جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

طراحي سايت در اصفهان | بهترين و جذاب ترين | تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در اصفهان | بهترين و جذاب ترين | تيم راهكارهاي وب

طراحي وبسايت زيبا به عنوان يكي از مهمترين عوامل جذب كاربران به سايت شما، توجه زيادي را به خود جلب كرده است. در اينجا، چند راهنماي كاربردي براي طراحي وبسايت زيبا را معرفي مي كنيم:

 

1. انتخاب رنگ هاي مناسب

وب سايت واكنش گرا طراحي نماييد.

رنگ ها باعث جذب نظر كاربران به وبسايت شما مي شوند. از رنگ هاي روشن و شاد استفاده كنيد تا كاربران را به خود جذب كنيد.

 

2. ايجاد يك طرح ساده و كاربرپسند

 

طراحي وبسايت ساده و كاربرپسند، كاربران را به سايت شما جذب مي كند. سايت شما بايد طوري طراحي شود كه كاربران به راحتي بتوانند به اطلاعات دلخواه خود دسترسي پيدا كنند.

 

3. استفاده از تصاوير با كيفيت

 

استفاده از تصاوير با كيفيت، جذابيت وبسايت شما را افزايش مي دهد. تصاوير بايد به طور مناسب در سايت قرار گيرند تا با استفاده از آن ها، كاربران را به سايت شما جذب كنيد.

 

4. استفاده از فونت هاي خوانا

 

فونت هاي خوانا، كاربران را به سايت شما جذب مي كنند. از فونت هايي كه خوانايي بالايي دارند، استفاده كنيد تا كاربران به راحتي بتوانند متن هاي مختلف را بخوانند.

 

5. انتخاب تصاوير مناسب

 

تصاوير مناسب، جذابيت وبسايت شما را افزايش مي دهند. از تصاويري كه به صورت حرفه اي گرفته شده اند و با محتواي وبسايت شما همخواني دارند، استفاده كنيد.

 

6. ايجاد يك طرح منحصر به فرد

 

طراحي يك وبسايت منحصر به فرد، جذابيت ويژه اي به سايت شما مي دهد. با ايجاد يك طرح منحصر به فرد، كاربران به سايت شما جذب مي شوند.

تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

7. استفاده از تأثيرات حركتي

 

استفاده از تأثيرات حركتي، جذابيت وبسايت شما را افزايش مي دهد. با استفاده از تأثيرات حركتي مناسب، كاربران به سايت شما جذب مي شوند.

 

راهكارهاي وب، يك سايت حرفه‌اي در زمينه طراحي و پشتيباني سايت هاي وب مي باشد. اين سايت با داشتن تجربه‌ي بيش از چندين سال در زمينه طراحي و توسعه‌ي وب سايت‌ها، به شما كمك مي‌كند تا يك سايت جذاب و كارآمد براي كسب و كار خود ايجاد كنيد.

 

خدمات ارائه شده توسط راهكارهاي وب شامل طراحي سايت، بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو، پشتيباني فني و نگهداري سايت است. همچنين، اين سايت به شما كمك مي‌كند تا با استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا، در حريم امنيتي بالا، سايتي ايمن و پايدار براي كسب و كار خود ايجاد كنيد.

 

راهكارهاي وب با داشتن تيمي متخصص و با تجربه، قادر است به نيازهاي خاص هر كسب و كار پاسخ دهد و با برآورده كردن اين نيازها، به شما كمك كند تا به موفقيت بيشتري در كسب و كار خود برسيد.

 

با انتخاب راهكارهاي وب، شما مطمئن هستيد كه بهترين خدمات در زمينه طراحي و پشتيباني سايت را دريافت خواهيد كرد و به راحتي مي‌توانيد با مشتريان خود در ارتباط باشيد و كسب و كار خود را به سطح بالاتري برسانيد.

منبع : تيم بزرگ راهكارهاي وب  websolutiontools.com

طراحي سايت در اصفهان | بهترين و جذاب ترين | تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در تهران ?جذاب ترين در 1402 | - تيم راهكارهاي وب

طراحي سايت در شيراز (حرفه اي + كارآمد) با قيمت عالي 2023

مجيد جليلي - تيم راهكارهاي وب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۰۶:۴۵ توسط:sam موضوع:

پرسشنامه خود بيمارانگاري

پرسشنامه خود بيمارانگاري داراي 16 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پرسشنامه خود بيمارانگاري


برچسب: پرسشنامه,خود,بيمارانگاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۵۷ توسط:sam موضوع:

خريد اسباب بازي لگو

دلايل محبوبيت لگو شركت لگو در هر ثانيه ????? قطعه مي‌سازد! لگو بزرگ‌ترين شركت اسباب‌بازي سازي در دنيا است و رتبه‌ي ?? را بين ??? تا برند با ارزش جهان را دارد! تحقيقات نشان داده است مردم ? ميليارد ساعت در سال را صرف بازي با قطعات آن مي‌كنند. قطعات آن با دقت خيلي زياد ساخته مي‌شود. لگو اولين اسباب‌بازي كشور آلمان است و قبل آن آلماني‌ها اسباب‌بازي ديگري نداشتند! محتويات بسته‌ي لگو كلاسيك در سري لگو كلاسيك يا لگو خونه سازي ، طيف وسيعي از بلوك‌ها با رنگين كماني از رنگ‌ها را در اختيار خواهيد داشت. سري لگو كلاسيك، معمولاً شامل بلوك‌هاي بسيار متنوعي چون در، پنجره، چرخ و حتي چشم مي‌باشد. هرآنچه براي ساخت خانه، ماشين، حيوان، ربات و غيره نياز داريد را مي‌توانيد در سري لگوي كلاسيك پيدا كنيد. يك سري كامل لگو كلاسيك معمولاً از 76 قطعه بلوك يا بيشتر تشكيل شده است. شما مي‌توانيد با تركيب بلوك‌ها و استفاده از خلاقيت خود، هر مدلي را بسازيد. يا از مدل‌هاي پيشنهادي در دفترچه‌ي راهنما استفاده كنيد. تنها به كمي تصوير ذهني و تخيل نياز داريد. خريد اسباب بازي لگو : https://barlitoy.ir/product-category/lego/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۴۵ توسط:sam موضوع:

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۹:۳۲ توسط:sam موضوع:

به دنبال بهترين دكتر براي زگيل تناسلي در مشهد هستيد؟

بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد كيست ؟

به دنبال بهترين دكتر براي زگيل تناسلي در مشهد هستيد؟

بسيار عالي ، در ادامه اين بحث نكات كاملي درباره زگيل تناسلي و مشكلات همراه با آن و همچنين مهمترين نكات براي انتخاب بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد را براي شما به طور كامل عنوان خواهيم كرد.

شايد شما با مشكل زگيل تناسلي مواجهيد و اكنون به دنبال بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد براي رفع مشكل خود در حال سرچ و جست و جو در اينترنت هستيد. براي اين كه بدانيد كدام يك از متخصصين پزشكي به عنوان بهترين دكتر براي زگيل تناسلي ميتوانند به شما كمك كنند بايد به چند نكته دقت كنيد :

v1_hube.jpg

در زمينه درمان زگيل تناسلي متخصصين زنان ، متخصصين اورولوژي و متخصصين پوست فعاليت ميكنند كه درمان زگيل تناسلي براي بانوان در حوزه تخصصي پزشكان فوق تخصص اونكولوژي (سرطان شناسي ) زنان قرار دارد.

پس تا اينجا متوجه شديد كه براي انتخاب بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد ميتوانيد به چه پزشكاني مراجعه كنيد.

از سوي ديگر با توجه به اين كه درمان زگيل تناسلي در مرحله اول اكثرا نياز به حذف فيزيكي زگيل ها دارد بايد مطمئن شويد پزشكي كه براي اين كار انتخاب ميكنيد هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه هاي لازم و به روز را جهت درمان شما در اختيار دارد.

دستگاه هايي مثل الكتروكوتر ، ليزر زگيل تناسلي ، كرايوتراپي ، پلاسما تراپي و پلكسر براي زگيل تناسلي ، آر اف واژينال براي درمان زگيل تناسلي و ....

پس متوجه شديد كه براي انتخاب بهترين دكتر براي زگيل تناسلي در مشهد بايد به اين نكات توجه كنيد كه پزشكي كه انتخاب ميكنيد هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه هاي به روز و مورد نياز را براي درمان مشكل شما در اختيار داشته باشد.

اينجاست كه ميتوانيد مطمئن باشيد كه بهترين متخصص براي درمان زگيل تناسلي در مشهد را پيدا كرده ايد.

قبل از آن كه وارد مباحث علمي در خصوص اين كه اصلا بيماري زگيل تناسلي چيست و از كجا مي آيد شويم ميخواهيم يك نكته را خاطر نشان كنيم كه در تصميم گيري شما براي يافتن بهترين متخصص براي درمان زگيل تناسلي در مشهد كمكتان كرده باشيم .

بدون اغراق شايد دكتر ديانا حسيني متخصص زنان و زايمان ، فوق تخصص جراحي سرطان هاي زنان و مستركورس جراحي زيبايي زنان از آكادمي جراحي زيبايي آمريكا بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد جهت رفع و درمان زگيل تناسلي باشند.

چرا؟  چون در كنار داشتن تخصص و دانش كافي در اين زمينه ، با در اختيار داشتن بهترين و به روزترين دستگاه هاي حوزه درمان زگيل تناسلي و به روزترين متدهاي حذف و ريشه كن كردن اين زگيل هاي تناسلي ، ميتوانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه بهترين نتيجه با بالاترين درصد بهبود را تحت درمان ايشان كسب خواهيد كرد.

تخصص و دانش در كنار در اختيار داشتن تجهيزات و امكانات به روز درماني نكات مهم در انتخاب بهترين پزشك براي درمان زگيل تناسلي در مشهد هست كه بايد به آن توجه كنيد.

 از اين نكات ميگذريم و وارد اين بحث ميشويم كه اصلا زگيل تناسلي چيست ؟

از كجا مي آيد و با ما چه ميكند و چطور ميشود از ابتلا به زگيل تناسلي پيشگيري كرد ؟

زگيل تناسلي يك عفونت شايع مقاربتي است كه از طريق رابطه جنسي واژينال و مقعدي،  وسايل جنسي مشترك و به ندرت از طريق رابطه جنسي دهاني منتقل مي شود.  زگيل تناسلي زائده هاي نرمي هستند كه روي اندام تناسلي ظاهر مي شوند.  بر اساس گزارش مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، زگيل تناسلي يا همان   HPV شايع ترين بيماري در بين همه بيماري هاي مقاربتي است.

همه افرادي كه از نظر جنسي فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگيل تناسلي آسيب پذير هستند.

از بهترين دكتر زگيل تناسلي مشهد ميپرسيم كه علائم شايع زگيل تناسلي چيست ؟

 - يك يا تعدادي توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلي يا مقعد

 - خارش يا خونريزي از ناحيه تناسلي يا مقعد

 - شريك جنسي كه زگيل تناسلي دارد، حتي اگر علائمي نداشته باشيد

زگيل تناسلي مي‌تواند روي ديواره‌هاي واژن، ناحيه بين دستگاه تناسلي خارجي و مقعد رشد كند. در مردان، ممكن است در نوك يا ساقه آلت تناسلي، كيسه بيضه يا مقعد ايجاد شوند.  تورم هاي كوچك، گوشتي، قهوه اي يا صورتي در ناحيه تناسلي شما شكلي شبيه گل كلم كه به دليل نزديكي چند زگيل به هم ايجاد مي شود خارش يا ناراحتي در ناحيه تناسلي .

نحوه انتقال زگيل تناسلي :

ويروس زگيل تناسلي مي تواند حتي زماني كه هيچ زگيل قابل مشاهده اي وجود نداشته باشد منتقل شود. بسياري از افراد مبتلا به اين ويروس علائمي ندارند اما همچنان مي توانند آن را منتقل كنند. پس از ابتلا به عفونت، ممكن است هفته ها تا چندين ماه طول بكشد تا علائم ظاهر شوند.

ممكن است از راه هاي زير به زگيل تناسلي مبتلا شويد :

·       تماس پوست به پوست، از جمله رابطه جنسي واژينال و مقعدي

·       به اشتراك گذاشتن وسايل جنسي

·       رابطه جنسي دهاني، اما اين مورد نادر است.

·       ويروس همچنين مي‌تواند از مادر در هنگام تولد به نوزاد منتقل شود، اما نادر است.

·       بوسيدن و وسايل مشترك مانند حوله، كارد و چنگال، فنجان يا صندلي توالت عموما باعث اتتقال زگيل تناسلي نميشوند.

 

جهت پيشگيري و جلوگيري از ابتلا به زگيل تناسلي چه كنيم؟

بعضي از اقدامات پيشگيرانه عبارتند است از:

·       اجتناب از مقاربت بدون حفاظت جنسي با شركاي جنسي متعدد.

·       در صورت مقاربت، از روش هاي فيزيكي جلوگيري از بارداري استفاده نماييد.

·       منطقه تناسلي را خشك و تميز نگه داريد.

·       براي جلوگيري از تعرق بيش از حد و افزايش گردش هوا در ناحيه تناسلي از لباس زير پنبه اي استفاده كنيد.

·       زگيل را لمس يا زخم نكنيد و حتي آن را فشار ندهيد.

·       از خارش محل زگيل اجتناب نماييد.

ويروس پاپيلوماي انساني پرخطر (ويروس زگيل تناسلي) عامل 99 درصد موارد سرطان دهانه رحم است. عليرغم روش هاي پيشگيري موجود از طريق واكسن ويروس زگيل تناسلي و دو روش غربالگري، زنان همچنان در سراسر جهان بر اثر سرطان دهانه رحم مي ميرند.

سرطان دهانه رحم قابل پيشگيري است، اما به دليل ميزان غربالگري پايين، تعداد زيادي از زناني كه مبتلا به ايدز هستند را تحت تاثير قرار مي دهد.

دستورالعمل‌هاي فعلي توصيه مي‌كنند كه غربالگري پاپ براي زناني كه مبتلا به ايدز هستند نبايد ديرتر از ?? سالگي يا ظرف يك سال از شروع فعاليت جنسي شروع شود. براي كساني كه نقص ايمني ندارند، غربالگري پاپ از 25 سالگي شروع مي شود.     

دانش سرطان دهانه رحم و ويروس زگيل تناسلي

به طور خاص از نظر دانش كلي خود در مورد سرطان دهانه رحم و ويروس زگيل تناسلي، اكثر زنان به طور دقيق عوامل خطر سرطان دهانه رحم را با استناد به رفتارهاي سبك زندگي مانند سيگار كشيدن و داشتن رابطه جنسي محافظت نشده شناسايي كردند.

آنها همچنين دريافتند كه داشتن ايدز و انجام ندادن آزمايش پاپ طبق توصيه شده خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزايش مي دهد .

روش هاي پيشگيري كه توسط زنان شناسايي شد شامل فعاليت جنسي ايمن، تغذيه سالم، ورزش، و دريافت واكسن ويروس زگيل تناسلي بود .

در انتها به شما بانوان عزيز مشهدي مجدد يادآور ميشويم كه دكتر ديانا حسيني بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد هستند و با دستگاه هاي به روز و مدرن براي درمان زگيل تناسلي در خدمت شما بانوان گرامي خواهند بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۷:۵۵ توسط:sam موضوع:

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

 

بيمه شخص ثالث به عنوان يكي از اصلي‌ترين انواع بيمه‌هاي خودرو، به منظور پوشش دادن خسارات مالي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين نوع بيمه، شركت بيمه مسئول پرداخت خسارت‌هاي مالي به شخص ثالث واردكننده خسارت مي‌باشد. اما براي اينكه بيمه‌گزاران بتوانند از اين پوشش به بهترين شكل بهره‌مند شوند، بايد با سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن آشنا باشند.

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث چيست و چگونه مشخص مي‌شود؟

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث به طور كلي توسط بيمه مركزي مشخص مي‌شود و در واقع حداكثر ميزان خسارت مالي است كه شركت بيمه براي پرداخت به شخص ثالث مقصر تعهد دارد. در اين مورد بايد توجه داشت كه سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث با توجه به ديه مصوب در هر سال تعيين مي‌شود. حداقل ميزان پوشش مالي بيمه شخص ثالث ?.? درصد از ديه اعلام شده در ماه‌هاي حرام است. بنابراين، بيمه‌گزاران بايد بهاين نكته توجه كنند كه سقف تعهدات مالي و جاني بيمه شخص ثالث يكسان نيست و به ديه مصوب در هر سال بستگي دارد.

 

برخي از موضوعات مرتبط با اين موضوع را دنبال كنيد. موضوعات مرتبط با بيمه ثالث ايران به همراه بررسي قيمت بيمه ثالث ايران و موارد مرتبط با استعلام در استعلام بيمه ثالث ايران و همچنين موارد مرتبط با بيمه بدنه در قيمت بيمه بدنه ايران اين موارد اطلاعات كاملي در مورد انواع بيمه را ارائه مي‌دهند.

 

اهميت سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث

 

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث براي بيمه‌گزاران بسيار اهميت دارد. در صورتي كه خسارت‌هاي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بيمه‌گزار مي‌بايست بابت مابقي خسارت به صورت شخصي پرداخت كند. اين موضوع مي‌تواند براي بيمه‌گزاران پيامد‌هاي بسياري داشته باشود. به عنوان مثال، در صورتي كه شخصي در يك تصادف شريك باشد و خسارت مالي ناشي از تصادف بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، شخص ممكن است به موجب حكم دادگاه مجبور به پرداخت مبالغ بسيار بيشتري شود.

z2_2ojr.jpg

 

سقف پرداخت خسارت براي ماشين‌هاي نامتعارف

 

بايد توجه داشت كه برخي از ماشين‌هايي كه قيمت و ارزش آن‌ها بيشتر از ?? درصد ديه است، به عنوان ماشين‌هاي لوكس يا نامتعارف شناخته مي‌شوند. در اين صورت، سقف پرداخت خسارت بيمه شخص ثالث براي اين نوع ماشين‌ها متفاوت است. براي محاسبه ميزان خسارت پرداختي به ماشين‌هاي نامتعارف، بايد مبلغ خسارت وارد شده را در قيمت روز گران‌ترين خودروي متعارف تقسيل كرده و سپس آن را بر ارزش خودروي نامتعارف آسيب‌ديده تقسيم كرد. در صورتي كه ميزان اين خسارت بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بقيه خسارت مي‌تواند با بيمه بدنه خودروي متعارف جبران شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۵:۳۳ توسط:sam موضوع:

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

 

بيمه شخص ثالث به عنوان يكي از اصلي‌ترين انواع بيمه‌هاي خودرو، به منظور پوشش دادن خسارات مالي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين نوع بيمه، شركت بيمه مسئول پرداخت خسارت‌هاي مالي به شخص ثالث واردكننده خسارت مي‌باشد. اما براي اينكه بيمه‌گزاران بتوانند از اين پوشش به بهترين شكل بهره‌مند شوند، بايد با سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن آشنا باشند.

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث چيست و چگونه مشخص مي‌شود؟

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث به طور كلي توسط بيمه مركزي مشخص مي‌شود و در واقع حداكثر ميزان خسارت مالي است كه شركت بيمه براي پرداخت به شخص ثالث مقصر تعهد دارد. در اين مورد بايد توجه داشت كه سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث با توجه به ديه مصوب در هر سال تعيين مي‌شود. حداقل ميزان پوشش مالي بيمه شخص ثالث ?.? درصد از ديه اعلام شده در ماه‌هاي حرام است. بنابراين، بيمه‌گزاران بايد بهاين نكته توجه كنند كه سقف تعهدات مالي و جاني بيمه شخص ثالث يكسان نيست و به ديه مصوب در هر سال بستگي دارد.

 

برخي از موضوعات مرتبط با اين موضوع را دنبال كنيد. موضوعات مرتبط با بيمه ثالث ايران به همراه بررسي قيمت بيمه ثالث ايران و موارد مرتبط با استعلام در استعلام بيمه ثالث ايران و همچنين موارد مرتبط با بيمه بدنه در قيمت بيمه بدنه ايران اين موارد اطلاعات كاملي در مورد انواع بيمه را ارائه مي‌دهند.

 

اهميت سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث

 

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث براي بيمه‌گزاران بسيار اهميت دارد. در صورتي كه خسارت‌هاي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بيمه‌گزار مي‌بايست بابت مابقي خسارت به صورت شخصي پرداخت كند. اين موضوع مي‌تواند براي بيمه‌گزاران پيامد‌هاي بسياري داشته باشود. به عنوان مثال، در صورتي كه شخصي در يك تصادف شريك باشد و خسارت مالي ناشي از تصادف بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، شخص ممكن است به موجب حكم دادگاه مجبور به پرداخت مبالغ بسيار بيشتري شود.

z2_2ojr.jpg

 

سقف پرداخت خسارت براي ماشين‌هاي نامتعارف

 

بايد توجه داشت كه برخي از ماشين‌هايي كه قيمت و ارزش آن‌ها بيشتر از ?? درصد ديه است، به عنوان ماشين‌هاي لوكس يا نامتعارف شناخته مي‌شوند. در اين صورت، سقف پرداخت خسارت بيمه شخص ثالث براي اين نوع ماشين‌ها متفاوت است. براي محاسبه ميزان خسارت پرداختي به ماشين‌هاي نامتعارف، بايد مبلغ خسارت وارد شده را در قيمت روز گران‌ترين خودروي متعارف تقسيل كرده و سپس آن را بر ارزش خودروي نامتعارف آسيب‌ديده تقسيم كرد. در صورتي كه ميزان اين خسارت بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بقيه خسارت مي‌تواند با بيمه بدنه خودروي متعارف جبران شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۴۴ توسط:sam موضوع:

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن

 

بيمه شخص ثالث به عنوان يكي از اصلي‌ترين انواع بيمه‌هاي خودرو، به منظور پوشش دادن خسارات مالي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين نوع بيمه، شركت بيمه مسئول پرداخت خسارت‌هاي مالي به شخص ثالث واردكننده خسارت مي‌باشد. اما براي اينكه بيمه‌گزاران بتوانند از اين پوشش به بهترين شكل بهره‌مند شوند، بايد با سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث و اهميت آن آشنا باشند.

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث چيست و چگونه مشخص مي‌شود؟

 

تعهدات مالي بيمه شخص ثالث به طور كلي توسط بيمه مركزي مشخص مي‌شود و در واقع حداكثر ميزان خسارت مالي است كه شركت بيمه براي پرداخت به شخص ثالث مقصر تعهد دارد. در اين مورد بايد توجه داشت كه سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث با توجه به ديه مصوب در هر سال تعيين مي‌شود. حداقل ميزان پوشش مالي بيمه شخص ثالث ?.? درصد از ديه اعلام شده در ماه‌هاي حرام است. بنابراين، بيمه‌گزاران بايد بهاين نكته توجه كنند كه سقف تعهدات مالي و جاني بيمه شخص ثالث يكسان نيست و به ديه مصوب در هر سال بستگي دارد.

 

برخي از موضوعات مرتبط با اين موضوع را دنبال كنيد. موضوعات مرتبط با بيمه ثالث ايران به همراه بررسي قيمت بيمه ثالث ايران و موارد مرتبط با استعلام در استعلام بيمه ثالث ايران و همچنين موارد مرتبط با بيمه بدنه در قيمت بيمه بدنه ايران اين موارد اطلاعات كاملي در مورد انواع بيمه را ارائه مي‌دهند.

 

اهميت سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث

 

سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث براي بيمه‌گزاران بسيار اهميت دارد. در صورتي كه خسارت‌هاي ناشي از تصادفات و حوادث خودرو بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بيمه‌گزار مي‌بايست بابت مابقي خسارت به صورت شخصي پرداخت كند. اين موضوع مي‌تواند براي بيمه‌گزاران پيامد‌هاي بسياري داشته باشود. به عنوان مثال، در صورتي كه شخصي در يك تصادف شريك باشد و خسارت مالي ناشي از تصادف بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، شخص ممكن است به موجب حكم دادگاه مجبور به پرداخت مبالغ بسيار بيشتري شود.

z2_2ojr.jpg

 

سقف پرداخت خسارت براي ماشين‌هاي نامتعارف

 

بايد توجه داشت كه برخي از ماشين‌هايي كه قيمت و ارزش آن‌ها بيشتر از ?? درصد ديه است، به عنوان ماشين‌هاي لوكس يا نامتعارف شناخته مي‌شوند. در اين صورت، سقف پرداخت خسارت بيمه شخص ثالث براي اين نوع ماشين‌ها متفاوت است. براي محاسبه ميزان خسارت پرداختي به ماشين‌هاي نامتعارف، بايد مبلغ خسارت وارد شده را در قيمت روز گران‌ترين خودروي متعارف تقسيل كرده و سپس آن را بر ارزش خودروي نامتعارف آسيب‌ديده تقسيم كرد. در صورتي كه ميزان اين خسارت بيشتر از سقف تعهدات مالي بيمه شخص ثالث باشد، بقيه خسارت مي‌تواند با بيمه بدنه خودروي متعارف جبران شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۱:۳۸ توسط:sam موضوع:

چند نكته در خصوص زگيل هاي تناسلي

زگيل تناسلي چيست ؟

از كجا مي آيد و با ما چه ميكند ؟

در اين پست كه از كانال تگرام دكتر ديانا حسيني بهترين متخصص درمان زگيل تناسلي زنان در مشهد برداشته شده است قصد داريم همه چيز درباره زگيل تناسلي را شرح دهيم . از ايجاد تا درمان زگيل تناسلي.

علت به وجود آمدن زگيل تناسلي در زنان

همه افرادي كه از نظر جنسي فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگيل تناسلي آسيب پذير هستند

اين علائم به اين معني است كه شما ممكن است  زگيل تناسلي داشته باشيد :

 يك يا تعداد بيشتر توده يا توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلي يا مقعد

 خارش يا خونريزي از ناحيه تناسلي يا مقعد

- شريك جنسي كه زگيل تناسلي دارد، حتي اگر علائمي نداشته باشيد.

ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) يكي از شايع ترين علل بيماري هاي مقاربتي در مردان و زنان در سراسر جهان، به ويژه در كشورهاي در حال توسعه است. شايع ترين تظاهرات HPV در ناحيه تناسلي زگيل هاي آنوژنيتال يا كنديلوماتا آكوميناتا است.

 اين ضايعات به صورت پاپول، ندول يا رشد نرم، رشته‌اي، صورتي، بي‌حركت يا ساقه‌دار ظاهر مي‌شوند. معمولاً رشد اگزوفيتي شبيه به گل كلم وجود دارد و معمولاً بدون علامت است.  

چند نكته در خصوص زگيل هاي تناسلي :

 بيش از نيمي از افراد فعال جنسي در طول زندگي خود به HPV آلوده مي شوند.

بخش هاي تناسلي عليرغم خوش خيم بودن، به دليل عدم درمان موثر، با بار بيماري و كاهش كيفيت زندگي همراه است.

 واكسن هاي پيشگيري كننده عفونت HPV كه شايع ترين واكسن هاي پرخطر و كم خطر را هدف قرار مي دهند، در برنامه ملي ايمن سازي بسياري از كشورها در سال 2008 گنجانده شده اند.

مطالعات نشان مي دهند كه برنامه واكسيناسيون عمومي HPV در كاهش قابل توجه شيوع زگيل تناسلي در بين بيماران واجد شرايط واكسن در كشورهايي كه به طور موثر برنامه واكسيناسيون را دنبال ميكنند موثر بوده است.

زگيل تناسلي را بشناسيم ؟

زگيل تناسلي زائده هاي نرمي هستند كه روي اندام تناسلي ظاهر مي شوند.  آنها مي توانند باعث درد، ناراحتي و خارش شوند. آنها يك عفونت مقاربتي (STI) هستند  كه توسط سويه هاي كم خطر ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) ايجاد مي شود. بر اساس گزارش مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)،  HPV  شايع ترين بيماري در بين همه بيماري هاي مقاربتي است.

در مورد تاثير كاندوم در پيشگيري از زگيل تناسلي به اين موضوع مهم دقت داشته باشيد كه كاندوم 100 درصد از انتقال زگيل تناسلي جلوگيري نميكند، اما به طور قابل توجهي بار ويروسي را كه وارد بدن مي شود كاهش مي دهد. با توجه به اين نكته كه اكثر افراد آلوده هيچ علامتي از عفونت ندارند ، پس استفاده از كاندوم ميتواند شانس انتقال ويروس زگيل تناسلي را كاهش دهد. در اكثرمواقع سيستم ايمني به تنهايي حريف ويروس زگيل تناسلي ميشود و معمولاً در عرض 12 تا 18 ماه قادر به مقابله با اين ويروس و حذف كامل آن از بدن است. البته كه سلامت جسمي و تغذيه صحيح و موارد ديگري كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد نقش تعيين كننده در اين كه سيستم ايمني وظيفه خود را به درستي انجام دهد دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۶:۲۶ توسط:sam موضوع:

آيا انواع شيرآلات ساختماني و بهداشتي را مي شناسيد؟

آيا انواع شيرآلات ساختماني و بهداشتي را مي شناسيد؟

شيرآلات ساختماني انواع گوناگوني دارد كه از نظر مكانيزم عملكرد، قيمت شيرآلات و حتي كاربرد با يكديگر تفاوت دارند.  چهار گروه اصلي شيرآلات عبارتند از: شير روشويي، شير توالت، شير حمام و شير ظرفشويي. تقريباً تمام اين گروه ها مي توانند از انواع شيرآلات كلاسيك، اهرمي، هوشمند و يا پدالي باشند. طبيعتاً قيمت شيرآلات هوشمند از قيمت شيرآلات بهداشتي معمولي بالاتر است. پس حتما در نظر داشته باشيد كه بودجه اي كه براي خريد شيرآلات كنار گذاشته ايد، متناسب با رِنج قيمت نوع شير آلات مورد نظر شما باشد. در اين مقاله با انواع مكانيزم شيرآلات آشنا مي شويد.

شيرآلات ساختماني

در ميان انواع شيرآلات بهداشتي، بعضي مدل ها مانند شيرآلات هوشمند خاص تر و بعضي مانند شيرآلات اهرمي، رايج تر هستند. قيمت شيرآلات بهداشتي بسته به تكنولوژي به كار رفته در آنها متفاوت است. در بازار شيرآلات ارزان قيمت و شيرآلات لوكس عرضه مي شود تا امكان خريد شيرآلات بهداشتي براي تمامي اقشار جامعه فراهم باشد. به طور معمول بيشتر مردم براي انتخاب شيرآلات به شكل ظاهري، برند، قيمت شيرآلات ساختماني، جنس و گارانتي شيرآلات دقت مي كنند. برخي ويژگي هاي كاربردي، مانند پرلاتور و تنوع پاشش آب نيز مي تواند در انواع شيرآلات وجود داشته باشيد كه تجربه كار با شير آب را بهبود بخشد. در ادامه انواع شيرآلات از نظر مكانيزم معرفي شده است.

kitchen_sink_faucet_u1z.jpg

 

شيرآلات كلاسيك

 شيرآلات كلاسيك نسل قديمي تر شيرآلات مخلوط هستند. دستگيره كنترل آب در شيرآلات كلاسيك به صورت پيچي است. معمولاً دستگيره آب سرد در سمت راست و دستگيره آب گرم در سمت چپ شيرهاي كلاسيك قرار دارد. اخيراً توليد اين شيرآلات به نسبت شيرآلات اهرمي در ايران كاهش يافته است و جاي خود را به توليد انواع شيرآلات اهرمي، چشمي و يا لمسي داده است.

شيرآلات اهرمي

شيرآلات اهرمي براي سال ها رايج ترين انواع شيرآلات بوده و هستند. اين نوع شيرآلات داراي يك كارتريج يا مغزي شير اهرمي هستند كه فشار و دماي آب را تنظيم مي كند. زماني كه كاربران دسته اهرمي شير آب را مي چرخانند در واقع حركت دسته كارتريج را كنترل مي كنند. شيرآلات اهرمي در انواع رنگ ها و مدل ها توليد مي شوند و گستره قيمتي بسيار متنوعي نيز دارند.

شيرآلات هوشمند

شيرآلات هوشمند، برخلاف شيرآلات اهرمي و كلاسيك كه بر پايه عملكرد مكانيكي اجزا ساخته مي شوند، داراي اجزاي الكترونيكي هستند. مثلاً شيرآلات چشمي به واسطه اشعه مادون قرمز وجود دست ها در زير شير را تشخيص مي دهند و جريان آب را برقرار و قطع مي كنند. ممكن است طبق تنظيمات پس از مدتي (معمولاً ?? تا ?? ثانيه) آب به صورت خودكار قطع شود. شيرآلات ديجيتال داراي يك صفحه نمايشگر ديجيتال هستند كه مشخصات آب خروجي مانند دماي آب را نشان مي دهد. مي توانيد تنظيمات مورد نظر خود را در شيرآلات ديجيتال ذخيره كنيد و با فشار يك دكمه آب را در دما و فشار مورد پسندتان دريافت كنيد! شيرآلات لمسي نيز به واسطه برقراري تماس دست با بخش مشخصي از بدنه شير با علمك آن قطع و وصل مي شوند و نيازي به تماس دست با دسته شير وجود ندارد. اين نوع شيرآلات براي نصب در آشپزخانه بسيار مناسب هستند و در زمان آشپزي كه كف دست شما چرب و يا آغشته به ساير مواد غذايي است، مي توانيد به كمك ساعد دست خود شير آب آشپزخانه را كنترل كنيد.

شيرآلات پدالي

شيرآلات پدالي بر اساس قطع و وصل جريان آب به واسطه يك پدال پايي عمل مي كنند كه در نزديكي سينك و بر روي زمين نصب مي گردد. اين نوع شيرآلات در اماكن عمومي بسيار كاربردي هستند و از نظر بهداشتي نيز شرايط بهتري را فراهم مي آورند، چرا كه نيازي به تماس دست با شير آب وجود ندارد. حجم جريان آب در شيرآلات پدالي به واسطه فشار پا بر روي پدال تعيين مي شود.

شناخت انواع شيرآلات بهداشتي و ساختماني چه كمكي به شما مي كند؟

در زمان خريد شيرآلات بهداشتي، نكات مهمي مانند قيمت شيرآلات، گارانتي، نحوه برخورد فروشنده يا تيم پشتيباني توليدكننده، زيبايي ظاهري شير آب و... اهميت بسياري دارد. اما پيش از پرداختن به اين موارد حتماً بايد كاربرد مورد نظر خود را در ذهن داشته باشيد و شيرآلات متناسب با نياز خود خريداري كنيد تا به صورت بهينه زندگي را براي شما ساده تركنند؛ وگرنه وظيفه اصلي همه شيرآلات فراهم آوردن دسترسي به آب است. پس با دانستن انواع شيرآلات، كاركرد و كاربرد آن ها مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

جمع بندي

با اينكه تمام شيرآلات جهت دسترسي ساده به آب مورد استفاده قرار مي گيرند هر يك براي كاربردي خاص مناسب تر هستند. به طور مثال كار با شيرآلات اهرمي نسبت به شيرآلات كلاسيك ساده تر است. يا شما مي توانيد شيرآلات چشمي را بدون نياز به تماس دست و شيرآلات لمسي را فقط با اندكي تماس بخش معين شير كنترل كنيد. انواع شيرآلات پدالي نيز وجود دارد كه بدون نياز به تماس دست و فقط با فشار يك پدل پايي باز و بسته مي شوند. هنگام خريد شيرآلات بهداشتي بهتر است پيش از توجه به قيمت شيرآلات، كاربرد مورد نظر خود را تعيين كنيد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۳۴:۲۵ توسط:sam موضوع: