جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

جار پلاستيكي

-

جار پلاستيكي

جار پلاستيكي به ظرف استوانه اي شكل يا مخروطي شكل گفته مي شود كه غالبا از پلاستيك توليد شده است. از اين ظروف براي نگهداري اقلام مختلف استفاده مي شود. شكل و جنس جار ها متنوع بوده و داراي درپوش هاي متفاوت و زيبايي هستند. درپوش هاي رولي، فشاري، پيچي، چوب پنبه اي، لولا و… از جمله درپوش اين ظرف است.  جار پلاستيكي در صنايع مختلفي همچون دارو، مواد شيميايي، لوازم آرايشي، مواد غذايي و.. كاربرد دارد. اين ظرف ها در انواع مختلفي به توليد رسيده و با توجه به جنس و شكل با توجه به سليقه افراد، مورد استفاده قرار مي گيرد. اين ظرف از جنس پلاستيك بسيار پرطرفدار است. اين ظرف وزن بسيار كمي داشته و به نسبت جار هاي ديگر قيمت مناسب تري دارد. اما جار پلاستيكي را از كجا بخريم؟ با ما همراه باشيد تا اطلاعات مفيد و مختصري در مورد اين ظروف پر كاربرد در اختيارتان قرار دهيم.

 

ظروف جار پلاستيكي 

 

اين نوع جار نيز از نظر شكل به انواع مختلفي همچون شش گوش، هلالي، قلبي، شكلاتي، هشت گوش، چهار گوش، خمره اي، گلابي،  HYPERLINK "https://krpp.ir/product/%d8%b8%d8%b1%d9%81-%d8%ac%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b2%d8%a7%d8%b1-700-%d8%b3%db%8c-%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af/"استوانه اي، بيضي، گلداني و زنبور داران توليد و در بازار عرضه شده اند. قابليت نگهداري اين ظرف به نسبت جار هاي ديگر كمتر بوده اما قيمت بسيار مناسب و به صرفه اي دارد. اين ظروف قابل بازيافت هستند و از پلاستيك هاي قوي و با دوام توليد مي شوند. امروزه توليد كنندگان بسياري اين ظروف را به توليد مي رسانند. توجه داشته باشيد كه براي توليد اين نوع جار، بايد پريم هاي متفاوت با شكل هاي مختلفي در اختيار داشته باشيد. اين پريم ها از طريق دستگاه هاي مخصوص به جار تبديل مي شوند. اما چرا توليد كنندگان براي توليد اين نوع ظروف بايد از پت استفاده كنند؟ لازم است بدانيد كه پت بسيار قوي و با دوام است. ظاهر شفافي دارد و قابل ارزيابي مي باشد. از همه مهمتر پت از قيمت بسيار مناسبي برخوردار بوده و كاملا متنوع است.

 

 

 

خريد جار پلاستيكي 

جار پلاستيكي در دسته بندي هاي مختلفي قرار مي گيرد. با توجه به حجم و ظرفيتي كه دارد متفاوت است. اغلب خريداران،اين ظروف را در اندازه و حجم بالا خريداري مي كنند. بطري جار هاي پلاستيكي شامل جار ۱۰ كيلويي، جار ۵ كيلو، جار ۴ كيلو، جار ۳ كيلو، جار ۲ كيلو، جار ۱ كيلو و جار نيم كيلويي مي شود. بهتر است براي خريد اين ظروف به توليدكنندگان و سايت هاي معتبري مراجعه كنيد تا از متريال مصرفي آن مطمئن باشيد. در هنگام  خريد جار هاي پلاستيكي ابتدا بايد به كيفيت محصول توجه كنيد. اين نوع جار ها با توجه به جنسي كه دارند بايد از پلاستيك هاي مرغوب توليد شوند چرا كه بهداشتي بودن اين ظروف بسيار مهم است. امروزه از اين ظروف براي نگهداري مواد غذايي استفاده مي‌شود، توجه داشته باشيد كه اگر متريال جار هاي پلاستيكي از پلاستيك هاي نامرغوب باشد، ممكن است مواد غذايي از بين برود و خراب شود.   

 

قيمت عمده جار پلاستيكي 

قيمت جار پلاستيكي با توجه به ابعاد، حجم و شكل ظاهري آن متفاوت است. اما توجه داشته باشيد كه اختلاف قيمت جار هاي پلاستيكي بسيار كم است و اين جار ها قيمت مناسبي دارند. مهم ترين فاكتوري كه در قيمت جار هاي پلاستيكي تاثير گذار است تيراژ خريد است.  شما مي توانيد براي خريد عمده اين ظروف از طريق شماره هاي درج شده با كارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگيريد و جار هاي پلاستيكي را با بهترين كيفيت خريداري كنيد‌.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۵:۳۸ توسط:sam موضوع:

انواع مرطوب كننده هاي طبيعي را در خانه بسازيم

مرطوب كننده طبيعي در هر خانه‌اي ممكن است وجود داشته باشد. مي‌توانيد از آنها براي تسكين پوست خشك خود استفاده كنيد يا اينكه از بروز چين و چروك به شدت جلوگيري كنيد و بر زيبايي هر چه بيشتر پوست بيفزائيد. گاهي هيدراتاسيون يا مرطوب نگه داشتن پوست با گران قيمت‌ترين مرطوب كننده‌ها هم امكان پذير نيست.
اگر در پي مرطوب كننده جديدي هستيد كه جايگزين محصولات گران و بي تاثير باشد، حتما ادامه اين مقاله از مجله سبزينه راه را مطالعه كنيد. قرار است گزينه‌هايي را معرفي كنيم كه از پوسته پوسته شدن سطح پوست خلاص شويد و لطافت و نرمي را براي پوست خود داشته باشيد. گزينه‌هايي معرفي خواهيم كرد كه هم مقرون به صرفه باشند و هم تاثير بالايي را براي مرطوب كردن پوست به همراه داشته باشند.

در صورتي كه ممكن است به برخي از تركيبات گياهي حساسيت داشته باشيد، بايد براي استفاده هر يك از موارد پيشنهادي، لايه‌اي را روي پوست بازو تست كنيد. در صورتي كه علائمي همچون قرمزي، التهاب و خارش ايجاد نشد مي‌توانيد روي پوست صورت هم از آن استفاده كنيد.

1.روغن زيتون؛ قوي ترين مرطوب كننده طبيعي براي پوست در جهان

 

روغن‌هاي طبيعي از بهترين گزينه‌ها براي مرطوب كردن پوست هستند. مي‌توانيد از آنها براي محافظت پوست خود كمك بگيريد. حتي برخي از آنها با تركيباتي كه دارند مي‌توانند در مقابل آفتاب محافظي براي پوست باشند.
براي كسب نتيجه مناسب، بهتر است روغن زيتوني تهيه كنيد كه هيچ ماده افزودني نداشته باشد. روغن زيتون سرشار از ويتامين‌ها، انواع پلي فنول و فيتواسترول است. اين تركيبات به عنوان چربي‌هاي گياهي كه مرطوب كننده هستند معرفي مي‌شوند. اين روغن براي پوست صورت بدن گزينه‌اي بسيار مناسب است. در صورتي كه احساس مي‌كنيد سنگين است، مي‌توانيد با مقداري آب آن را تركيب كنيد.

 

2.روغن نارگيل؛ گزينه‌اي مقرون به صرفه و در دسترس

 

روغن زيتون نه تنها يك روغن مرطوب كننده است بلكه به طور طبيعي براي بدن هم بسيار مفيد است. اين روغن خاصيت ضد التهابي دارد و براي انواع پوست گزينه‌اي بسيار مناسب و موثر است. تركيبات اين روغن طوري است كه براي بهبود انواع حساسيت پوستي و اگزما هم مي‌توان از آن استفاده كرد. مي‌توانيد از اين مرطوب كننده طبيعي براي همه انواع پوست استفاده كنيد و نتيجه خوبي كسب كنيد. بهترين زمان براي مصرف آن شب قبل از خواب است اما مي‌توانيد هر زماني كه لازم بود، به ويژه بعد از خشك شدن پوست پس از استحمام از آن استفاده كنيد. از اين روغن به منظور بهبود ترك پاشنه پا و ترك دست هم مي‌توان استفاده كرد. اما پس از استفاده از اين روغن جوراب ضخيم و دستكش غيرلاتكس بپوشيد.

 

3.آووكادو؛ يك مرطوب كننده طبيعي براي پوست

 

آووكادو داراي روغن امگا3 سالم و آنتي اكسيدان‌هاي متعددي است كه براي جلوگيري از التهابات بدني كه زمينه پيري زودرس را به همراه دارند، بسيار مفيد است. مي‌توانيد براي نتيجه از اين مرطوب كننده طبيعي، آن را به صورت ماسك در آوريد و به مدت 15 الي 20 دقيقه روي پوست خود نگه داريد. بلافاصله بعد از شستشو خواهيد ديد كه پوست شما بسيار نرم و مرطوب شده است  و زيبايي پوست شما دوچندان خواهد شد.

 

4.استفاده از بلغور جو دوسر براي هيدراته نگه داشتن پوست

 

يكي ديگر از مرطوب كننده‌هاي طبيعي براي پوست، بلغور جو دوسر است. مي‌توانيد از آن براي پوست كل بدن هم استفاده كنيد. استفاده موضعي از بلغور جو دوسر علاوه بر اينكه به آبرساني پوست كمك شاياني مي‌رساند، مي‌تواند باعث از بين رفتن لايه‌هاي مرده پوست شود. به همين دليل به عنوان پاك كننده طبيعي هم نام برده مي‌شود.
جو دوسر داراي ليپيدهاي طبيعي است كه به نرم و مرطوب شدن پوست مي‌انجامد. بايد براي اين هدف يك پيمانه جو دوسر را در وان حمام بريزيد يا اينكه از تركيب آن با آب خميري تهيه كنيد و آن را روي پوست نگه داريد. بعد از 20 دقيقه پوست را با آب ولرم بشوييد.

توضيحات بيشتر را در مجله سلامتي و زيبايي سبزينه راه بخوانيد.

5.استفاده از شكر براي آبرساني پوست و لايه برداري پوست‌هاي مرده

 

يك لايه بردار طبيعي كه به بهبود خشكي پوست و رفع پوسته پوسته شدن آن كمك مي‌كند، شكر است. مي‌توانيد چند مرتبه در هفته از آن براي لايه برداري پوست‌هاي مرده استفاده كنيد. از اين طريق آبرساني بهتري براي پوست خود خواهيد داشت. براي اين منظور بايد مرطوب كننده مخصوص پوست صورت خود را با دو قاشق شكر تركيب كنيد تا يك اسكراب خانگي تهيه كرده باشيد. آن را به مدت 10 الي 20 دقيقه روي پوست خود نگه داريد. در نهايت كمي پوست را به آرامي با آن ماساژ دهيد. سپس پوست را با آب ولرم بشوييد. در نهايت يكي از روغن‌هاي گفته شده را به عنوان مرطوب كننده طبيعي استفاده كنيد تا پوستتان هيدراته شود.

 

6.استفاده از وازلين

 

وازلين يكي از تركيبات نفتي است كه به عنوان مرطوب كننده كلاسيك از آن ياد مي‌شود. براي پوست‌هاي خشك و حساس گزينه خوبي است ولي ممكن است منافذ پوست را مسدود كند. در نتيجه روزنه‌هاي پوست بازتر مي‌شوند و پوست ظاهري پوست پرتقالي شكل به خود خواهد گرفت. اما براي لطافت و نرم‌تر شدن پوست گزينه خيلي عالي است. فقط بايد براي احتياط سعي كنيد از آن به طور هميشگي استفاده نكنيد.

 

7.شير يا ماست؛ مرطوب كننده طبيعي و قوي براي پوست

 

شير داراي خواص آنتي اكسيداني و ضد التهابي بسيار بالايي است. به همين دليل مي‌تواند براي تسكين پوست‌هاي تحريك شده گزينه خيلي خوبي باشد. اسيد لاكتيك به عنوان يك هيدروكسي طبيعي است كه براي لايه برداري ملايم پوست هم به كار برده مي‌شود. از آن براي جوانسازي پوست و رفع تاثيرات اشعه‌هاي خورشيد مي‌توانيد بهره بگيريد.

حمام شير يا حمام ماست گزينه خيلي خوبي براي آبرساني و مرطوب نگه داشتن پوست محسوب مي‌شود. استفاده ماسكي از ماست، كمك مي‌كند تا از شل شدن پوست جلوگيري شود. حتي به رفع سلول‌هاي مرده پوست نيز منجر خواهد شد. از اين طريق پوستي شفاف و درخشان خواهيد داشت.

 

8.استفاده از روغن كرچك

 

روغن كرچك هم مانند روغن نارگيل و روغن زيتون يكي ديگر از روغن‌هاي بسيار عالي براي مرطوب شدن پوست محسوب مي‌شود. مي‌توانيد از اين روغن قبل از استحمام استفاده كنيد. بايد حدود 40 دقيقه قبل از استحمام، يك لايه نازك از آن را روي پوست خود بماليد سپس پوست را با شوينده ملايم بشوييد.

https://www.behance.net/sonnrita90

https://astonpark33.livejournal.com/profile/

https://coub.com/astonpark33

https://www.openstreetmap.org/user/AstonPark33

https://folkd.com/user/AstonPark33

https://www.tripadvisor.com/Profile/sonnr392

https://www.4shared.com/u/evXNUjjf/AstonPark33.html

https://www.indiegogo.com/individuals/32609125


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۰:۲۲ توسط:sam موضوع:

چگونه پوستي بدون چي ن و چروك داشته باشيم

با گذر زمان و در صورت عدم رسيدگي به پوست‌، چين و چروك ظاهر مي‌شود. اما در واقع راز داشتن پوست صاف و بدون چين و چروك چيست؟

 

راز داشتن پوستي شفاف و مبارزه با چين و چروك، دوري كردن از هرچه بيشتر از اشعه‌هاي UV و سيگار كشيدن است. اين ? عامل دلايل اصلي چين و چروك صورت هستند. كم شدن قابليت كشساني پوست و از دست دادن نرمي و رطوبت آن با مرور زمان، اجتناب‌ناپذير است اما با مداومت و دوري كردن از عادت‌هاي مضر، مي‌توانيد مطمئن شويد كه روند پيري پوست شما تا حد ممكن آهسته شده‌ است. در اين مطلب  به موضوع داشتن پوستي بدون چين و چروك و به طور كلي به زيبايي پوست  مي‌پردازيم.

 

داشتن پوستي بدون چين و چروك

 

از پوست‌تان در برابر آفتاب محافظت كنيد

تابش نور خورشيد دليل شماره يك چين و چروك پوست است. پس براي جلوگيري از چين و چروك، بايد هر طور شده از پوست در برابر اشعه‌هاي مضر خورشيد محافظت كرد. به هيچ‌وجه نبايد براي مدت طولاني در برابر تابش مستقيم نور خورشيد قرار بگيريم. مخصوصا هنگام ظهر كه آفتاب در وسط آسمان قرار گرفته است. اگر رعايت اين مورد هميشه براي شما ممكن نيست و گاهي مجبوريد زماني را زير تابش شديد خورشيد قرار بگيريد، حتما يك لايه مناسب از كرم ضد آفتاب روي پوست‌تان بزنيد. در كمترين ميزان تابش، از SPF 15 استفاده كنيد. اما اگر پوست روشني داريد، كرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 يا بالاتر استفاده كنيد. اگر زمان زيادي را زير آفتاب مستقيم مي‌مانيد، حتما هر ?? دقيقه يك‌ بار ضد آفتاب خود را تجديد كنيد.

در غذا خوردن دقت كنيد

رژيم غذايي فاكتور مهمي در مراقبت از پوست است پس بايد مراقب باشيد كه چه چيزي مي‌خوريد يا چه‌ چيزهايي را نمي‌خوريد. غذاهاي سرشار از آنتي‌اكسيدان كه از شما در برابر خطر راديكال‌هاي آزاد و باكتري‌هاي تخريب‌كننده سلول‌هاي پوست، محافظت مي‌كند، يكي از بهترين راه‌هاي مبارزه با پيري زودرس پوست هستند. رژيم غذايي كه داراي گياهان و سبزيجات سرشار از آنتي‌اكسيدان است، از ايجاد خطوط و چين و چروك روي پوست جلوگيري مي‌كند و پيري را عقب مي‌اندازد؛ گذشته از خواص ضد سرطاني آنتي اكسيدان‌ها. خوردن قند و چربي را تا جاي ممكن كاهش دهيد و تلاش كنيد سبزيجات با برگ‌هاي سبز، ميوه‌هاي قرمز مثل انواع توت، ميوه‌هاي استوايي مثل انبه و آناناس و البته ماهي كه بهترين منبع Omega-3 است را در طول هفته بخوريد.

آبرساني را اولويت هر روز خود قرار دهيد

شايد در طول روز هر بار كه تشنه شويد آب بنوشيد اما به روزهاي پر مشغله فكر كنيد؛ روزهايي كه كمتر تشنه مي‌شويد، اگر به اندازه كافي آب ننوشيد، سلول‌هاي پوست هم مانند تمام سلول‌هاي بدن، عملكرد درستي نخواهند داشت. بدون مرطوب‌كننده پوست شما خشك و شكننده مي‌شود. شما بايد روزانه چيزي حدود ? ليوان آب بنوشيد تا پوست‌تان رطوبت كافي داشته باشد و بتواند با چروكيدگي و خشكي مبارزه كند. همچنين از كرم‌هاي آبرسان روزانه و شبانه به طور مرتب استفاده كنيد. در اين باره توضيحات بيشتر را در مجله سلامت و زيبايي ماوراي سلامت دنبال كنيد.

 

ورزش چين و چروك را دور مي‌كند

همه مي‌‌دانند كه ورزش براي سلامتي بدن مفيد است، اما تحقيقات نشان داده است كه ورزش براي سلامتي پوست عالي است. فقط مطمئن شويد كه بعد از ورزش و عرق كردن صورت‌تان را خوب تميز مي‌كنيد تا از جوش و دانه‌هاي سر سياه پيشگيري كنيد.

هميشه روي خواب شبانه حساب كنيد

با اينكه شما وقتي خواب هستيد فعاليت زيادي نداريد اما پوست شما شديدا در حال فعاليت است. سعي كنيد حتما ? الي ? ساعت در طول شب بخوابيد تا فعاليت بازسازي پوست‌تان بهينه شود و پوست فرصت كافي براي بازسازي داشته باشد. با اين كار وقتي صبح از خواب بيدار مي‌شويد پوستي شفاف و درخشان خواهيد داشت.

رتينول را به عادت‌هاي مراقبت از پوست خود اضافه كنيد

به زبان ساده‌تر رتينول از مشتقات ويتامين A و از خانواده مواد شيميايي است. رتينول و مواد مشابه آن در محصولات تخصصي مراقبت از پوست وجود دارد. دليل محبوبيت محصولات داراي رتينول، مراقبت و پيشگيري از پيري پوست است. با بالا رفتن سن حجم سلول‌هاي پوست كاهش پيدا مي‌كند كه باعث كدر شدن و افزايش خطوط و چروك روي صورت مي‌شود. خاصيت اسيدي اين ماده به مرور زمان و مداومت در استفاده باعث كاهش و پيشگري از چين و چروك مي‌شود. پس روي برچسب محصول به دنبال «رتينول» باشيد.

با دنبال كردن اين راهكارها شما مي‌توانيد با پيري پوست مبارزه كنيد و حتي در سن بالا نيز پوست شاداب و جواني داشته باشيد.

 

https://seekingalpha.com/user/57271970/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TobiMetz3

https://8tracks.com/tobimetz3

https://weheartit.com/TobiMetz3

https://www.liveinternet.ru/stat/mavarayesalamat.ir/

https://www.viki.com/users/tobimetz3_374/about

https://visual.ly/users/tobimetz3/portfolio

https://justpaste.it/8wy0t

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۵۵ توسط:sam موضوع:

پوكر يك بازي خطرناك

پوكر آنلاين فرصتي براي افراد است كه بخواهند به راحتي و در دنياي مجازي با ساير بازيكنان پوكر بازي كنند. يكي از مزيت‌هاي بازي پوكر آنلاين، اين است كه شما مي‌توانيد بازي را در هر زماني كه بخواهيد آغاز كنيد و بازيكناني با سطح هاي مختلفي ديدار كنيد

قوانين پوكر به نوعي بازي كه شما در حال بازي آن هستيد ممكن است متفاوت باشد، اما در كل قوانين پوكر براي هر نوع بازي يكسان است. در ادامه به برخي از قوانين اصلي پوكر اشاره خواهيم كرد

n2_pvc8.jpg

1- ترتيب كارت‌ها: در پوكر، كارت‌ها بايد به ترتيب ارزش خود از بيشترين ارزش تا كمترين ارزش مرتب شوند كه در ادامه به ترتيب ارزش كارت‌ها به صورت نزولي است: آس، شاه، ولت، پادشاه، 10، 9، 8، 7، 6، 5، 4، 3، 2

2- تعيين برنده: پليري كه به دست كارت‌هايي برسد كه در تركيب ارزش بلند‌تر، برتري بيشتري را بر روي بازيكنان ديگر پيدا كرده، برنده بازي خواهد بود. در صورتي كه دو بازيكن دست‌هاي مشابهي داشته باشند، تعيين برنده بر اساس كارت بعدي در دست خواهد بود.

تايني بت به عنوان يك نوع شرط كوچك در اكثر سايت‌هاي شرط بندي و كازينوي آنلاين هستند. در اين سايت ها، مي‌توانيد براي بازي‌هاي مختلفي، از جمله فوتبال، بسكتبال، تنيس، واليبال و ... شرط كوچكي بگذاريد. به طور كلي، تايني بت به عنوان يك فرصت براي شرط كردن در بازي‌هايي كه به سختي قابل پيش‌بيني هستند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۸:۰۹ توسط:sam موضوع:

با رژيم غذايي فلكسترين و ويژگي هاي آن آشنا شويد

چقدر از رژيم فلكسترين مي‌دانيد؟ اگر تا به حال به فكر رژيم گياهخواري افتاده‌ايد، اما از طرفي نتوانستيد از همبرگرهاي خوشمزه يا كباب بگذريد، بايد به شما مژده بدهيم كه رژيم فلكسترين، يك رژيم خوب و مناسب براي شماست. رژيم غذايي فلكسترين يك نوع گياه خواري انعطاف پذير است.

براي آشنايي بيشتر با اين رژيم غذايي انعطاف‌پذير، پيشنهاد مي كنم حتما ادامه مطلب را بخوانيد تا ببينيد كه آيا اين سبك زندگي براي شما مناسب است يا خير.

رژيم فلكسترين چيست؟

اين رژيم به نوعي يك رژيم گياه خواريِ بسيار منعطف است كه به شما اجازه مي‌دهد از مزاياي گياه خواري بهره‌مند شويد و در عين حال از مصرف گوشت هم لذت ببريد. اسم «فلكسيترن» در حدود سال 2008 سر زبان‌ها افتاد و پرطرفدار شد.

بسياري از مردم فلسفه رژيم غذايي فلكسترين (انعطاف پذير) را دوست دارند، به ويژه به اين دليل كه هيچ قانون يا دستورالعمل سفت و سختي در آن وجود ندارد. الگوي غذا خوردن براي هركسي طوري در نظر گرفته شده است كه هريك از افراد، يك رژيم غذايي كاملا مغذي داشته باشند؛ در عين حال به طور كامل از خوردن گوشت مورد علاقه خود هم دست نمي‌كشد.

تمركز اين رژيم، بيشتر بر افزودن غذاهاي گياهي است و اصراري بر حذف و محدوديت انواع منابع غذايي ندارد. گياهان به لطف ريزمغذي‌ها، ويتامين‌ها، مواد معدني و فيتوكميكال‌هاي ضروري كه دارند، در برابر سرطان، ديابت و ساير خطرات از شما محافظت مي‌كنند. ما اطلاعات جامع تري را در مجله سلامتي و رژيم غذايي ماوراي سلامت مشاهده نموديم.

مزاياي رژيم فلكسترين

رژيم غذايي فلكسترين همان‌طور كه انتظار مي‌رود، مزاياي زيادي براي سلامتي شما دارد. اين رژيم با تاكيد بر مصرف مواد مغذي به كاهش وزن و افزايش سطح ايمني و سلامتي افراد كمك مي‌كند. در عين حال براي هركسي با هر سليقه‌اي پيشنهادي دارد. اكنون به طور مفصل از فوايد فلكسترين خواهيم گفت.

1. مغذي و همه چيز تمام است

رژيم فلكسترين شامل همه گروه‌هاي غذايي مي‌شود، بنابراين شما با اين رژيم تمام نيازهاي غذايي خود را تامين خواهيد كرد. اگر بخواهيم مقايسه كنيم، رژيم‌هاي گياه‌خواري و وگان از نظر ويتامين B12 و اسيدهاي چرب امگا 3، به‌ويژه DHA دچار فقر هستند؛ همچنين از نظر دريافت پروتئين كامل بسيار كمبود دارند.

اما رژيم غذايي فلكسترين اين امكان را براي افراد فراهم مي‌كند كه همچنان به طور منظم ماهي مصرف كنند و مي‌تواند تعادل بيشتري در دريافت مواد مغذي برقرار كنند.

 

2. انعطاف پذيري بالايي دارد

همان‌طور كه گفتيم مهم‌ترين ويژگي اين رژيم، انعطاف پذيري آن است. هيچ گروه غذايي در رژيم غذايي فلكسترين حذف نمي‌شود. در عوض، تمركز بر افزايش غذاهاي گياهي و در عين حال كاهش مصرف غذاهاي حيواني است.

از آنجايي كه همه غذاها در اين رژيم غذايي وجود دارند، مي‌توانيد به راحتي يك برنامه غذايي لذت بخش و متناسب با سبك زندگي خودتان بچينيد. شما همچنين مي‌توانيد با خيال راحت به مهماني دوستان‌تان يا به رستوران برويد و غذا ميل كنيد؛ درحالي كه هنوز در رژيم فلكسترين هستيد.

3. كم هزينه و در دسترس است

در اين رژيم، شما نيازي به غذاهاي پرهزينه يا دستور العمل‌هاي خاص نداريد. در عوض، مي‌توانيد وعده‌هاي غذايي‌تان را متناسب با بودجه خود انتخاب كنيد. اگرچه ممكن است هر هفته هزينه بيشتري براي انواع محصولات غذايي خرج كنيد، اما به دليل اينكه هزينه كمتري براي گوشت صرف مي‌كنيد، بنابراين در واقع هزينه شما كاهش مي‌يابد.

4. به كاهش وزن كمك مي‌كند

چندين مطالعه نشان داده‌اند كه رژيم غذايي نيمه گياهي با مصرف گوشت كنترل شده، باعث كاهش وزن خواهد شد. اين موضوع به دليل اين است كه خواه ناخواه تغذيه به سبك فلكسترين، يك تغذيه سالم و متعادل است كه شما را در وضعيت كالري نقصان قرار مي‌دهد؛ بنابراين طبيعي است كه با اين رژيم لاغر شويد.

اگر همراه با اين اين رژيم، ورزش هم بكنيد، زودتر و بهتر به نتيجه دلخواه خود خواهيد رسيد. ضمنا اگر هم مايل به كاهش وزن نيستيد، مي‌توانيد براي رسيدن به تناسب اندام ورزش كنيد و صرفا كالري‌هاي رژيم‌تان را تنظيم و از لاغري پيشگيري كنيد.

Top of Form

 

Bottom of Form

5. كاهش خطر ابتلا به ديابت

رعايت رژيم غذايي فلكسرين مي‌تواند به كاهش خطر ابتلا به ديابت نوع 2 كمك كند. سه مطالعه مختلف (يكي در ژورنال مراقبت از ديابت، يكي در ژورنال تغذيه، متابوليسم، و بيماري‌هاي قلبي عروقي، و يكي در مجله تغذيه) نشان داد كه رژيم غذايي فلكسترين به كاهش خطر ديابت نوع 2 كمك مي‌كند و زناني كه از اين رژيم پيروي مي كردند، سطح سرمي گلوكز و انسولين پايين‌تري داشتند.

افرادي كه رژيم فلكسترين دارند، داراي شاخص توده بدني پايين‌تر و چاقي كمتري هستند. براي كاهش وزن، مديريت وزن و بهبود سلامتي عمومي، بهتر است كه يك رژيم غذايي انعطاف‌پذير را تا آخر عمر با خيال راحت دنبال كنيد.

 

معايب و عوارض فلكسترين

اين رژيم با همه خوبي ها و مزايايش، ممكن است كه براي همه افراد خوشايند و مناسب نباشد؛ مثلا كسي كه عاشقانه گوشت را دوست دارد و يا كسي كه فقر آهن دارد، با رژيم غذايي فلكسترين به مشكل خواهند خورد. اكنون در اين باره بيشتر توضيح مي‌دهيم.

محدوديت مصرف گوشت

اگر در يك خانواده كه عاشق گوشت و سيب زميني هستند بزرگ شده‌ايد، ممكن است اين رژيم برايتان دشوار باشد. اين موضوع يك عيب بزرگ نيست بلكه در حقيقت يك فايده است؛ اما ممكن است به ذائقه بعضي افراد خوش نيايد. به طور كلي بايد بگوييم، رژيم فلكسترين در داشتن يك سبك زندگي سالم به شما كمك خواهد كرد.

 

https://www.ted.com/profiles/38480392/about

https://www.behance.net/tobimetz

https://tobimetz3.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/TobiMetz3

https://www.openstreetmap.org/user/TobiMetz3

https://www.tripadvisor.com/Profile/tobim641

https://www.4shared.com/u/zUWoaL75/TobiMetz3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/30362610

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۸:۱۱ توسط:sam موضوع:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

 

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

يك وكيل پايه يك دادگستري براي اينكه اعتبار كافي داشته باشد و بتواند به خوبي پرونده حقوقي شما را پيگيري كند، بايد ويژگي‌هاي خاصي داشته باشد. در واقع ويژگي‌هاي وكيل است كه مي‌تواند به حل مشكل شما كمك كند. برخي از ويژگي‌هاي بهترين وكيل پايه يك دادگستري شامل: نظم و انضباط در امور جاري، آراستگي ظاهري و كاريزمايي كه از يك وكيل پايه يك انتظار مي‌رود. شجاعت و اقتدار كافي براي رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي حساس يك وكيل خوب هميشه از آزادي، آبرو، مال و جان موكل خود دفاع مي‌كند و سعي در احقاق حق او دارد. رعايت ادب و حسن رفتار و گفتار در برابر مراجع قضايي و موكل تسلط كامل بر تمام قوانين و جديدترين لوايح و مصوبات فن باين قوي، استدلال و هوش بالا براي قانع كردن تمام افراد مربوط به دعوا

مفهوم بطلان و انحلال قرارداد و تفاوت آنها:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران ، مي تواند در حوزه هاي مختلف حقوقي و ملكي ، كيفري ابقه فعاليت داشته باشد و از آنجائيكه در تهران با تعداد و تنوع زياد پرونده هاي مختلف قضائي رو به رو هستيم ، يك وكيل در تهران مي تواند به وكيل باتجربه اي تبديل شود كه در كنار داشتن علم حقوقي ، با اطلاع از رويه قضائي دادگاه هاي تهران نيز بهتر بتواند به دفاع از حقوق موكلين خود بپردازد .

 

در تهران وكلاي زيادي مشغول فعاليت در زمينه‌هاي حقوقي مختلف هستند و تشخيص بهترين آنها تا حد زيادي با استفاده از راه‌حل‌هايي كه ذكر كرديم ممكن است. يكي از بهترين راه‌حل‌ها براي انتخاب بهترين وكيل پايه يك دادگستري تهران مراجعه به موسسات حقوقي است. اين موسسات در هر مورد چندين گزينه به شما پيشنهاد مي‌كنند و انتخاب وكيل را با توجه به هزينه مورد نظر شما معرفي مي‌كنند. موسسه حقوقي ميعاد عدالت يكي از معتبر‌ترين موسسات حقوقي در ايران است كه با بهترين وكلاي تهران همكاري مي‌كند. اين موسسه با موفقيت بيش از 80 درصدي در پرونده‌هاي خود اعتبار بالايي دارد و رضايت موكلان را تا بيشترين حد خود كسب كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۴:۴۹ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

همه­ چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

مقدمه

مهاجرت يكي از مقوله­هايي است كه در سال­هاي اخير بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است و بسياري براي رسيدن به سطح زندگي بالاتر و ايجاد تنوع در زندگي خود دست به مهاجرت مي­زنند. از اين رو بسياري از كشور­ها شرايط ويژه­اي را براي اتباع خارجي فراهم ديده­اند تا اين افراد بتوانند به آساني مهاجرت كنند.

q1_4edu.jpg

نمايي از پاسپورت و پرچم كشور تركيه

تركيه يكي از كشور­هايي است كه با توجه به قدرت اقتصادي بسيار بالا، جاذبه­هاي تاريخي متعدد و مراكز خريد به روز به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا بدل گشته است كه اين نكته باعث افزايش تمايل افراد براي مهاجرت به اين كشور شده است. در اين مقاله مي­خواهيم تا در رابطه با همه­چيز درباره دريافت شهروندي تركيه صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.­

مهاجرت به تركيه

اگر بخواهيم ليستي از زيباترين­ كشورهاي دنيا منتشر كنيم، قطعا كشور تركيه يكي از گزينه­هاي اصلي انتخابمان مي­باشد. اين كشور فراقاره­اي در بين قاره آسيا و اروپا مشترك بوده كه اين مهم، موقعيت جغرافيايي كشور تركيه را بسيار استراتژيك كرده است. همچنين نظام اقتصادي اين كشور بسيار قدرتمند است و پول اين كشور از ارزش بالايي برخوردار است.

نمايي از كشور تركيه

علاوه بر تمام موارد بالا، يكي از مواردي كه تركيه را به يكي از محبوب­ترين مقاصد براي ايرانيان تبديل مي­كند، نزديكي اين كشور به ايران است. ما ايرانيان براي سفر به تركيه نياز به اخذ ويزا نداريم و همچنين به دليل نزديكي فرهنگ و ديدگاه­هاي افراد در اين دو كشور، تركيه به يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب براي ما ايرانيان تبديل شده است.

شرايط موردنياز شهروندي تركيه

شهروندي كشور تركيه شرايط دارد كه با رعايت آن­ها مي­توانيد به راحتي براي دريافت حق شهروندي اين كشور اقدام كنيد. از اصلي­ترين شرايط موردنياز براي اخذ اين مهم، اين است كه فرد خواهان شهروندي بايد از قدرت تشخيص كافي داشته باشند تا كاملا  نشان­ دهد كه قصد مهاجرت به كشور تركيه را دارد. همچنين براي كسب اقامت اين كشور بايد از سطح درآمد خوبي برخوردار باشيد و بتوانيد به راحتي شغل مناسبي را در اين كشور بيابيد. از ديگر شرايط موردنياز براي كسب شهروندي كشور تركيه مي­توان به سطح زبان خوب، سلامت كامل و به خطر نيانداختن امنيت ملي اشاره كرد.

مزاياي شهروندي تركيه

كسب اقامت دائم تركيه و شهروندي اين كشور بودن مزاياي بسياري دارد. از مزاياهاي اين مهم، مي­توان به موارد زير اشاره كرد.

  • امكان سفر بدون اخذ ويزا به بسياري از كشورهاي دنيا
  • دريافت بيمه
  • نيازي به حداقل اقامت نيست
  •  دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار تركيه
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت
  • مدرن و به روز بودن اين كشور

q1_4edu.jpg

پاسپورت كشور تركيه

روش­هاي دريافت شهروندي تركيه

اخذ شهروندي تركيه راه و روش مخصوص به خود را دارد و با ديگر كشور­ها متفاوت است. اين كشور به دليل جاذبه­هاي طبيعي و تاريخي كم­نظير به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا تبديل شده است. اين مهم باعث شده تا بسياري از افراد با بازديد از اين كشور به كسب شهروندي تركيه تمايل داشته باشند. به همين دليل مقامات كشور تركيه شرايطي را فراهم آورده­اند تا اتباع خارجي بتوانند با روش­­هايي در اين كشور ساكن شوند. در ادامه به معرفي برخي از اين روش­ها مي­پردازيم.

  • دريافت اقامت كاري

يكي از راه­هاي كسب شهروندي كشور تركيه، كاركردن در اين كشور است. شما مي­توانيد با كار در كشور تركيه و پرداخت ماليات حداقل به مدت پنج سال، اقامت كاري كشور تركيه را به دست بياوريد.

  • دريافت اقامت با ثبت شركت در تركيه

يكي ديگر از راه­ها كسب اقامت در تركيه ثبت شركت در اين كشور است. شما مي­توانيد با اثبات تمكن مالي، شركتي معتبر در كشور تركيه ثبت كنيد و با رد كردن بيمه حداقل به مدت پنج سال از حقوق شهروندي تركيه بهره­مند شويد.

  • سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه­ گذاري در بانك­هاي كشور تركيه يكي ديگر از راه­هاي كسب شهروندي تركيه مي­باشد. شما مي­توانيد با سرمايه گذاري در بانك­هاي كشور تركيه به ارزش پانصد هزار دلار به مدت حداقل سه سال، از حقوق شهروندي اين كشور بهره­مند شويد.

  • خريد ملك در تركيه

يكي از راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت و شهروندي كشور تركيه، خريد ملك در اين كشور است. طبق قوانين مهاجرتي جديد كشور تركيه شما مي­توانيد با سرمايه گذاري حداقل چهارصد هزار دلاري در املاك كشور تركيه حق و حقوق شهروندي اين كشور را دريافت كنيد. اين روش يكي از سريع­ترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه است و با استفاده از اين روش مي­توانيد در كم­تر از سه ماه پاسپورت خود را دريافت كنيد.

 

نمايي از خريد ملك در تركيه و كسب اقامت اين كشور

بهترين راه دريافت شهروندي تركيه

همانطور كه مي­دانيد يكي از بهترين و راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت دائم كشور تركيه خريد ملك در اين كشور است. طبق آخرين قوانين مهاجرتي كشور تركيه كه در سال 2021 به ثبت رسيد، شما مي­توانيد با سرمايه گذاري و خريد خانه در تركيه به مبلغ بيش از چهارصد هزاردلار براي اخذ شهروندي تركيه اقدام كنيد.

 

نمايي از كسب افامت تركيه با خريد ملك در اين كشور

البته لازم به ذكر است كه بسياري از افراد نمي­توانند بدون كمك يك شخص آگاه در اين مسير بسيار سخت به موفقيت برسند. به همين دليل افرادي كه مي­خواهند با خريد ملك در تركيه اقامت اين كشور را به دست بياورند، بايد از كمك فردي آگاه و كاربلد استفاده كنند. HB Group كه يكي از شركت­هاي معتبر خريد ملك در استانبول است، با معرفي بهترين پروژه­هاي فعال در استانبول شما را در اين مسير همراهي مي­كند.

در سال­هاي اخير HB Group با استفاده از تجربه و ارتباطات خود توانسته است با دريافت اقامت براي بسياري از متقاضيان، رضايت را براي افراد به ارمغان بياورد. شما مي­توانيد همين الان با برقراري تماس با مشاوران كاربلد و حاذق HB Group از مشاوره­هاي دقيق اين افراد بهره­مند شويد.

با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۴:۲۴ توسط:sam موضوع:

انواع چسب كاشي شركت ياپيش چسب

انواع چسب كاشي شركت ياپيش چسب

امروزِ ما، به دنياي فناوري و اطلاعات معروف شده است. علت آن چست؟ چرا آن را عصر فناوري و اطلاعات مي شناسند؟ چون پيشرفت علم در مدت زمان كم سعودي عمل كرده است. با استفاده از اطلاعات به دست آمد? علم هاي مختلف نظير شيمي، رياضيات و...، فناوري هايي توليد شده، جايگزيني براي روش ها سنتي در زمينه هاي مختلف شدند. ساختمان سازي و عمران علمي بوده كه بسيار اين تغيير و استفاده در آن مشاهده شده است. از فناوري هاي علم شيمي نظير فناوري نانو، چسب هاي صنعتي و تجهيزات جديد و برتر، و... در راستاي توسعه و پيشرفت اين علم خيلي مهم و كاربردي استفاده كرده اند.

يكي از اين دستاورد هاي نوين انواع چسب هاي صنعتي بوده مانند:

•           چسب بتن

•           چسب اكريليك

•           چسب درزگير

•           انواع چسب كاشي

•           انواع چسب سراميك

اين چسب ها هر يك كاربرد خاص خود را دارند. مثلا انواع چسب كاشي به شكل هاي پودري و خميري بوده و چه بسا كارآمد تر از روش هاي سنتي عمل مي كند. متريال قديمي در موارد گسترده اي آسيب پذير بوده اند. از آنجا كه سازه ها بسيار حساس هستند و كوچكترين آسيب پذيري در آنها خطرناك خواهد بود. بايد كه بهشان توجه ويژه اي داشت. مصالح و روش هاي قديميدر مقابل رطوبت نفوذپذيري و ضعف از خود نشان مي دهند. به همين علت چه بهتر كه جايگزيني برايشان در نظر گرفته شود. با انواع چسب كاشي مي توان بستر و درزكاشي هارا به خوبي عايق سازي انجام داد. چرا كه يك عايق بندي اصولي از ورود رطوبت به داخل سيمان و بتن جلوگيري مي كند. اين امر به نظر ساده و كوچك مي رسد؟ ولي آنقدرها كوچك هم نيست. مسئله رطوبت خانه خراب كن است. زيرا بر اثر يخ زدگي آن در بتن ها، در چنين شيء عظيم و مستحكمي ايجاد ترك كرده، در آخر باعث تخريب مي شود. دست كم گرفتن آن كار هوشمندانه اي نيست. از آنجا كه گفتيم روش هاي سنتي بسيار نفوذپذير بوده و چقدر بارها شده كه متوجه خالي شدن درزهاي اتصالي كاشي و سراميك ها شده باشيم. همين درزهايي كه با روش هاي سنتي پر مي شوند، به همين راحتي نيز فرسوده مي شوند. استفاده از انواع چسب كاشي براي كاشي، ترك كاشي و درزگيري، چسباندن بتن، شيشه و چوب بسيار روش بهتري است. امروزه نيز جاگير متريال قديمي شده است.

انواع چسب كاشي پودري

در مورد ويژگي ها و فوايد انواع چسب كاشي گفتيم. حال درباره انواع آن و ويژگي ها تفاوت ها و كارايي آنها گفته انتخاب را براي شما راحت كنيم.

يكي از انواع چسب كاشي شامل چسب پودري است. با تركيباتي بر پايه سيمان بوده، كافي است با آب مخلوط شود تا به آساني مورد استفاده قرار گيرد. اين چسب به سرعت، طي 24 ساعت خشك مي شود. مقاوم در مقابل نفوذ آب و هوا بوده، سرعت ساخته سازه را بالا برده، علتي براي سهولت كار خواهد بود. از اين نوع چسب كاشي در انواع مختلف سازه به كار مي رود.

نوع پودري انواع چسب كاشي به شكل كلي براي چسباندن انواع كاشي، سراميك و سنگ هاي تزئيني به كار مي رود. همچنين براي استفاده در كف استخر، مخزن ها و منبع هاي آب و حمام مناسب مي باشد.

ويژگي ها بسيار عالي اين چسب را خواهيم، يكي از موارد بسيار مهم آن قيمت به صرفه آن است. اين متريال بسيار مقاوم و غيرقابل نفوذ، در برابر آب، فشار هوا و عوامل تخريب ديگر، انعطاف پذير، سرعت بسيار بالا، هزينه كمتر، عايق بندي استاندارد و چسبندگي فوقوالعاده آن شامل ويژگي هاي ديگر آن هستند. اگر براي انجام كاشي كاري در موارد بالا مي خواهيد اقدام به خريد چسب بكنيد. پس چسب پودري انتخابي عالي براي شما خواهد بود.

انواع چسب كاشي خميري

مي خواهيم حال علاوه بر عايق بندي و جلوگيري از نفوذ آب در برابر تغييرات آب و هوايي و دمايي نيز چاره اي بي انديشيم. چاره اي براي آن دسته از ساختمان و برج هاي بلند، كه بايد كاملا اصولي و ويژه عايق يندي شوند. چرا كه تعداد بسياري زيادي انسان در آن سازه ها زندگي، كار و فعاليت هاي ديگر انجام مي دهند. اين ساختمان ها بسيار خودشان به خودي خود سنگين هستند، اگر كاشي كاري يك وزن زياد ديگر، مربوط به چسب نيز به آن اضافه كند. كار را بسيار خطرناك مي كند. براي نجام هر فعاليتي اين چسب مورد استفاده قرار مي گيرد و دايره كاربرد آن گسترده است. اينجاست كه چسب پودري كناره گيري مي كند و به جاي آن نوع ديگري پا درمياني مي كند.

نوع ديگري از انواع چسب كاشي نوع خميري آن است. اين چسب بسيار سبك و با استفاده آن ديگر چسب كاري شما، ساختمان را سنگين نمي كند و به قولي باري اضافه بر روي ساختمانتان نمي گذارد. به همين علت نيز در ساختمان هاي بلند و برج ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. ويژگي هاي اين چسب، پس شامل وزن بسيار كم، ضد آب، ضد فرسودگي، مورد استفاده براي چسباندن انواع درزها و كاشي و سراميك بوده، از ويژگي هاي بارز آن مي توان به ميزان چسبندگي بسيار قوي و بالا، كاملا انعطاف پذير، بدون بو و آلايندگي، استفاده آسان، تحمل فشار آب، ضد آب و مقاوت بسيار آن اشاره كنيم. همچنين اين نوع چسب خيلي در مقابل فشار دما و آب و هوا مقاوم بوده باعث ضغف آن نمي شوند.

شكل خميري انواع چسب كاشي، تنها باگ موجود آن دير خشك شدن آن است. كه به طور معمول 72 ساعت به طول مي انجامد. اما نظر من در اين باره اين است كه تمام اين موارد ارزش آن را دارند.

انواع چسب كاشي و سراميك

با توجه به انواع چسب كاشي تا به حال بسيار گفتيم انتخاب آن ها با خود شماست. ولي روش هايي كه از سمت ما عنوان شده اند. فقط شامل روش هاي بسيار عالي و به صرفه بوده اند. روش هاي سنتي هم نيز هستند. تفاوت اين روش ها با روش هاي نوين در باگ هاي برطرف شد? آنهاست. در فناوري هاي نو مشكلات و كمبود هاي روش هاي قبل بررسي شده تا جايي كه مي شود از بين مي روند. البته نمي توان گفت روش هاي ديگر كاملا نا كارآمد هستند. بله صرفا روش هاي جديد امروزه كاربرد بسيار بيشتري در مقابل آنها داشته اند. ولي هنوز در خيلي قسمت ها و موارد از روش هاي سنتي استفاده مي شود.

چسب كاشي و سراميك انواع مختلفي به شكل سنتي و نو و جديد دارد. هر يك از آنها با توجه به شرايط و محيط انتخاب شده، به كار مي روند. انواع چسب كاشي و سراميك به شكل كلي شامل:

•           چسب بر پايه سيمان

•           پسب خميري

•           چسب پودري

•           چسب رزيني واكنشگرا

افراد با توجه به شرايط و نوع و ميزان استفاده انتخاب مي كنند كه كدام مورد را تهيه و براي محل مورد نظر استفاده كنند.

با توجه به تمام مطلب تا به اينجا، شما كافي است، موارد مورد استفاده، انتظارات خود از يك چسب و ميزان مورد نيازتان را به خوبي بررسي كرده، زماني كه نياز خود را دانستيد اقدام به خريد كنيد.

انواع چسب هاي سراميك

كاشي و سراميك هردو متريالي مشابه و با كارايي يكسان هستند. همچنين ويژگي هاي يكساني هم دارند. بافتي غير قابل نفوذ، تركيبات فلزي و غير فلزي، ظاهر زيبا، مقاوم و مورد استفاده در قسمت هاي مرطوب شامل ويژگي هاي مشابه آنها است. تفاوت آنها و نوع كارايي آنها در اين است كه سراميك را معمولا براي كف و بيشتر نماي بيروني، كاشي را براي ديوار مورد استفاده قرار مي دهد.

به دليل كارايي يكسان كاشي و سراميك به شكل كلي از چسب هاي يكسان نيز براي چسباندن و عايق بندي آنها استفاده مي شود. البته اين متريال پركاربرد، برخلاف نام خود در مواردي به غير از كاشي و سراميك نيز مورد استفاده قرار مي گيرد مانند:

•           امكان انجام كار روي بتن

•           درزگيري و عايق بندي

•           چسباندن قرنيز ها و نماي بيروني و دروني

•           وصل شيشه مخصوصا بر روي بسترهاي صاف

•           كاشي كاري با چسب روي موزاييك هاي قديمي

•           وصل كردن مصالح با مقاومت و استحكام بالا

•           قابليت كار بر روي سطوح انعطاف پذير مانند كف هاي چوبي

به شكل كلي به علت چسبندگي بالا در موارد مختلف و متعدد، مورد استفاده قرار مي گيرد. اين چسب صنعتي به شكل كلي همه كاره بوده و امروزه تبديل به يك قسمت و متريال جدا نشدني در ساخت سازه ها شده است. چرا كه مطمئن بودن اين متريال مهمترين ويژگي آن بوده و هست.

قيمت انواع چسب كاشي

شما با بررسي شرايط، ميزان مورد نياز و مكان مورد استفاده، مي توانيد به راحتي نوع چسب و راه انجام آن را انتخاب و تهيه كنيد. با توجه به تنوع بسيار از انواع چسب كاشي، با برند ها و اندازه هاي مختلف، عنوان كردن قيمتيِ واحد امكان پذير نيست. مساحت مورد نظرتان، اندازه چسب و شرايط استفاده شما نوع چسب را تعيين مي كند. البته كه تمام اين موارد بر روي قيمت محصول تاثير مستقيم دارد. چرا كه اين چسب در اندازه هاي بسيار كوچك تا قوطي هاي چند كيلويي توسط توليد كنندگان و برند هاي خارجي و ايراني توليد و عرضه مي شوند.

حال اگر شرايط را شناخته و ميزان چسب مورد نياز خود را مي دانيد. قصد داريد از يك برند ايراني خوب و توليد كننده اي مطمئن خريد كنيد.

ياپيش چسب همواره آماده براي تامين نياز انواع چسب كاشي و صنعتي است. اگر هم شما نياز خود را به خوبي نشناخته و ترديد داريد در انتخاب چسب مورد نظرتان كافي است، با مشاوران ما تماس بگيريد، تا آن ها نيز به شما در اين مسئله كمك كنند. چرا كه دغدغه چسب شما دغدغه ما نيز است.

مجموعه ما در زمين? توليد انواع چسب صنعتي و چسب كاشي و سراميك به طور تخصصي فعاليت داشته، به همين علت نيازي نيست نگران كيفيت محصولي كه تهيه مي كنيد باشيد. ما كيفيت در كنار قيمتي عالي را براي شما تضمين مي كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۹:۱۰ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۰:۰۲ توسط:sam موضوع:

پوكر يك بازي خطرناك

پوكر آنلاين فرصتي براي افراد است كه بخواهند به راحتي و در دنياي مجازي با ساير بازيكنان پوكر بازي كنند. يكي از مزيت‌هاي بازي پوكر آنلاين، اين است كه شما مي‌توانيد بازي را در هر زماني كه بخواهيد آغاز كنيد و بازيكناني با سطح هاي مختلفي ديدار كنيد

قوانين پوكر به نوعي بازي كه شما در حال بازي آن هستيد ممكن است متفاوت باشد، اما در كل قوانين پوكر براي هر نوع بازي يكسان است. در ادامه به برخي از قوانين اصلي پوكر اشاره خواهيم كرد

n2_pvc8.jpg

1- ترتيب كارت‌ها: در پوكر، كارت‌ها بايد به ترتيب ارزش خود از بيشترين ارزش تا كمترين ارزش مرتب شوند كه در ادامه به ترتيب ارزش كارت‌ها به صورت نزولي است: آس، شاه، ولت، پادشاه، 10، 9، 8، 7، 6، 5، 4، 3، 2

2- تعيين برنده: پليري كه به دست كارت‌هايي برسد كه در تركيب ارزش بلند‌تر، برتري بيشتري را بر روي بازيكنان ديگر پيدا كرده، برنده بازي خواهد بود. در صورتي كه دو بازيكن دست‌هاي مشابهي داشته باشند، تعيين برنده بر اساس كارت بعدي در دست خواهد بود.

تايني بت به عنوان يك نوع شرط كوچك در اكثر سايت‌هاي شرط بندي و كازينوي آنلاين هستند. در اين سايت ها، مي‌توانيد براي بازي‌هاي مختلفي، از جمله فوتبال، بسكتبال، تنيس، واليبال و ... شرط كوچكي بگذاريد. به طور كلي، تايني بت به عنوان يك فرصت براي شرط كردن در بازي‌هايي كه به سختي قابل پيش‌بيني هستند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۴:۵۱ توسط:sam موضوع: