنجش در 11 مرحله برگزار مي شود كه مجموع 7 آزمون مرحله اي و 4 آزمون جامع در انتهاي سال است. جامعه آماري آزمون هاي مرحله اي چندان جالب و چشمگير نيست ولي آزمون هاي جامع سنجش با بيشترين تعداد شركت كننده هر ساله برگزار مي شود. چون حتي بچه هايي كه در طول سال در ساير آزمون هاي آزمايشي شركت كرده اند، اما آزمون هاي جامع سنجش هم به دليل جامعه آماري بالا و عالي از دست نمي دهند. كسب رتبه در آزمون هاي جامع سنجش با اختلاف بسيار كم مي تواند به كسب رتبه در آزمون سراسري نزديك باشد. بنابراين شركت در آزمون هاي جامع سنجش حتما توسط مشاورين توصيه مي شود.

 

گاج: موسسه گاج به دليل نوپا بودن در زمينه آزمون هاي آزمايشي، جامعه آماري خوبي ندارد و مي توان گفت جزو پايين ترين موسسات از نظر داشتن مخاطب براي آزمون هاي آزمايشي است و همين مسئله موجب شده داوطلباني كه تمايل دارند در يك جامعه آماري خوب و چشمگير خود را مورد سنجش و ارزيابي قرار دهند، تمايل چنداني براي شركت در اين آزمون نشان ندهند.

 

برنامه هر آزمون:

قلمچي: آزمون هاي قلمچي در فاصله دو هفته اي در روزهاي جمعه به صورت هماهنگ در كشور برگزار مي شود. اين فاصله جنبه آموزشي و يادگيري در روند مطالعاتي داوطلب را افزايش مي دهد كه از ويژگي هاي مثبت برنامه اين آزمون است. معيار بسياري از داوطلبان براي شركت در اين آزمون برنامه راهبردي آن است. اين آزمون به دليل فاصله دو هفته اي بيشتر مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است و حتي داوطلبان شركت كننده در ساير آزمون هاي آزمايشي به مثبت بودن اين قضيه تاكيد دارند.

از ديگر ويژگي هاي برنامه اين آزمون مي توان به وجود برنامه، در برنامه هاي راهبردي اشاره كرد كه امكان بيشترين مرور را به داوطلب مي دهد و همچنين وجود ايستگاه هاي جبراني، فرصت جبران را براي داوطلباني كه به هر دليل از برنامه عقب افتاده اند فراهم مي كند. هرچند هر برنامه اي مي تواند نقص هايي داشته باشد اما برنامه قلمچي از بين برنامه آزمون هاي مختلف كمترين نقص را شامل مي شود. قلمچي علاوه بر آزمون هاي مرحله اي دو هفته يكبار، آزمون جامع هماهنگ و مطابق با بودجه بندي كنكور را برگزار مي كند.

 

گزينه دو: برنامه آزمون هاي گزينه دو همانند ساير موسسات به گونه اي طراحي شده است كه به داوطلبان اين امكان را مي دهد كه كل دروس را در كنكور مطالعه و مرور كند و اين جزو واجبات براي هر برنامه است و به عنوان نقطه مثبت تلقي نمي شود. طبق برنامه گزينه دو، داوطلب دروس را 4 تا 6 بار مطالعه مي كند به طور كلي در برنامه آزمون هاي گزينه دو دروس پايه آنطور كه بايد نسبت به دروس پيش مورد توجه قرار نگرفته اند. دليلش اين است كه هرساله درس هاي پايه را در تابستان با آزمون هاي خود پيش مي برد و به همين دليل در طول سال تمركز خود را به دروس سال چهارم معطوف مي كند. فاصله زماني بين آزمون ها در گزينه دو، سه هفته يكبار است.

 

سنجش: اين آزمون بر خلاف آزمون هاي آزمايشي ساير موسسات در فواصل زماني منظم برگزار نمي شود. به همين دليل داوطلباني كه در طول سال تحصيلي مي خواهند با برنامه منظم مطالعه داشته باشند، بهتر است اين آزمون را انتخاب نكنند. برنامه اين آزمون براي داوطلبان فارغ التحصيلي كه قدرت برنامه ريزي شخصي بالايي دارند به نسبت مي تواند بهتر باشد.

 

گاج: وجه شباهت آزمون هاي قلمچي و گاج فواصل دو هفته اي برنامه هاي آنهاست. آزمون هاي گاج مانند قلمچي نيز روز جمعه برگزار مي شود. از نظر ميزان دوره مباحث مختلف و داشتن انعطاف پذيري براي داوطلباني كه بنا به هر دليلي از بودجه بندي يكي دو آزمون عقب مي افتند، برنامه آزمون ها نمي تواند مفيد باشد. چون موارد گفته شده نقص برنامه محسوب مي شود. به بياني ديگر استراتژي درستي بر برنامه آزمون هاي گاج حاكم نيست.

بررسي كارنامه هاي آزمون هاي آزمايشي مختلف:

قلمچي: كارنامه آزمون هاي قلمچي بعد از ظهر همان آزمون روي سايت موسسه قرار مي گيرد. نمودار پيشرفت تحصيلي، تعادل مطالعاتي، تراز، درصد خام براي هريك از دروس را در كارنامه قلمچي بر روي سايت مي توان مشاهده نمود. تراز هاي موجود در كارنامه هاي قلمچي به دليل بالا بودن جامعه آماري اين آزمون ها قابل اعتمادتر است. اين ويژگي اين امكان را به داوطلب مي دهد تا با بررسي كارنامه و پاسخ تشريحي هر درس نقاط ضعف و قوت خود را به درستي شناسايي كند.

 

گزينه دو: بعد از اتمام آزمون در همان روز، مجموعه اي از كارنامه هاي متفاوت در اختيار داوطلبان شركت كننده در اين آزمون قرار مي گيرد. اين كارنامه ها به داوطلب در ارزيابي هرچه بيشتر روند پيشرفت مطالعاتي كمك مي كند. كارنامه گزينه دو كه در اختيار داوطلب قرار مي گيرد به شرح زير است:

1. كارنامه اصلي: در اين كارنامه وضعيت درصدهاي خام داوطلب در درس هاي مختلف مشاهده مي شود. و داوطلب مي تواند تراز و درصدهاي خام را نسبت به ميانگين كل و همچنين داوطلبان برتر مقايسه كند.

2. كارنامه زير درس: در اين كارنامه داوطلب نسبت به سطح علمي خود در بخش هاي مختلف فصل از يك درس اطلاعات كامل به دست مي آورد. به عنوان مثال در درس ادبيات تست هاي قرابت را بهتر از تست هاي آرايه پاسخ داده است.

3. كارنامه تخمين رتبه: به بيان ساده تر، در اين كارنامه به داوطلب گفته مي شود اين درصدها در كنكور سال قبل چه نتيجه اي كسب كرده است.

4. كارنامه تعيين سطح تحصيلي

5. كارنامه تحليل آزمون

6. كارنامه روند تحصيلي

7. كارنامه مشاورهاي آموزشي

8. كارنامه رشته هاي قبولي

 

سنجش: شايد بتوان گفت تنها موسسه اي كه در روز برگزاري آزمون، كارنامه اي براي داوطلبانش صادر نمي كند، آزمون هاي سنجش مي باشد. خدمات پس از آزمون اين مجموعه بسيار ضعيف است.

 

گاج: بي شك يكي از مهم ترين بخش هاي برگزاري يك آزمون آزمايشي تحليلي است كه بعد از آزمون داوطلب بايد از وضعيت درسي خود داشته باشد. اين موسسه مقدمات لازم براي ارزيابي اصولي داوطلب را با ارائه كارنامه هاي مختلف فراهم كرده است:

1. كارنامه شخصي: اين كارنامه مخصوص داوطلب است و شامل نمره خام درس، نمره ميانگين كل داوطلبان، نمره ميانگين نفرات برتر، نمره تراز هر درس، در مدرسه و شهر و سهميه و استان و كشور، تعداد شركت كنندگان در شهر، نمودار وضعيت داوطلب نسبت به وضعيت مطلوب در هر درس، رتبه داوطلب نمره كل، نمره و رتبه در زيرگروه ها.

2. كارنامه جمع بندي: اين كارنامه هر نيم سال يكبار در اختيار داوطلب قرار مي گيرد و شامل اطلاعات نمودار پيشرفت، ميانگين نمره تراز هر درس، نمايش فاصله داوطلب براي رسيدن به رشد دلخواه، نمودار پيشرفت كلي دروس اختصاصي داوطلب، نمايش اشكالات در مباحث، نمايش تاخيرها.

5. نكات مثبت و منفي آزمون هاي آزمايشي مختلف:

قلمچي:

نكات مثبت:

1. برگزاري آزمون هاي قلمچي به صورت دو هفته يكبار به داوطلب كمك مي كند تا تمرين مستمر داشته باشد و از شرايط آزمون دور نشود.

2. برنامه بلند مدت منسجم و منظم خوبي دارد كه در طول سال كنكور داوطلب را از هر برنامه ديگري بي نياز مي كند.

3. جامعه آماري بالاي اين آزمون موجب شده تعداد زيادي از داوطلبان به سمت كانون كشيده شوند. چون امكان ارزيابي بهتر و دقيق تر نسبت به ساير دانش آموزان را فراهم مي كند.

4. هر ساله تعداد كثيري از رتبه هاي تك رقمي و نفرات برتر كساني بوده اند كه در آزمون هاي قلمچي شركت كرده اند. اين نكته مثبت بسيار اهميت دارد.

5. فاصله دو هفته اي آزمون ها موجب مي شود داوطلب از جو رقابتي كنكور و درس خواندن خارج نشود.

نكات منفي:

1. تحميل هزينه هاي مازاد به دانش آموزان براي خريد مواردي مثل كتاب و دي وي دي هاي كه كيفيت بالايي ندارند.

2. هزينه آزمون هاي كانون رقم بالايي است كه موجب نارضايتي بسياري از داوطلبان است.

3. ضريب منحني آزمون هاي كانون بالاست و اين نشانه نااميدي ..... داوطلبان است.

 

گزينه دو:

نكات مثبت:

1. همسو بودن سوالات با كنكور سراسري و داراي ايده هاي نوين در راستاي طراحي كنكورهاي سراسري اخير، از ويژگي هاي بارز آزمون هاي آزمايشي گزينه دو مي باشد كه موجب شده بيشترين تطابق را با كنكور سراسري داشته باشد.

2. ارائه 8 كارنامه مختلف كه موجب مي شود كه داوطلب ديد وسيعي در همه زمينه هاي دروس نسبت به خود داشته باشد و با تصميم گيري درست جهت كسب موفقيت بيشتر حركت كند.

3. تحميل نكردن هزينه هاي مازاد براي خدمات بلااستفاده از مزيت هاي مهم اين آزمون به حساب مي آيد.

نكات منفي:

1. عدم توجه به دروس پايه در سال تحصيلي به علت اينكه در تابستان توجه ويژه اي به دروس سال دوم و سوم مي شود. بنابراين با شروع سال تحصيلي تمركز خود را بر سال چهارم معطوف مي كند كه اين جزو نكات منفي است.

2. عدم انعطاف پذيري برنامه هاي اين آزمون طوري كه داوطلبي از يكي دو برنامه عقب بيفتد به سختي مي تواند فرصت جبران پيدا كند.

3. جامعه آماري چندان زيادي نسبت به قلمچي كه علت آن مي تواند به قدمت موسسه نيز برگردد اما همين مورد نيز موجب كمتر شدن طرفداران اين آزمون شود. هرچند ملاك هاي مهم تري نسبت به جامعه آماري براي انتخاب يك آزمون مي تواند وجود داشته باشد.

 

سنجش:

نكات مثبت:

1. بالا بودن جامعه آماري اين آزمون در 4 آزمون جامع پاياني است طوري كه تقريبا هم سطح كنكور سراسري است.

2. هزينه هاي اين آزمون مقرون به صرفه مي باشد و در مقايسه با هزينه آزمون هاي آزمايشي ساير موسسات هزينه پاييني است.

نكات منفي:

1. نداشتن برنامه ريزي درست و اصولي. چون برنامه هاي آزمون هاي سنجش اصولا كاربردي نيست و با برنامه مدارس هماهنگي ندارد.

2. نداشتن نظم در زمان برگزاري آزمون ها (آزمون ها نامنظم در فواصل 2 تا 5 هفته برگزار مي شود.)

3. عدم ارائه خدمات پس از آزمون براي ارزيابي هرچه بهتر داوطلب براي ادامه مسير مطالعاتي خود.

 

گاج:

نكات مثبت:

1. طرح سوالاتي با ايده هاي نوين و هم سطح و هم سو با كنكور سراسري

2. هزينه هاي مناسب براي شركت در آزمون كه براي اغلب خانواده ها مقرون به صرفه مي باشد.

نكات منفي:

3. نداشتن يك برنامه ريزي با استراتژي قوي و اصولي نسبت به ساير موسسات از جمله نكات منفي اين آزمون است كه از طرفداران اين آزمون كم كرده است.

 

براي بهره مندي از پروژه ???? حرف آخر و ??? روز سرنوشت ساز تا كنكور، كليك كنيد.


برچسب: چرا بايد آزمون آزمايشي شركت كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۸:۱۱ توسط:sam موضوع:

پست هاي سايت خدمت از ما

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265


برچسب: سايت خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۶:۳۲ توسط:sam موضوع:

بهترين سايتهاي مديا

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155


برچسب: بهترين سايتهاي مديا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۳:۴۵ توسط:sam موضوع:

بست رويو

بست رويو ، اولين مرجع مقايسه كالاها براي كمك به خريد بهتر در ايران مي باشد. هدف از راه اندازي اين سايت، معرفي و بررسي و مقايسه بهترين كالاهاي ايراني و خارجي مي باشد كه منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر براي خريد مي گردد. BestReview بصورت كاملا بي طرفانه به مقايسه كالاها پرداخته و به هيچ توليد كننده و يا وارد كننده اي وابسته نيست. در BestReviw براي هر كالا يك صفحه اختصاصي وجود دارد كه در ابتدا يك راهنماي كامل خريد براي آن ذكر شده سپس در يك جدول ده محصول برتر مقايسه مي شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ريز بينانه بررسي و نقات قوت و ضعف هر محصول بيان مي شود. تمامي محتواي اين سايت كاملا اختصاصي بوده و توسط بهترين نويسندگان ايراني در حوزه نقد و بررسي كالاها نوشته مي شود. تيم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالايي در كيفيت مطالب و بي طرفي در انتخاب بهترين كالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir


برچسب: بست رويو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۷:۳۲ توسط:sam موضوع:

سايز لباس زير

كدام سايز بهتر است؟

همان‌طور كه جنس لباس زير روي سلامت تاثير مي‌گذارد، سايز آن هم نقش مهمي در حفظ سلامت ايفا مي‌كند. به خاطر داشته باشيد پوشيدن لباس‌هاي تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه مي‌تواند باعث ايجاد عفونت و آسيب‌ديدگي ناحيه واژن شود. لباس زيري كه بيش از اندازه آزاد باشد هم فرم زيبايي به بدن نمي‌دهد. به همين دليل لازم است دقيقا سايزي را انتخاب كنيد كه علاوه بر راحتي، زيبايي بيشتر را هم به شما هديه دهد.

از حساسيت دوري كنيد

خيلي از لباس زيرهاي فانتزي داراي انواع لوازم تزئيني مثل نگين و گيره هستند. در مورد اين دسته از لباس‌ها به‌خصوص خانم‌هايي كه در گذشته علائم حساسيت پوستي را تجربه كرده‌اند بايد بيشتر مراقب باشند. گاهي تماس مستقيم يك قطعه فلزي با پوست بدن باعث بروز مشكلاتي جدي مي‌شود كه مي‌تواند كار را به ويزيت پزشك و دارو بكشاند. همان‌طور كه مي‌دانيد بعد از خريد لباس زير هم نمي‌توان آن را پس داد، بنابراين قبل از خريد به جزئيات دقت كنيد تا بعد از صرف هزينه بتوانيد از لباستان استفاده كنيد.

نكات قبل از خريد سوتين زنانه

مهم است كه قبل از خريد سوتين حتما نكاتي را كه در ادامه مي‌خوانيد، مد نظر داشته باشيد.

كدام مدل سوتين بهتر است؟

اين روزها سوتين‌هاي مختلفي در بازار موجود هستند. از انواع سوتين‌‌‌هاي زنانه ژله‌اي و اسفنجي گرفته تا مدل‌هاي ساده، فنردار و حتي مدل‌هاي به اصطلاح جك‌دار؛ اما كدام يك از اين مدل‌ها بهتر هستند؟

پاسخ اين سوال به موقعيت و شرايط بستگي دارد. در حالت كلي توصيه مي‌شود كه بانوان در طول روز از سوتين‌هاي تمام نخ استفاده كنند كه فنر ندارند و هنگام خواب هم از سوتين استفاده نكنند؛ اما اين توصيه ممكن است براي بعضي‌ها راحت نباشد.

انواع سوتين‌هاي اسفنجي براي بانواني طراحي شدند كه از فرم سينه‌هايشان ناراضي هستند يا سينه‌هاي كوچكي دارند. اين سوتين‌ها بسته به اصالت برند توليد كننده‌شان ممكن مقادير كم يا زيادي از احساس گرما را به خصوص در فصل‌هاي گرم سال ايجاد كنند كه نه بهداشتي است و نه منطقي.

استفاده از سوتين‌هاي فنردار هم براي حفظ بهتر فرم بدن مناسب به نظر مي‌رسد، با اين وجود اين نوع لباس زيرها ممكن است به بدن فشار بياورند و به خصوص خانم‌هايي كه كيست سينه دارند نبايد سراغشان بروند؛ يا حداقل بعد از خريد فنر سوتين را از آن خارج كنند. براي آشنايي بيشتر با كيست سينه و نشانه هاي آن اين مطلب را مطالعه كنيد.

سوتين‌هاي جك‌دار هم براي بهتر كردن فرم بدن طراحي شده‌اند و به كار خانم‌هايي مي‌آيند كه دچار افتادگي سينه شده‌اند.

بنابراين با توجه به موقعيتي كه داريد دست به انتخاب بزنيد و تنها از سوتين‌هايي براي ساعت‌هاي طولاني‌تر استفاده كنيد كه در آن‌ها احساس راحتي مي‌كنيد.

سايز مناسب را انتخاب كنيد

سوتيني كه رد بند آن روي بدن بماند، روي پوست احساس سوزش ايجاد كند يا باعث فشار بر بدن شود، تنگ است. مدلي هم كه فرم مناسبي ايجاد نكرده و پوشيدن آن تغييري ايجاد نكند، گشاد است. بنابراين حد وسط اين دو سايز براي شما مناسب است؛ با وجود اين گاهي وقت‌ها سايز دور سينه مناسب نيست در‌حالي‌كه سايز كاپ مناسب است يا برعكس. در چنين شرايطي اولويت را به سايز كاپ بدهيد و سايز دور سينه را با استفاده از دوخت كوتاه كنيد يا با استفاده از رابط بلند.

نكته مهم: همان‌طور كه موقع خريد شورت زنانه بايد به فلزات و قطعات به كار رفته در آن توجه كرد تا مبادا بدن به آن حساسيت دهد؛ هنگام انتخاب سوتين هم بايد به اين نكته توجه كرد.

اولين كار بعد از خريد چيست؟

بعد از انتخاب لباس زير زنانه مورد علاقه‌تان كه با توجه به نكات بالا هم جنسي مناسب و هم سايز درستي دارد، حتما لباس زيرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداري مايع لباسشويي بشوييد و بگذاريد خوب در معرض آفتاب خشك شود. پروسه توليد اين لباس‌ها شامل مراحلي است كه خواه‌ناخواه باعث آلودگي پارچه مي‌شود.


برچسب: سايز لباس زير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۳:۴۷ توسط:sam موضوع:

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
در اين دوران قرنطينه، كرونا و تعطيلي مدارس حتما شما هم به دنبال راه حل هايي براي گذراندن اوقات فراغت خودتون هستيد. امروزه همه به دنبال بازي هاي ديجيتالي هستن و با افزايش قيمت دلار ديگه قدرت خريد كنسول هاي بازي مثل پلي استيشن4 و يا پلي استيشن5 كه به تازگي عرضه شده بسيار پايين اومده. اما هميشه براي حل مشكلات يك راه حلي وجود داره. ما امروز ميخوايم اپليكيشني رو به شما معرفي كنيم كه به راحتي ميتونيد در اون خريد و فروش كنسول هاي بازي رو انجام بديد.

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد:


برچسب: گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۰:۳۸ توسط:sam موضوع:

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
در اين دوران قرنطينه، كرونا و تعطيلي مدارس حتما شما هم به دنبال راه حل هايي براي گذراندن اوقات فراغت خودتون هستيد. امروزه همه به دنبال بازي هاي ديجيتالي هستن و با افزايش قيمت دلار ديگه قدرت خريد كنسول هاي بازي مثل پلي استيشن4 و يا پلي استيشن5 كه به تازگي عرضه شده بسيار پايين اومده. اما هميشه براي حل مشكلات يك راه حلي وجود داره. ما امروز ميخوايم اپليكيشني رو به شما معرفي كنيم كه به راحتي ميتونيد در اون خريد و فروش كنسول هاي بازي رو انجام بديد.

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
برخي مزاياي گيمباز:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد:


برچسب: گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۲۳ توسط:sam موضوع: