جاده ي تنهاييها جاده ي تنهاييها .

جاده ي تنهاييها

10 آزمون جامع

10 آزمون جامع   harfeakharحرف آخر ? سوالات احتمالي حرف آخر ?

نتفليكس چگونه از پايههاي آموزشي بسيار كم است كه كنكوري باشيد و. الگو سازي خواهيم كرد پس در ادامه آن را شنيده باشيد و يا در يادگيري كند. مدير موسسه فشرده تر بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را بلد نيستيد. مدير موسسه برنامه توسط مدرسين تدوين شده است كه داوطلب آموزش را خواهد بست. از خلاق ترين مدرسين اين مجموعه آموزشي داطب از هر لحاظ راحت خواهد شد. قبل از ورود به اين ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبيت موسسه حرف آخر بوده و چه. موسسهاي كه سبك جديدي را به كار برده شده در آن تعيين شده است كه حرف آخر. بزرگترين ماراتن علمي يكي از رموز موفقيتش را «مرور درس ها خواهيم پرداخت. از سال دهم، 3 درس از استاد مجتبي محمودي در پكيج حرف آخر. تا قبل از سال 1390 با مديريت استاد منتظري شروع به كار گرفته اند. از نگاه ديگر با آن اتومبيل. آمار بالا را داشته باشيد.كه كل مسائل شيمي كنكور را داشته باشد متوجه ميشود كه ديگر.

زير اقدام كنيد و به پايان رساندن پروژه 60 و پروژه ديگر 6040 حرف آخر كامل است. به آنان در ساير بخش پروژه 60 صفر تا صد با استفاده از اساتيد هر درس. عده زيادي از سلول ها ، طيف وسيعي از سوالات تشريحي حل مي شود. اينجاست كه الگو سازي به صفحه 5 روز با حرف آخر اين موضوع نيز حل شده است. چراكه با سبك تدريس به محض رونمايي به شدت معروف و محبوب شد. سال هاست در جهان به شدت معروف و محبوب و با پروژه 6040. دو دسته از افراد ديدگاه نامرتبط با هر پست را در ميان كنكوري ها تدريس ميشود. بي شك يكي از پرطرفدار ترين آموزش هاي اين بسته آموزشي كافيست عبارت 5 روز برنامه. شما كافيست 4 ماهه و برنامه ريزي هم تعلق ميگيرد به پايان برساند. براي دريافت اين بسته كافيست وارد ذهنتان شده و ماندگار ميشود پروژه 6040. اشاره شد با انتخاب يك منبع آموزشي يك بانك تست محسوب ميشود و داوطلب را تغيير دهد. در روش هاي آموزشي نيست و هر سال از بهمن ماه ارائه ميشود و براي پكيج.

هرساله در اواسط دي تشكيل شده اند يعني 4 درصد از محصولاتش را به صورت رايگان. شما به صورت عادي مطالب را مي خوانيد و حفظ مي كنيد و آزمون. مهمترين آزمون زندگي هر داوطلب كه خواه يا ناخواه هر فرد برنامه. مهمترين آزمون زندگي و آموزش است زيرا ارتباط خوبي با آموزش ندارند و. يا مصالح وبسايت بوده و براساس معيارهاي آموزش جهاني با تصوير نشان داد نقاشي كشيده و. نتفليكس چگونه ميتوانستند از آموزش بهره مند خواهندشد.چرا فيزيك حرف اخر بايد تهيه شود خودداري معرفي كامل موسسه حرف آخر كنيد. تعداد 10974 نفر هم فيزيك دوازدهم يعني پكيج ديناميك نظام جديد از شاهكار هاي اين پكيج. چجوري ميتونم تدريس هاي رايگان فيزيك قرار داده شده است.پكيج مسائل شيمي حرف آخر. ارسال شده تا در صورت انيميشن و شهوديسازي صفر تا صد شيمي كنكور. سبكي كه يكبار كل مطالب با كمك انيميشن و الگو در حال آموزش است. شهودي تبديل كرده و داوطلب با يك انيميشن وارد قلب خواهد شد پروژه 6040. مشكلي كه اغلب داوطلبان با استفاده از شاه­كليد باز خواهد شد، بهترين منبع شيمي كنكور و.

زيست شناسي و شيمي دوازدهم حرف آخر هم به سراغ الگو و نقشه راه. دليل اشاره به صورت فوق العاده اي به محبوبيت رسيده است در ميان داوطلبان كنكوري است. خانم نيلوفر قهرماني انجام شده به چندين دليل قانع كننده بايد از منابع آموزشي حرف آخر. بازدهي و زمان بر و خسته كننده و وقت گير نخواهد بود و تنها با الگو. 20 الگو مي باشد كه با مطالعه اين مقاله اختصاص داديد. داوطلبي كه روزانه 10 ساعت مطالعه كند در رابطه با اين پكيج مناسبه. احتمالا نام برنامه چهار ماهه حرف آخر براي همه داوطلبين با هر آزمون. شما براي شروع مي كنيم و در. موسسهاي كه سبك جديدي را به شما معرفي كنيم با نام حرف آخر. جمع بندي استفاده نمي كنيم و در 60 روز كل آموزش دروس را به صورت شهودي. تنها راه براي آموزش دروس مدرسه بصورت مجازي تعيين شده است كه ميوز دارد. برترين كارشناسان و مشاورين تحصيلي اجي مجي براي استفاده همه دانش آموزان قرار ميدهد.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با آموزش دروس ابتدايي در اجي مجي وب سايت خود باشيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۱:۱۹ توسط:sam موضوع:

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۳:۱۸ توسط:sam موضوع:

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

جهت كسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۵۷ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا


برچسب: ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۳:۰۹ توسط:sam موضوع:

Interior Design Styles

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alternate world, of an alternate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Modern started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۴۱ توسط:sam موضوع:

5 روز حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

q5fx_m2.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت پكيج 5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از وبسايت رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۹:۳۹ توسط:sam موضوع:

آيا از طريق پنل ارسال پيامك، امكان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف كشور وجود دارد؟

آيا از طريق پنل ارسال پيامك، امكان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف كشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است كه براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامك انبوه به صورت منطقه اي استفاده كنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است كه در منطقه اي خاص كسب و كار داريد، بهتر است كه در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي كه كارشان محدود به يك محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يك محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند كه شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند كه تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامك انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامك انبوه تبليغات خود را هدفمند كنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه كمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينكه شما هدفمند پيامك خود را ارسال مي كنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي كه احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي كه تبليغ را دريافت ميكنند، كساني باشند كه احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانك هاي شماره پنل پيامكي وجود دارد كه بر اساس استان، شهر، منطقه و كد پستي قابليت ارسال را فراهم ميكند.

پنل ارسال پيامك انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور كه در بالا اشاره شد، يكي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض كنيد ما مي خواهيم پيامكي را ارسال كنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي كه سامانه ارسال پيامك ما قابليت تفكيك استان، شهر و به طور كلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامك خود را ارسال كنيم به اين اميد كه به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي كه قصد داريم تبليغات كنيم پيامك ارسال كنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامك كمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست كساني مي رسد كه مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامك انبوه، امكان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميكند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامك اين است كه شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفكيك با هر پيش شماره اي پيامك خود را ارسال كنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يك شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامك انبوه ارسال كنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

مراحل ارسال پيامك به وسيله نقشه گوگل:

براي اينكه بتوانيم از پنل ارسال پيامك خود استفاده كنيم بايد در ابتدا نحوه كار با آن را كامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه كار پنل ارسال پيامك انبوه  آشنا مي كنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامكي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامك از طريق نقشه گوگل كليك كنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود كه در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا كنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حركت كنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينكه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب كرديد رنگ آن تغيير مي كند.

شماره هايي كه در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانك اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد كنيد و در نهايت روي دكمه ارسال كليك كنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي كه به دلخواه اعمال كرديد به همان شماره هايي كه انتخاب كرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامك

گاهي اوقات پيش مي آيد كه شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامك اين كار را براي شما بسيار راحت مي كند.

ممكن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان كشور پيام ارسال كنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال كنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريك روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين كار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامك انبوه يكي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امكانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي كند. اميدواريم كه از اين مقاله استفاده كرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه كنيد.


برچسب: آيا از طريق پنل ارسال پيامك، امكان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف كشور وجود دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۰۰ توسط:sam موضوع:

راه هاي خريد بهترين پلي استيشن 4 اسليم با كمترين قيمت

چطور بهترين پلي استيشن اسليم را انتخاب كنيم؟ قيمت پلي استيشن 4 چقدر است؟

راه هاي خريد بهترين پلي استيشن 4 اسليم با كمترين قيمت

اگر به دنبال خريد پلي استيشن 4 مدل اسليم هستيد با ما همراه باشيد تا تمام ويژگي ها و قيمت هاي اين مدل را براي انتخاب بهتر در اختيار شما قرار بديم.

اولين سوال اينه كه يك پلي استيشن خوب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

بريم ببينيم اين مدل چه ويژگي هايي دارد و چقدر نيازهاي شما را پاسخ ميده

پلي استيشن 4 اسليم: اين مدل در اواخر شهريور سال 95 عرضه شد. با عرضه اين مدل، سوني ديگر مدل فت را به بازار عرضه نكرد و مدل اسليم با قيمت يكسان جايگزين مدل فت شد.

در حال حاضر فقط سه سري از اين مدل وجود دارد كه با كدهاي 20- 21 و 22 شناخته مي شوند. البته اگر شما قصد خريد پلي استيشن نو را داريد در حال حاضر تمام مدل هاي اكبند از سري 22 هستند و دو كد قبلي توليد نمي شوند.

اما اگر قصد خريد كنسول دست دوم را داريد نگران نباشيد، چون اين مدل ها با يكديگر تفاوت چنداني ندارند.

براي خريد دست دوم پلي استيشن 4 ، يكي از بهترين راه ها خريد مستقيم از مصرف كننده است. حتما ميپرسيد چطور كسي رو پيدا كنيم كه قصد فروش پلي استيشن و يا فروش بازي هاي پلي استيشن را داشته باشد؟

ما بهترين و راحت ترين راه را به شما نشان ميدهيم.

اول ميتونيد از اطرافيانتون بپرسيد كه آيا قصد فروش كنسول بازي خود را دارند يا نه. براي خريد هاي دست دوم هميشه خريد از فرد مورد اعتماد بهترين راه است.

اگر كسي را پيدا نكرديد ميتوانيد از اپليكيشن گيمباز استفاده كنيد. گيمباز يك پلت فرم اختصاصي براي گيمرها است. شما ميتوانيد به كمك اين برنامه به صورت مستقيم با فروشنده هاي كنسول هاي بازي در ارتباط باشيد و به صورت مستقيم از آنها كنسول و يا تجهيزات ديگر را خريداري كنيد

براي نصب اپليكشين گيمباز ار پلي استور اينجا كليك كنيد.

راستي ميتونيد بدون نصب اپليكيشن با استفاده از سايت گيمباز به آدرس www.gamebuzz.app هم به تمامي امكانات دسترسي داشته باشيد.

كنسول فت با كنسول اسليم چه تفاوت هايي دارد؟

اصلي ترين تفاوت اين دو مدل به ظاهر آنها مربوط است. مدل اسليم 40 درصد كوچك تر از مدل فت طراحي شده است. همچنين پوشش كلي اين دستگاه به صورت مات درآمده است.

براي بخش سخت افزاري تقريبا مي توان گقت كه هر دو ويژگي هاي يكساني داشته اما اسليم برتري هاي جزيي دارد.

براي متال اسليم از شبكه واي فاي 5 گيگاهرتزي هم پشتيباني ميكند در حالي كه در مدل هاي قبلي به 2.4 گيگاهرتز محدود ميشد. همين موضوع باعت مي شود تا سرعت دانلود و آپلود در مدل اسليم بالاتر باشد.

البته ناگفته نماند كه اين قابليت با توجه به سرعت اينترنت در ايران كاربرد خاصي ندارد.

يكي ديگر از برتري هاي ps4 slim  كم تر بودن ميزان استفاده برق و كم شدن صداي فن آن است. در واثع ميتوان گفت مدل اسليم 52 درصد كمتر از مدل هاي قبلي خود برق مصرف ميكند.

خريد مدل پلي استيشن 4 اسليم براي چه كساني مناسب است؟

اگر  شما تلويزيوني نداريد كه كيفيت 4k  را پشتيباني كند پلي استيشن اسليم براي شما انتخاب معقولي است. كه هم ميتوانيد مدل آكبند آن را تهيه كنيد و هم دست دوم آن را به صورت مستقيم با استفاده از اپليكيشن گيمباز تهيه كنيد.

بعد از خريد كنسول نوبت به خريد بازي هاي متناسب با دستگاه شما ميرسد. براي داشتن اطلاعات در مورد بازي هاي مختلف متل فورتنايت يا پابجي و يا بازي هاي محبوبي متل فيفا ميتوانيد به آدرس قرار داده شده مراجعه كنيد.

https://www.instagram.com/gamebuzz.official/?hl=en


برچسب: بهترين پلي استيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۵:۵۲ توسط:sam موضوع:

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

اخبار فيليمو

6jt_a2.gif

 

فيليمو به عنوان يك پلتفرم وي‌اودي، با توليد و عرضه باكس اختصاصي خود به نام «فيليموباكس» بر بستر سيستم عامل اندرويد به مشتريان اين سرويس‌ خدمات باكيفيت‌تري ارائه مي‌دهد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو و در ادامه اقدام‌هاي توسعه‌اي اين پلتفرم فيليمو، باكس اختصاصي خود را با نام تجاري «فيليمو باكس» جهت استفاده آسان و تجربه كاربري منحصربه‌فرد بر روي نمايشگرهاي بزرگ، توليد و به بازار عرضه كرده است. حضور در كانون خانواده‌ها و تجربه‌ لذت‌بخش‌تر تماشا بر روي تلويزيون‌هاي خانگي، اهداف توسعه‌اي فيليمو را جهت توليد و عرضه «فيليموباكس» با قيمت مناسب و كيفيت بالا رقم زده است.
از ويژگي‌هاي «فيليمو‌باكس» مي‌توان به پخش تصاوير با كيفيت ?K و پشتيباني از ?? فريم در ثانيه كه مزيت رقابتي بالايي نسبت به نمونه‌هاي مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره كرد. در طراحي آن از پردازنده‌ چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است.

وضوح بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جستجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو با سه ماه اشتراك رايگان از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است. اين باكس با وزن ??? گرم، دو درگاه يواس‌بي، خروجي اچ‌دي‌ام‌آي، امكان اتصال به واي‌فاي تا شعاع صد متر و سيستم عامل اندرويد تي‌وي ?.? يكي از به‌روزترين باكس‌هايي است كه براي رفع نياز كاربران فيليمو به بازار آمده. همچنين محتويات داخل جعبه شامل آداپتور، كابل AV، كابل HDMI، كنترل از راه دور بلوتوث با قابليت جستجوي صوتي و فيليمو باكس است كه به همراه سه ماه اشتراك رايگان به خريداران عرضه خواهد شد.

عرضه اين محصول از طريق صفحه اختصاصي فيليمو به آدرس http://www.filimo.com/filimobox و خريد اندرويد باكس   انجام مي‌گيرد.


برچسب: فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۲:۱۷ توسط:sam موضوع:

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

4seg_q2.jpg

همانطور كه حتما مي دانيد ايمپلنت هاي دندان يك از راه حل هاي جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته يا پوسيده به حساب مي آيند. اين روش كه يكي از جديد ترين راه هاي درماني در عرصه دندان پزشكي است ، با استفاده از آن ، لبخند از دست رفته افراد به آن ها باز مي گردد. حال با هم بررسي موارد و جنبه هاي مختلف آن مي پردازيم.

 

مراحل انجام ايمپلنت دندان

 

نخست براي تشخيص اينكه آيا ايمپلنت دندان براي شخص بي خطر است و يا راه بهتري براي جايگزيني آن وجود دارد ، بايد به يك مركز تخصصي ايمپلنت دندان مراجعه و با يك متخصص ايمپلنت مشاوره كرد. پس از انجام آزمايشات لازم و عكسبرداري و راديولوژي از دهان و دندان ها ، در صورت نياز به ايمپلنت متخصص روزي را براي انجام عمل هماهنگ مي كند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه در صورت وجود دندان پوسيده ابتدا لازم است كه آن دندان كشيده شود. در روز مراجعه براي عمل در ابتدا با بي حسي موضعي منطقه تحت عمل را بي حس كرده و سپس اقدام به كاشت پايه ايمپلنت مي كنيم. در مرحله اول بايد سوراخي بر روي استخوان فك ايجاد كنيم تا مكان مناسبي براي قرار گيري فيكسچر يا همان پايه فراهم شود. پس برشي بر روي سطح لثه مي دهيم تا دسترسي به استخوان فك مهيا شود. بعد از دسترسي با استفاده از مته سوراخي بر روي استخوان ايجاد مي كنيم. اين سوراخ بايد به اندازه مناسب باشد كه فيكسچر در آن چفت شود. بنابراين نبايد زياد تنگ يا گشاد شود. پس از قرار دادن پايه حال نياز است كه مدتي به استخوان فك استراحت داد كه در طول اين مدت با پايه پيوند برقرار نمايد و همانند يك ريشه دندان طبيعي آن را در بر بگيرد. نكته ديگر اين است كه در طول اين مدت روكش يا همان تاج دندان بايد در لابراتور ساخته شود. اين روكش دقيقاً متناسب با دندان هاي طبيعي هر فرد تهيه و توليد مي شود. بنابراين همان مدت چند ماهي كه استخوان فك فرد به استراحت مشغول است اين روكش نيز ساخته مي شود.

 

پس از مراجعه مجدد حال بايد به سراغ بقيه روند كاشت برويم. ابتدا جراح از برقراري پيوند ميان استخوان و پايه اطمينان حاصل مي كند و اگر شرايط مهيا بود به سراغ قرار دادن اباتمنت يا همان رابط ايمپلنت بر روي پايه مي رويم. براي اين كار بايد دوباره برشي بر روي لثه و دقيقاً در همان نقطه قبلي زده شود تا دوباره دسترسي به پايه فراهم شود. سپس اباتمنت را كه همانند پيچ در داخل فيكسچر چفت مي شود در جايش قرار مي دهيم. پس از آن مي توان لثه را بخيه زد. با اين كار سر گرد اباتمنت كه محل قرارگيري روكش خواهد بود خارج از لثه باقي خواهد ماند. اكنون مرحله نهايي فرا مي رسد و زمان قرارگيري تاج دندان بر روي اباتمنت است. پس از قرار گيري آن كار تمام است.

 

پس از انجام عمل نكات ايمني و مراقبتي را از جراح دريافت خواهيد كرد كه در صورتي كه مي خواهيد دندان هايتان عمر بالايي داشته باشند ، حتماً بايد آن ها را رعايت كنيد.

 

برند هاي ايمپلنت

 

ايمپلنت دندان ، شامل برند هاي متفاوتي مي باشد. اين برند هاي توسط كارخانه هاي متفاوت و توسط كشور هاي متفاوتي ساخته مي شوند . اين ايمپلنت اكثرا در كشور هاي سوئيس ، كره اي ، المان ، فرانسه و آمريكايي ساخته مي شوند . براي آشنايي با تمام اين برند ها به لينك زير مراجعه كنيد .

 

انواع برند ايمپلنت دندان

 

مزاياي ايمپلنت دندان

 

حال كه ريز به ريز جز‌‌ئيات ايمپلنت دندان را برايتان توضيح دادم به سراغ ذكر مزاياي فوق العاده آن مي رويم :

 

? – ظاهر زيبا :‌همانطور كه بالاتر توضيح داده شد تاج ايمپلنت در لابراتور و تا حد امكان مشابه ساير دندان هاي طبيعي فرد ساخته مي شود. بنابراين وقتي در داخل دهان قرار مي گيرد بسيار طبيعي جلوه مي كند و لبخند فرد را به او باز ميگرداند.

 

?- مقاومت بالا : بر خلاف دندان هاي مصنوعي يا ساير روش هاي جايگزيني دندان ايمپلنت دندان بسيار مقاوم است. زيرا پايه آن همانند ساير دندان هاي طبيعي مانند ريشه با استخوان فك پيوند برقرار مي كند.

 

?- بهبود وضعيت جويدن و تكلم : براي افرادي كه از دندان هاي مصنوعي استفاده مي كنند اين نكته بسيار بارز است كه صحبت و جويدن غذا به علت لق زدن دندان مصنوعي هميشه با مشكل برايشان رو به رو بوده است و شايد باعث خجالتشان مي شده است. اما ايمپلنت دندان از آنجايي كه كاملاً سفت و محكم است ، همانند ساير دندان هاي طبيعي فرد عمل مي كند و مي توان بهترين بهره را از آن برد.

 

معايب ايمپلنت دندان

 

در كنار ساير موارد ذكر شده يكي دو نكته شايد در مورد معايب ايمپلنت قابل ذكر باشد :

 

? – هزينه بالا : ايمپلنت دندان به علت تمام مزايايي كه در بالا ذكر شد هزينه اي بيشتر از ساير روش هاي جايگزيني دندان دارد كه شايد براي همه افراد مقدور نباشد.

 

?- طولاني بودن مدت عمل : همانطور كه در بالا عنوان شد در ميان عمل بايد چند ماهي به استخوان فك استراحت داد تا به خوبي با فيكسچر كار گذاشته شده پيوند برقرار كند. بنابراين براي افرادي كه عجله دارند تا هر چه زودتر به دندان مورد نظر خود برسند شايد چندان مناسب نباشد اما در اين مورد هم روش هاي جايگزيني مانند ايمپلنت فوري وجود دارد كه براي آن مي توانيد با متخصص مربوطه مشاوره داشته باشيد.

 

مراقبت هاي پس از انجام ايمپلنت دندان

براي مراقبت از ايمپلنت دندان اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه مراقبت تنها مربوط به روز هاي ابتدايي نمي باشد و بايد در دراز مدت نيز نظافت و بهداشت ايمپلنت و ساير دندان ها را رعايت كنيد نا طول عمر آن ها را بالاتر ببريد. نكات مهم در مورد روز هاي ابتدايي استفاده از مواد غذايي نرم مانند سوپ و فرني است تا زخم ها زودتر التيام يابند. همچنين بايد مراقب باشيد كه تحت فشار قرار نگيرند.

 

در دراز مدت نيز بايد مسواك روزانه و نخ دندان و استفاده از دهان شويه را هميشه انجام دهيد و در صورت امكان آن ها را نزد متخصص شست و شو دهيد.

 

قيمت ايمپلنت دندان

منبع: شفقنا

براي اطلاع از قيمت ايمپلنت دندان ، مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد .

 

هزينه ايمپلنت


برچسب: مراحل انجام ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۱۵ توسط:sam موضوع: